Skip to content
سه استان این هفته نامزدی استانی صادر کردند

تاریخ انتشار

این هفته سه استان – بریتیش کلمبیا، انتاریو و ساسکاچوان – دعوتنامه ها (ITA) برای اقامت دائم (PR) تحت جریان های مهاجرت خود را صادر کردند.

نامزدها تحت ترکیب جریان های جمعیت شناسی و بازار کار دعوت شدند، با معیارهای متفاوت برای هر یک. علاوه بر این، برنامه های نامزد استانی مختلف (PNPs) از سیستم های امتیازدهی متفاوت استفاده می کنند، که منجر به تفاوت بزرگ بین نمرات حد برش برای نامزدها از استان های مختلف می شود.

نتایج PNP 2 مارس – 8 مارس

انتاریو در 7 مارس، برنامه نامزد مهاجرت انتاریو (OINP) 2,104 دعوتنامه به متخصصان بهداشت و درمان تحت جریان اولویت های سرمایه انسانی صادر کرد. نامزدها نیاز به یک امتیاز CRS بین 352 و 421 برای دعوت شدن داشتند.

برای دعوت شدن، نامزدها نیاز به تجربه حرفه ای تحت هر یک از حرفه های بهداشت و درمان زیر داشتند.

جریان اولویت های سرمایه انسانی یک جریان هماهنگ با Express Entry (یا PNP تقویت شده) است به این معنی که نامزدهای درون استخر Express Entry ممکن است از طریق این مسیر دعوت شوند. برای واجد شرایط بودن نامزدها باید داشته باشند:

یک پروفایل Express Entry معتبر؛ حداقل یک سال تجربه کار تمام وقت؛ یک مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا؛ و تسلط زبان حداقل بنچمارک زبان کانادا (CLB) یا Niveaux de compétence linguistique canadien (NCLC) سطح 7 (برای انگلیسی یا فرانسوی به ترتیب).

بریتیش کلمبیا (B.C.)

در 5 مارس B.C. هر دو قرعه کشی هدفمند و عمومی تحت BCPNP را برگزار کرد، که منجر به حداقل 156 ITA کل شد.

استان قرعه کشی های عمومی را تحت پنج جریان مختلف خود برگزار کرد، که منجر به 54 ITA شد. نامزدهای در کارگر ماهر، گزینه کارگر ماهر-Express Entry British Columbia (EEBC)، فارغ التحصیل بین المللی، و گزینه فارغ التحصیل بین المللی EEBC نیاز به حداقل امتیاز 126 برای دریافت دعوتنامه ها داشتند. در حالی که نامزدهای تحت جریان سطح ورودی و نیمه ماهر نیاز به امتیاز 99 داشتند.

نمایش خبر  کانادا قصد دارد مجوز کار جدیدی برای دارندگان ویزای H-1B آمریکا معرفی کند

استان همچنین قرعه کشی های هدفمند را تحت جریان کارگر فارغ التحصیل بین المللی (شامل گزینه EEBC) برگزار کرد. این قرعه کشی ها نامزدهایی را هدف قرار داد که تجربه در حرفه هایی داشتند که در بازار کار B.C. مورد نیاز بودند. اینها عبارتند از:

مراقبت از کودک – دعوت از 32 نامزد با حداقل امتیاز 70؛ ساخت و ساز – دعوت از 30 نامزد با حداقل امتیاز 80؛ بهداشت و درمان – دعوت از 39 نامزد با حداقل امتیاز 70؛ و مراقبت از حیوانات – دعوت از کمتر از 5 نامزد با حداقل امتیاز 70. برای دسترسی به لیست کامل شغل های مورد نیاز B.C.، اینجا را کلیک کنید.

ساسکاچوان

در 7 مارس، برنامه نامزد مهاجرت ساسکاچوان (SINP) قرعه کشی را تحت دو جریان خود برگزار کرد. این اولین قرعه کشی SINP بود در بیش از دو ماه، از 27 دسامبر 2023.

تحت جریان شغل های درخواستی، 14 نامزد با تجربه حرفه ای در شغل های هدف، و حداقل امتیاز 89، دعوت شدند.

تحت جریان Express Entry، 21 نامزد با حداقل امتیاز 89 دعوت شدند.

هر دو جریان نیاز به این داشت که نامزدها یک ارزیابی گواهینامه آموزشی (ECA) داشته باشند یا در کانادا تحصیل کرده باشند. تحت هر دو، نامزدها نیاز به تجربه حرفه ای در حرفه های زیر داشتند (داده شده به عنوان کدهای شغل ملی (NOC)).

برای دیدن کدهای NOC به کدام شغل ها مطابقت می یابند، صفحه ویژه دولت کانادا را اینجا مشاهده کنید.