Skip to content
کانادا در رتبه 1 به عنوان مقصد رویایی کار در جهان قرار دارد

تاریخ انتشار

بر اساس یک مطالعه اخیر توسط شرکت بریتانیایی Givetastic، کانادا در میان مقاصد کار جهانی برجسته شناخته شده است.

با تجزیه و تحلیل حجم متوسط جستجوی ماهانه برای کلمات کلیدی مطابق مانند “کار”، و استفاده از ترجمه در صورت لزوم، Givetastic مقاصد رویایی کار در خارج از کشور را برای تقریباً هر کشور تعیین کرد.

با بررسی افراد در کل 164 کشور، این تحقیق جذابیت کانادا را برجسته کرد، که توسط سیستم بهداشتی قوی آن، مزایای کارمندان، و بازار کار پر جنب و جوش آن رانده می شود. به طور قابل توجه، 56 کشور کانادا را به عنوان انتخاب برتر خود رتبه بندی کردند (34.1٪ از کشورهای جهان)، که بر محبوبیت این منطقه تاکید بیشتر دارد

برترین مقاصد کار رویایی بر اساس مطالعه Givetastic عبارتند از:

کانادا (انتخاب برتر در 56 کشور)

آلمان (13 کشور)

قطر (11 کشور)

بریتانیا (8 کشور)

سوئیس، استرالیا (7 کشور هر کدام)

اسپانیا، آمریکا (6 کشور هر کدام)

مالتا (5 کشور)

نیجر، پرتغال (4 کشور هر کدام).

جذابیت جهانی کبک

Givetastic همان روش را انجام داد تا شهرها، ایالت ها و مناطق محبوب ترین را برای مهاجرت به دلایل مربوط به کار را کشف کند.

بر اساس حجم جستجوی گوگل، دبی شماره یک شهر محبوب برای مهاجرت به دلیل کار است، زیرا در 69 کشور از 150 کشور جستجوی برتر بود. با این حال، کبک رقیب نزدیک دبی بود.

کبک به عنوان جستجوی برتر در 28 کشور از 150 کشور از کشورهایی مانند کلمبیا، مکزیک، مراکش و کامرون وارد شد، که جذابیت جهانی این استان را برجسته می کند.

نمایش خبر  چیزهایی که مهاجران باید در مورد اجاره و خرید خانه در کانادا بدانند

چرا کانادا؟

بر اساس تحقیق Givetastic، کانادا یک مقصد کار برتر در کشورهای متنوعی از جمله بنگلادش، شیلی، اکوادور، کنیا، نیجریه، فیلیپین، سنگاپور، کره جنوبی، و ایالات متحده بود.

کانادا یک مقصد کار و مهاجرت محبوب برای شهروندان خارجی است و این دلایل متنوعی دارد. اولاً، این کشور دارای استاندارد بالای زندگی است، که دسترسی به مراقبت های بهداشتی عمومی و مؤسسات آموزشی درجه یک جهان را ارائه می دهد.

کانادا همچنین یک کشور امن و آرام با نرخ جرم پایین است، که آن را مکانی پذیرا برای مهاجران و خانواده های آنها می کند.

علاوه بر این، کانادا یکی از کشورها با بالاترین تنوع است. این کشور ارزش گذاری بر گنجاندن و احترام به همه فرهنگ ها و ادیان را مد نظر دارد، که باعث می شود برای مهاجران آسان باشد تا در جامعه کانادایی ااقمت کنند و در جوامع جددی جایگاه خود را بیابند.

این کشور همچنین به تربیت یک نیروی کار مختلف و و تضمین رشد اقتصادی – اجتماعی متعهد است با ارائه یک طیف گسترده از جریان های مهاجرت، فرصت های حمایت و برنامه های مجوز کار و تحصیل.

کانادا برنامه های مهاجرت مهمی مانند برنامه کارگر خارجی موقت (TSWP) و برنامه های نامزد استانی (PNP) را دارد که به شهروندان خارجی واجد شرایط اقامت دائمی را اعطا می کند. در سال 2022، کانادا بیش از 437،000 خارجی را اقامت دائمی داد، بیشترین تعداد تا کنون در یک سال تک.

در 1 نوامبر 2023، مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) برنامه سطوح مهاجرت دولت کانادا برای سال های 2024-2026 را منتشر کرد. کانادا امیدوار است که در سال 2024، 485،000 ساکن دائمی جدید را استقبال کند، 500،000 نفر در سال 2025 و در سال 2026 به 500،000 نفر برسد.

نمایش خبر  کانادا از متخصصان بهداشتی تحصیل کرده بین المللی حمایت می کند

این برنامه رشد اقتصادی را اولویت قرار می دهد، و حمایت از ادغام خانواده را در حالی که به بحران های انسان دوستانه پاسخ می دهد و رشد سریع در مهاجرت در سال های اخیر را شاهد است.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420