Skip to content
پنج نکته اپنج راهنمای ایمنی زمستانی برای تازه واردان به کانادامنیت زمستانی برای مهاجران جدید به کانادا

تاریخ انتشار

زیرا بسیاری از تازه واردان به کانادا از کشورهایی با الگوهای آب و هوای گرم‌تری نسبت به کشور ما وارد می‌شوند، این مقاله تازه واردان را برای زمستان با پنج راهنمای ضروری و ترفندهای لازم برای ایمان طلبی در طول ماه‌های سرد زمستان آماده خواهد کرد.

زمستان‌های کانادا برای بسیاری از تازه واردان به کانادا زمانی شاداب است، زیرا این اغلب فرصتی است برای تجربه کردن چیزهایی که شاید در کشور خانه‌شان تجربه نمی‌کردند. از چیدن برف تا ساختن برف‌مرد، در طول ماه‌های زمستان کانادا خیلی چیزها برای لذت بردن وجود دارد.

اما به همین ترتیب، زمستان‌های این کشور همچنین به دلیل الگوهای آب و هوای سرد و خشک نیز شناخته‌شده‌اند، شرایطی که نیازمند احتیاط از سوی کانادایی‌ها در هر چیزی از زمانی که بیرون می‌روند تا لباسی که در این زمان سال می‌پوشند، می‌باشد. این به دلیل این است که حفظ ایمنی برای پیشگیری از بیماری‌ها و بهره‌مند شدن بهتر از فصل تعطیلات بسیار حیاتی است.

برای اطلاعات بیشتر از پنج راهنمای ایمنی زمستانی که باید بدانید تا شما و خانواده‌تان را ایمن نگه دارید، ادامه بخوانید.

۱. بررسی پیش‌بینی هوا
برای کار، مدرسه یا به هر دلیل دیگر که ممکن است در طول زمستان مجبور به خارج شدن از خانه باشیم، مهم است که پیش از این از پیش آماده شویم.

یک بخش مهم از این آمادگی زمستانی از بررسی پیش‌بینی روزانه برای منطقه خود یا منطقه‌ای است که قصد دارید طی آن روز وقت بگذرانید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید برای کار بروید یا فرزند خود را به مدرسه ببرید، پیش‌بینی محلی به شما اجازه می‌دهد تا برای شرایط هوایی که در اجتماع محلی خود روبرو خواهید شد آماده شوید. به همین ترتیب، اگر برای کار به جایی سفر می‌کنید، بررسی پیش‌بینی در آن منطقه همان مزایا را ارائه می‌دهد.

نمایش خبر  ویزای موقت 101 ویزای ساکن (TRV): آنچه باید در صورت تمایل به سفر به کانادا بدانید

همچنین به جز بررسی دمای بیرون، دولت کانادا توصیه می‌کند به هشدارهای سرمازدگی دقت کنید زیرا این هشدارها می‌توانند نشان دهنده این باشند که هوا بهتر از انتظارات سرده است.

کانادایی‌ها می‌توانند از روش‌های مختلفی برای بررسی پیش‌بینی استفاده کنند، از جمله پخش‌های خبری محلی، برنامه‌های هواشناسی در گوشی‌های همراهشان و وب‌سایت‌های اینترنتی مانند وب‌سایت محیط زیست کانادا.

۲. پوشیدن لباس گرم
در طول ماه‌های سرد زمستان در کانادا، مهم است که با پوشیدن لباس‌های گرم ایمنی خود را حفظ کنید. این به این دلیل است که پوشیدن متناسب برای هوا در کانادا می‌تواند به شما کمک کند تا از بیماری‌های قابل توجهی مانند سرمازدگی یا زخم‌های سرما جلوگیری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره علائم هشداردهنده سرمازدگی و زخم‌های سرما، و همچنین چه کاری باید انجام دهید اگر علائم هر یک از این شرایط را تجربه می‌کنید، به اینجا مراجعه کنید.

به طور مهم‌تر، پوشاندن لباس‌های گرم برای زمستان کانادا شامل لایه‌پوشی است، یعنی پوشیدن دو یا چند مورد لباس به طور همزمان. در طول فصل زمستان کانادا، این می‌تواند به شما کمک کند تا خشک، گرم و راحت بمانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره درست‌كردن لایه‌پوشی لباس‌های خود، به این صفحه ویژه درباره چگونگی پوشیدن لباس‌های زمستانی کانادا مراجعه کنید.

۳. خشک ماندن
مشخص است که لباس‌های خیس باعث سرد شدن سریع‌تر بدن می‌شوند. بنابراین، برای کانادایی‌ها اهمیت دارد که در زمستان، حتی از باران یا عرق، خشک بمانند. برای این کار، ممکن است بخواهید لباس جایگزین برای مواقعی که از باران یا برف خیس شدید راهی بشوید.

نمایش خبر  ویزیتور ها در کانادا همچنان می توانند مجوز کار بگیرند

به علاوه، اگر حس می‌کنید شروع به عرق کردن شده‌اید، لایه‌های بیرونی لباس خود را بکشید یا کت خود را باز کنید تا خود را خنک کنید.

۴. فعال بمانید
راه دیگری برای جلوگیری از برخوردار شدن از سرمازدگی این است که فعال بمانید. به عبارت دیگر، ورزش مناسب با شدت پایین می‌تواند راه موثری برای ایمنی در طول زمستان کانادا باشد.

این به این دلیل است که فعالیت به بدن شما کمک می‌کند تا با تولید گرمای بدن گرم بماند. مثال‌هایی از حرکت که به شما در تولید گرمای بدن در طول زمستان کانادا کمک می‌کند، دویدن یا قدم زدن، اسکیت کردن، توبوگان و اسکی صحرایی هستند.

۵. در منزل ماندن و محدود کردن زمان بیرون
در صورت امکان، توصیه می‌شود که کانادایی‌ها سعی کنند در طول ماه‌های سرد زمستان در منزل بمانند و محدود کردن زمانی که بیرون می‌گذرانند را مد نظر داشته باشند، خصوصاً هنگامی که هوای بسیار سرد است.

اگرچه بعضی اوقات خروج از خانه غیر قابل اجتناب است، اما بررسی پیش بینی هوا (که در بالا بحث شده است) و ماندن در خانه زمانی که ممکن است، بخش مهمی از ایمنی زمستان در کانادا است. هوای این کشور غیر قابل پیش بینی است و در روزها و شب هایی که شرایط سرد مانند زمستان قوی دارد، بهتر است در صورت امکان از فضای باز خودداری کنید.

زمستان در کانادا در حالی که مهم است از نکات ایمنی فوق آگاه بمانید، اما همچنین حیاتی است که بفهمید زمستان یکی از زمان های منحصر به فرد و سرگرم کننده کانادا است، به خصوص برای افراد تازه وارد.

نمایش خبر  مهاجرت به کانادا؟  آنچه شما باید برای انتقال آرام بدانید

زمستان زمانی است که در تجربیات کانادایی مانند مشاهده نورهای شمالی شرکت کنید. همچنین در فضای باز در زمستان خیلی سرگرمی وجود دارد، از اسکی و پیاده روی در برف گرفته تا ماهیگیری روی یخ و اسکیت.

یک جستجوی سریع در گوگل می تواند به شما و خانواده تان کمک کند تا فعالیت های سرگرم کننده محلی را برای شرکت در این زمستان پیدا کنید.