Skip to content
کانادا برنامه ی جدیدی برای پیگیری درخواست مهاجرت از نوع اسپانسرشیپ همسر و فرزند را راه اندازی می کند.

تاریخ انتشار

(در این روش فرد مقیم کانادا ، یکی از افراد فامیل خود (همسر) را جهت ورود به کانادا و دریافت اقامت دائم کانادا اسپانسر (تحت پوشش خود) می کند.)

متقاضیان مهاجرت از نوع اسپانسرشیپ همسر ، شریک زندگی (کسی که فرد با او ازدواج قانونی نکرده است ولی بیش از یکسال با هم زیر یک سقف زندگی کرده اند) و فرزند تحت تکفل ، اکنون می توانند وضعیت درخواست خود را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

کانادا یک پورتال آنلاین برای متقاضیان اسپانسرشیپ همسر و فرزند راه اندازی کرده تا ایشان بتوانند روند تقاضای خود را به صورت آنلاین پیگیری کنند.

این پورتال را می توان در وبسایت دولت پیدا کرد . در حال حاضر فقط برای افرادی است که برای اسپانسرشیپ همسر ، شریک زندگی و فرزند تحت تکفل درخواست می دهند . این درگاه اینترنتی برای متقاضیان و هم چنین نمایندگان نیز در دسترس می باشد.

اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) در فرم آنلاین خاطر نشان می کند که اطلاعات این پورتال در هر زمان ، ممکن است قبل از تصمیم گیری نهایی افسران IRCC تغییر کند. همچنین می گوید ممکن است بین پیشرفت واقعی برنامه های اسپانسرشیپ و اطلاعات نشان داده شده در پورتال تاخیر یا تفاوت هایی وجود داشته باشد.

 این پورتال در اوایل این هفته توسط وزیر مهاجرت “شان فریزر” به عنوان بخشی از تلاشی که برای مدرن کردن سیستم مهاجرت کانادا در حال انجام است ، اعلام شد.

در بیانیه ای رسانه‌ای از سوی دولت آمده است: «ما درک می‌کنیم که متقاضیان ، خواهان دسترسی آسان‌تر به وضعیت به روز شده ی پرونده‌هایشان هستند. به همین دلیل است که ما یک درگاه اینترنتی ( پورتال ) جدید جهت پیگیری درخواست های ” اقامت دائم ” را در فوریه 2022 برای همسران و افراد تحت تکفل معرفی خواهیم کرد تا به متقاضیان اجازه دهد به راحتی به اطلاعات درخواست و وضعیت خود به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند.

نمایش خبر  کاندیداهای اکسپرس انتری تحت تاثیر تغییرات NOC که امروز اجرا می شود خواهند بود.

دولت همچنین می‌خواهد در تابستان 2022 درخواست‌های آنلاین را برای مهاجران آینده گسترش دهد. آنلاین کردنِ فرآیند پردازش ، بیشتر به این جهت بوده است که تاخیرهای ناشی از پردازش درخواست نامه های کاغذی ، و شیوع ویروس به حداقل برسد.

در این اطلاعیه، دولت نوشت که تلاش‌هایش تا به امروز منجر شده تا میانگین ​​زمان رسیدگی به متقاضیان جدیدِ اسپانسرشیپ همسر ، به استاندارد خدمات 12 ماهه بازگردد.

کانادا در تمامی رشته های تجاری با تقاضاهای مهاجرتی عقب افتاده مواجه بوده است.

تا دسامبر 2021، 54683 متقاضی اسپانسرشیپ همسر و 8848 متقاضی اسپانسرشیپ فرزند و سایر متقاضیان کلاس خانواده منتظر بودند تا تصمیمی برای آن‌ها گرفته شود.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420