Skip to content
کانادا هزینه های جدید مهاجرت را برای سال 2022 اعلام می کند هزینه های کانادا اغلب ارزان‌تر از کشورهایی با سیستم های مهاجرتی مشابه مانند استرالیا، نیوزیلند، بریتانیا و ایالات متحده است.

تاریخ انتشار

کانادا در 30 آوریل هزینه‌های همه درخواست‌های اقامت دائم را افزایش می‌دهد.

این افزایش هزینه‌ها شامل کلاس‌های اقتصادی، دارندگان مجوز، خانواده و کلاس‌های بشردوستانه است.

در سال 2020، اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) هزینه های اقامت دائم را برای محاسبه تورم برای اولین بار از سال 2002 افزایش داد. در آن زمان، IRCC اعلام کرد که هزینه‌ها را هر دو سال یکبار افزایش می دهد تا با تورم سازگار شود. همه مبالغ بهCAD می باشد.

علاوه بر این هزینه های درخواست، ممکن است مجبور شوید 500$ حق اقامت دائم نیز بپردازید که این مبلغ در 30 آوریل به 515$ افزایش می‌یابد. این می تواند همزمان با درخواست یا زمانی که درخواست شما تایید می شود پرداخت شود. این فقط برای افرادی است که برای اقامت دائم تایید شده‌اند و در صورت رد شدن درخواست مهاجرت بازپرداخت می شود. با این حال، برای فعال شدن وضعیت اقامت دائم، باید پرداخت شود.

هزینه حق اقامت دائم در موارد زیر اعمال نمی شود:

  • فرزندان تحت تکفل متقاضی اصلی یا اسپانسر،
  • درخواست‌های حمایت مالی برای فرزندخواندگان،
  • درخواست حمایت مالی برای برادر، خواهر، خواهرزاده، برادرزاده یا نوه یتیم، یا
  • افراد محافظت شده، از جمله متقاضیانی که واجد شرایط بشردوستانه و دلسوزانه و پناهندگان کنوانسیون هستند.

هزینه کارت‌های اقامت دائم، مدارک سفر اقامت دائم و گواهی یا جایگزینی مدارک مهاجرت افزایش نمی یابد.

کانادا از یک رویکرد مقرون به صرفه برای تامین مالی برنامه های دولتی حمایت می کند، که در آن بیشتر هزینه‌ها توسط کسانی که خدمات دریافت می‌کنند تأمین می‌شود و نه مالیات دهندگان.

نمایش خبر  اکسپرس انتری: کانادا ۷۴۶ نفر را در دراو جدید PNP دعوت می کند

این افزایش هزینه‌ها به منظور اطمینان از این است که کانادا همچنان رقابتی است و مطابق با هزینه‌هایی است که سایر کشوهای پذیرنده مهاجر دریافت می‌کنند. هزینه‌های کانادا اغلب کمتر از کشورهایی با سیستم های مهاجرتی مشابه مانند استرالیا، نیوزلند، بریتانیا و ایالات متحده است.

انتظار می رود هزینه‌ها بر اساس افزایش قابل اجرا شاخص قیمت مصرف کننده که به نزدیک 5 دلار گرد شده است، در دو سال افزایش یابد. انتظار می‌رود افزایش هزینه بعدی در سطح فدرال در سال 2024 اعلام شود.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420