Skip to content
کانادا شرایط تمدید وضعیت را برای ایرانیان دارای ویزای موقت را آسان می کند

تاریخ انتشار

از 1 مارچ 2023، ضوابط و قوانین جدید شرایط را برای ایرانیانی که در حال حاضر با اقامت موقت در کانادا هستند را برای تمدید وضعیت و تغییر وضعیت آسانتر می کند.

از 1 مارچ 2023، دولت کانادا ضوابط مهاجرتی جدیدی را برای حمایت از ایرانیان در نظر دارد.

دولت کانادا اعلام کرد که :

  • شرایط را برای روند مجوز کار باز برای ایرانیانی که در حال حاضر با ویزای ویزیتوری، تحصیلی یا کاری موقت در کانادا هستند، به جهت درخواست برای تمدید از داخل کانادا آسان می کند.
  • درخواست های ایرانیانی که با اقامت موقت در کانادا هستند زندگی می کنند را مورد رسیدگی قرار می دهند.
  • روند جدیدی برای مجوز کار باز برای ایرانیانی که در حال حاضر در کانادا هستند ارائه می دهند. مجوز های کار باز به افراد با ملیت های خارجی امکان کار در هر شغلی و برای هر کارفرمایی که می خواهند را می دهند.
  • از هزینه ی رسیدگی به درخواست های ایرانیانی که می خواهند اقامت خود را در کانادا تمدید کنند صرف نظر خواهد کرد.
  • از هزینه ی مدارک سفر اقامت دائم و پاسپورت برای شهروندان کانادایی و مقیمان دائمی کانادایی که در حال حاضر در ایران هستند و قصد خروج از ایران دارند صرف نظر خواهد کرد.

اداره مهاجرت کانادا جزئیات بیشتر را در تاریخ 1 مارچ منتشر می کند. این ضوابط امروز در ونکوور توسط جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع انسانی کانادا از سوی وزیر مهاجرت شان فریزر اطلاع رسانی شد.

دولت کانادا اعلام کرد که به طور دقیق نیازهای ایرانیان را مورد بازبینی قرار می دهد و به آنها پاسخ می دهد.

نمایش خبر  از لینکدین تا تیک تاک: تازه­واردان چگونه از رسانه­ های اجتماعی برای موفقیت در کانادا استفاده می­کنند

ایران یکی از ده کشور برتر برای تازه واردان به کشور است؟

آخرین اطلاعات از اداره مهاجرت کانادا نشان می دهد که ایران هشتمین کشور منبع برای مهاجرانی بود که در سال 2022 به کانادا وارد شدند. به طور کلی، 11105 ایرانی در سال گذشته مقیم دائمی کشور شدند.

افراد با ملیت های خارجی نیز ششمین کشور منبع برای دارندگان مجوز تحصیلی در کانادا بودند. از 31 دسامبر 2022، 21115 دانشجوی ایرانی در کانادا بودند.

بر اساس توافق 2021


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420