Skip to content
کانادا 4750 نامزد را در آخرین قرعه کشی اکسپرس انتری دعوت می کند

تاریخ انتشار

CRS در دهمین قرعه کشی همه برنامه ها از 6 جولای به نزول خود ادامه می دهد.

کانادا آخرین قرعه کشی اکسپرس انتری همه برنامه خود را در ۹ نوامبر برگزار کرد.

 این دهمین قرعه کشی از زمان از سرگیری قرعه کشی های همه برنامه ها در 6 ژوئیه است.

 اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا  برای 4750 نامزد با حداقل امتیاز سیستم رتبه بندی جامع  494 دعوت نامه صادر کرد. نامزدهای واجد شرایط از دسته تجربه کانادایی،کارگران ماهر فدرال و برنامه تجارت ماهر  دعوت شدند. همه برنامه هایی هستند که تحت سیستم اکسپرس اینتری کار می کنند.

 از دسامبر 2020، قرعه‌کشی‌های همه برنامه‌های اکسپرس اینتری به مدت بیش از 18 ماه متوقف شد.  در طول مکث، فقط برای نامزدهای CEC یا برنامه نامزدهای استانی دعوت نامه برای درخواست صادر شد.  قرعه‌کشی‌ها به دلیل عقب ماندگی در برنامه‌های کاربردی ناشی از محدودیت‌های سفر مرتبط با COVID-19 متوقف شد.  در سپتامبر 2021، IRCC نیز قرعه کشی برای CEC را متوقف کرد.

 این قرعه کشی دومین قرعه کشی متوالی است که از 4750 نامزد دعوت می کند، مطابق با قرعه کشی که در 26 اکتبر برگزار شد. همچنین تنها دو امتیاز در حداقل CRS کاهش یافت، از 496، که کمترین کاهش از زمان از سرگیری قرعه کشی های همه برنامه ها است.

تفکیک دعوت نامه های اکسپرس اینتری

CIC News اخیراً داده‌هایی را از IRCC به دست آورده است که نشان می‌دهد از زمان از سرگیری قرعه‌کشی‌ها در 6 ژوئیه، چگونه ITA در همه برنامه‌های اکسپرس اینتری صادر شده است. در مجموع، 26250 نامزد از طریق اکسپرس اینتری دعوت‌نامه دریافت کرده‌اند.

نمایش خبر  سه استان این هفته نامزدی استانی صادر کردند

 اکثریت 13774 نفر از CEC هستند.  داوطلبان واجد شرایط در این برنامه در حال حاضر حداقل یک سال زندگی یا کار در کانادا در مدت 36 ماه از تاریخ درخواست خود دارند و دارای امتیاز معیار زبان کانادایی (CLB) 5 برای مشاغل NOC B یا CLB 7 برای سطح مهارت NOC 0 یا A هستند.

 دعوت‌نامه‌های باقی‌مانده تقریباً به طور مساوی بین نامزدهای FSWP، 6154 و اکسپرس اینتری از طریق PNP در 6322 تقسیم می‌شوند. هیچ نامزدی تحت FSTP دعوت‌نامه دریافت نکرده است.

برنامه سطوح مهاجرت 2023-2025

در 1 نوامبر، IRCC برنامه سطوح مهاجرت 2023-2025 را منتشر کرد.  این به عنوان دستورالعملی برای برنامه های مهاجرت در تمام رشته های تجاری عمل می کند و اهدافی را برای تعداد مهاجرانی که به آنها وضعیت اقامت دائم اعطا می شود، ارائه می دهد.  برنامه 2023-2025 حداکثر 500000 ساکن دائمی جدید در کانادا را تا پایان سال 2025 در سال هدف قرار می دهد.

 در سال 2023، 82880 مهاجر از طریق اکسپرس اینتری به عنوان مقیم دائم در کانادا پذیرفته خواهند شد.  هدف برای سال 2024، 109020 و 114000 برای سال 2025 یا تقریباً یک پنجم کل اهداف مهاجرتی کانادا است.  این اهداف اهمیتی را که کانادا برای مهاجرت اقتصادی در مواجهه با کمبود مداوم نیروی کار کانادا قائل است، برجسته می کند.  مهاجرت حدود 90 درصد از رشد نیروی کار در کانادا و تقریباً 75 درصد رشد جمعیت را تشکیل می دهد.

 اهداف برای کاندیداهای اکسپرس انتری در میان برنامه‌های مهاجرت اقتصادی رتبه دوم را دارند که فقط PNP از آنها پیشی گرفته است.

اکسپرس انتری چیست؟

نمایش خبر  تعداد مهاجران معوقه کانادا به 2.4 میلیون نفر افزایش یافته است

اکسپرس انتری سیستم مدیریت برنامه برای سه برنامه مهاجرتی کانادا است: دسته تجربه کانادا، برنامه کارگر ماهر فدرال و برنامه تجارت ماهر فدرال.  نامزدهای برنامه نامزد استانی در اکسپرس اینتری پوول از قبل واجد شرایط حداقل یکی از این برنامه‌ها هستند.

 اکسپرس انتری از یک سیستم مبتنی بر امتیاز، سیستم رتبه‌بندی جامع  برای رتبه‌بندی نمایه‌های کاندیداها استفاده می‌کند.  کاندیداهایی که بیشترین امتیاز را کسب کرده اند یک دعوت نامه برای درخواست  دریافت می کنند و سپس می توانند برای اقامت دائم درخواست دهند.

 پس از درخواست نامزد، یک افسر IRCC درخواست را بررسی می کند و تصمیم می گیرد که آیا آنها تایید شده اند یا خیر.  پس از تکمیل، در صورت تایید، کاندید اکنون مقیم دائم کانادا است و یک قدم به اخذ شهروندی کانادا نزدیک تر است.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420