Skip to content
کانادا؛ پایان دادن به واکسن برای مسافران داخلی، و کارگران حمل و نقل

تاریخ انتشار

شما دیگر نیاز نیست به طور کامل واکسینه شوید تا سوار یک هواپیما یا قطار در کانادا شوید، اما ماسک ها هنوز اعمال می شوند.

 

از ساعت 00:01 به وقت شرقی در 20 ژوئن، کانادا الزامات واکسیناسیون را برای سفرهای داخلی و خارجی، بخش های حمل و نقل تحت نظارت فدرال و کارمندان دولت فدرال به حالت تعلیق در می آورد.

مقامات دولت کانادا گفتند که تعلیق دستورات واکسن نشان دهنده بهبود وضعیت بهداشت عمومی در کانادا است.  نزدیک به 90 درصد از کانادایی ها علیه کووید-19 واکسینه شده اند و تعداد موارد کاهش یافته است.

الزامات فعلی واکسیناسیون در مرزها به قوت خود باقی است، زیرا ویروس کرونا همچنان در سراسر جهان به گردش در می‌آید و خطرات عفونت در کشور متفاوت است.  این الزامات شامل قرنطینه و الزامات آزمایش برای کانادایی هایی است که به طور کامل واکسینه نشده اند.

الزامات واکسیناسیون برای مسافران و خدمه کشتی های کروز همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند.  سایر اقدامات بهداشت عمومی، مانند پوشیدن ماسک، همچنان در هواپیماها و قطارها اعمال می شود.

دولت کانادا می گوید در صورتی که وضعیت بهداشت عمومی اقتضا کند، به طور بالقوه می تواند احکام واکسن را مجدداً اعمال کند.

مسافران باید از 30 اکتبر 2021 در تمام روش‌های حمل‌ونقل فدرال کانادا به طور کامل واکسینه شوند، با مقداری انعطاف‌پذیری برای 30 روز بعد که مسافران واکسینه نشده می‌توانند مدرکی مبنی بر منفی بودن آزمایش کووید-19 ارائه دهند.  در آن زمان، عمر الغبرا، وزیر حمل و نقل گفت که این امر برای ایمن نگه داشتن مسافران و کارکنان این صنعت است.

نمایش خبر  کانادا به زودی برنامه کارفرمایان تایید شده برای نیروهای کار موقت خارجی راه‌اندازی می‌کند

با این حال، با ظهور نوع Omicron، کارشناسان، کارآمدی دستورات واکسن برای سفر را زیر سوال می برند.  ترزا تام، مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا، گفته است که نوع عفونی‌تر برای محافظت مؤثر به دوز سوم نیاز دارد.

برای اینکه مسافران کاملاً واکسینه شده در نظر گرفته شوند، همچنان به دو دوز واکسن تأیید شده COVID-19 یا یک دوز از جانسون و جانسون نیاز دارند.

کانادا همچنین آزمایش تصادفی COVID-19 را در همه فرودگاه‌ها بین شنبه، 11 ژوئن تا پنج‌شنبه، 30 ژوئن 2022، به منظور رفع ازدحام معلق خواهد کرد.  مسافران واکسینه نشده همچنان در محل آزمایش خواهند شد.  از اول ژوئیه، همه آزمایش‌ها خارج از سایت انجام می‌شود.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420