Skip to content
کار در Thunder Bay: به کارکنان مراقبت های بهداشتی نیاز داریم

تاریخ انتشار

Thunder Bay فرصت های شغلی بسیاری را برای مهاجران، دانشجویان بین المللی و کارگران خارجی ارائه می دهد که به دنبال تماس با کانادا هستند.

دنیایی از فرصت های شغلی برای کشف خارج از شهر بزرگ وجود دارد.

 مشاغل حرفه ای با پاداش، مشاغل حرفه ای ماهر، طبیعت برتر، و قیمت پایین املاک، افراد بیشتری را از شهرهای بزرگ برای کار در خلیج تاندر جذب می کند.

 Thunder Bay در انتاریو، بزرگترین استان کانادا واقع شده است.  این شهر در غرب تورنتو و در جنوب وینیپگ، منیتوبا قرار دارد.  Thunder Bay که به عنوان شهر با قلب غول پیکر شناخته می شود، یک جامعه دوستانه و ساده است که مکانی ایده آل برای زندگی و کار است.

 به ندرت می توان یک اقتصاد متنوع با آب و هوای نوآوری در شهرهای کوچکتر پیدا کرد، اما Thunder Bay آن را دارد.

شرکت‌های کوچک و متوسط ​​مخرب، چندین دانشگاه، موسسات تحقیقاتی پیشرو در جهان، جمعیت بین‌المللی و احیای صنعتی، خلیج تندر را در سال‌های اخیر متحول کرده‌اند.  امروزه، Thunder Bay خانه تولیدکنندگان بزرگ، مشاغل محلی، استودیوهای خلاق و رهبران بخش عمومی است.

 با میانگین زمان رفت و آمد 10 دقیقه، هزینه کمتر زندگی و اقتصاد رو به رشد، کارگران بیشتری در حال یافتن مشاغل هیجان انگیز در Thunder Bay هستند.  از برق‌کارها و لوله‌کش‌ها گرفته تا حسابداران و متخصصان مراقبت‌های بهداشتی، فرصت‌های شغلی با درآمد خوب در بخش‌های مختلف موجود است.

 بیش از 20 کلینیک مراقبت های اولیه در Thunder Bay و دو بیمارستان وجود دارد: مرکز علوم بهداشت منطقه ای Thunder Bay (TBRHSC) (مراقبت حاد) و St. Joseph Hospital (مراقبت های پیچیده، توانبخشی، و مراقبت های تسکین دهنده).  آموزش، تحقیق، تمرین پیشرفته و فرصت های توسعه حرفه ای مستمر برای پزشکان و متخصصان پزشکی در دسترس است.

نمایش خبر  گواهی های تمکن مالی اکسپرس اینتری برای سال 2022 افزایش می‌یابد.

مراقبت های بهداشتی همچنان پیشرو بخش اشتغال شهر است و متخصصان پزشکی مورد تقاضا هستند.  Thunder Bay برای پزشکان خانواده، متخصصان، متخصصان روان‌شناسی، کارکنان پشتیبانی شخصی و کمک‌های مراقبت در منزل، تکنسین‌ها، داروسازان، کارکنان پشتیبانی اداری و موارد دیگر استخدام می‌کند.

 مرکز علوم بهداشت منطقه‌ای Thunder Bay (TBRHSC) یک بیمارستان آموزشی و تحقیقاتی پیشرو است که به تمام شمال غربی انتاریو خدمات می‌دهد.  TBRHSC مرکز منطقه ای تروما و مرکز ارجاع سرطان برای شمال غربی انتاریو است و دومین اورژانس شلوغ در کانادا را اداره می کند.  TBRHSC بیمارستان آموزشی منتخب برای بیش از 1200 دانش آموز از دانشکده پزشکی شمال انتاریو، دانشگاه لیک هد، کالج کنفدراسیون و سایر موسسات دانشگاهی شریک است.  این بزرگترین کارفرمای Thunder Bay با بیش از 3300 کارمند است و با بودجه سالانه بیش از 300 میلیون دلار کار می کند.

موسسه تحقیقات منطقه‌ای Thunder Bay یک مرکز نوآورانه و کاملاً جدید مجهز به فناوری پیشرفته است که استعدادهای برجسته را جذب می‌کند.  میلیون‌ها دلار به اقتصاد Thunder Bay کمک می‌کند و باعث رشد خوشه تولیدی علوم زیستی از جمله مشاغل جوان نوآور و تحقیقات پیشرو می‌شود.

 آزمایشگاه Paleo-DNA دانشگاه لیک هد یک آزمایشگاه تحقیقاتی وابسته به مرکز خدمات تحلیلی دانشگاه لیک هد است.  این آزمایشگاه دارای سه عملکرد تحقیق، خدمات و آموزش است.  این تحقیق بسیاری از جنبه های تجزیه و تحلیل DNA را پوشش می دهد.  از توسعه و اجرای روش های جدید استخراج و تصفیه تا کاربرد آنها.  پروژه های تحقیقاتی شامل شناسایی انسان مدرن و باستانی، شناسایی گونه ها و ژنتیک گیاهی و جانوری است.

نمایش خبر  عوامل تولیدات تلویزیونی و سینمایی چگونه می توانند در کانادا کار کنند?

 گروه مراقبت سنت جوزف طیف وسیعی از برنامه‌ها و خدمات را در زمینه اعتیاد و سلامت روان، مراقبت‌های توانبخشی و مدیریت بیماری‌های مزمن، و سلامت سالمندان در خلیج تاندر ارائه می‌دهد.  هشت سایت آن شامل یک بیمارستان مراقبت های توانبخشی، خانه های مراقبت طولانی مدت، برنامه های ترک اعتیاد مسکونی، مسکن حمایتی و خدمات سرپایی است.  SJCG رهبری منطقه ای شمال غربی انتاریو برای مراقبت های توانبخشی، حمایت های رفتاری و مراقبت های تسکینی است.

St. Joseph’s Care Group با بیش از 2200 پرسنل و در حال رشد، دومین کارفرمای بزرگ Thunder Bay است و با بودجه سالانه 181 میلیون دلاری فعالیت می کند.

 دانشکده پزشکی شمال انتاریو مشارکتی بین دانشگاه لیک هد در تاندر بی و دانشگاه لورنتین در سادبری است.  NOSM که در سال 2005 برای بهبود مراقبت های بهداشتی برای شمالی ها تأسیس شد، آموزش هایی را در بیش از 90 جامعه در سراسر منطقه ارائه می دهد و برنامه هایی را با الگوبرداری از استراتژی های آموزشی جدید برای رفع نیازهای مراقبت های بهداشتی شمال انتاریو ارائه می دهد.