Skip to content
کانادا قصد دارد در پاییز 2022 درخواست شهروندی آنلاین را برای چندین بزرگسال باز کند

تاریخ انتشار

 IRCC جدول زمانی دسترسی آنلاین درخواست شهروندی را به روز می کند.

طبق گزارش اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا ، زوج‌ها و خانواده‌هایی که چند بزرگسال دارند به زودی می‌توانند برای شهروندی آنلاین درخواست دهند.

در حال حاضر، فقط متقاضیان بزرگسال مجرد می‌توانند درخواست شهروندی خود را به صورت آنلاین ارسال کنند.  با این حال، IRCC در ایمیلی به CIC News گفت که بزرگسالان ممکن است بتوانند با هم در پاییز 2022 درخواست دهند. پس از آن، پورتال آنلاین برای خردسالان و خانواده ها باز خواهد شد.

یکی از سخنگویان IRCC گفت: «IRCC در حال توسعه برنامه الکترونیکی است تا به بزرگسالان (به عنوان مثال، 18 سال یا بیشتر) اجازه دهد تا با هم به عنوان یک خانواده یا گروه به صورت آنلاین درخواست دهند و در حال حاضر اجرای پاییز 2022 را هدف قرار داده است.  “برنامه ریزی برای گسترش بیشتر برنامه الکترونیکی برای افراد زیر 18 سال، و همچنین بزرگسالان و افراد زیر سن قانونی که با هم به عنوان یک خانواده یا گروه درخواست می دهند، آغاز شده است.”

 IRCC گفت که پس از اجرای برنامه الکترونیکی، شروع به توسعه “عملکردهای اضافی برای نمایندگان” خواهد کرد.  در حال حاضر، نمایندگان فقط می توانند به تهیه برنامه های آنلاین کمک کنند، اما نمی توانند از طرف مشتری ارسال کنند.  آنها می توانند قبل و بعد از ارسال درخواست آنلاین، از طرف متقاضی با IRCC ارتباط برقرار کنند.

«در نوامبر سال 2021، IRCC سیستم را به‌روزرسانی کرد تا مشتریان بتوانند فرم IMM 5476 – Use of Representatives را ارسال کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد از خدمات یک نماینده در تهیه برنامه‌های خود استفاده کنند.  ما همچنین سوالات غربالگری را به روز کردیم تا به مشتریانی که با نمایندگان کار می کنند اجازه دهیم درخواست خود را به صورت الکترونیکی ارسال کنند.

نمایش خبر  با روند های PNP برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا آشنا شوید

“به دنبال اجرای گسترش برنامه الکترونیکی برای خردسالان و گروه ها، وزارت توسعه عملکردهای اضافی را برای نمایندگان آغاز خواهد کرد.”

در آگوست 2021، IRCC ادعا کرد که درخواست‌های شهروندی آنلاین برای خانواده‌ها و افراد زیر سن قانونی در اواخر سال و برای نمایندگان در سال 2022 باز می‌شود.

 IRCC در نوامبر 2021 درگاه آنلاینی را برای تأیید متقاضیان شهروندی باز کرد.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420