Skip to content
شش استان کانادا کاندیداها را برای درخواست برنامه‌های مهاجرت استانی دعوت کرده‌اند.

تاریخ انتشار

تمام استان‌ها و قلمروها، به جز کبک و نوناوت، برنامه‌های نامزدی استانی (PNP) دارند. این برنامه‌ها به دولت‌های استانی اجازه می‌دهند کاندیداهایی را که احساس می‌کنند بهترین گزینه برای ادغام در اقتصاد استانی هستند، نامزد کنند. نامزدی استانی باعث می‌شود که درخواست یک کاندیدا برای اقامت دائمی قوی‌تر شود.

اداره مهاجرت پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) مسئولیت مهاجرت را با دولت‌های استانی به اشتراک می‌گذارد. وزیر مهاجرت مارک میلر اخیرا با همتایان استانی خود برای بحث در مورد اولویت‌های مشترک دیدار کرد. این جلسات دو بار در سال برگزار می‌شوند و به IRCC کمک می‌کنند تا بفهمد چگونه می‌توان از مهاجرت به عنوان ابزار موثری برای ارتقاء رفاه اقتصادی استان‌های کانادا استفاده کرد.

برخی از موضوعات مورد بحث در جلسه 18 نوامبر شامل کاهش تکرار بین برنامه‌های مهاجرت کلاس اقتصادی فدرال-استانی و کاهش زمان پردازش، کاهش موانع و ساده‌سازی شناسایی مدارک خارجی بود. آن‌ها همچنین بررسی کردند که چگونه دولت‌ها می‌توانند با هم کار کنند تا فشارهای موجود بر روی مسکن، زیرساخت و خدمات اجتماعی را رفع کنند و مجوزهای کار را با نیازهای بازار کار استانی-قلمرویی هماهنگ کنند.

کبک یک توافق جداگانه با دولت فدرال دارد که به استان کلیه اختیارات بر انتخاب مهاجران اقتصادی خود را می‌دهد. با این حال، IRCC همچنان تصمیم نهایی در مورد وضعیت مقیم دائمی را برای کسانی که گواهی انتخاب کبک را دریافت می‌کنند، اتخاذ می‌کند.

نتایج مهاجرت استانی 25 نوامبر – 1 دسامبر انتاریو

انتاریو در 30 نوامبر یک قرعه‌کشی از جریان اولویت‌های سرمایه انسانی Express Entry برگزار کرد.

استان 1,052 کاندیدای Express Entry در شغل‌های بهداشت و درمان را برای اعمال برای نامزدی استانی دعوت کرد به شرط اینکه امتیاز سیستم رتبه‌بندی جامع (CRS) آن‌ها بین 404 و 430 باشد.

نمایش خبر  چگونه تغییرات NOC بر کاندیداهای اکسپرس اینتری تأثیر می گذارد

کاندیداهای واجد شرایط باید بتوانند نشان دهند که قصد دارند پس از دریافت وضعیت مقیم دائمی در انتاریو زندگی کنند. برخی از چیزهایی که استان برای اثبات ارتباط یک کاندیدا با استان بررسی می‌کند شامل اشتغال (یا دنبال کردن اشتغال در استان)، اجاره یا مالکیت ملک یا روابط حرفه‌ای و شخصی است.

بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا در 28 نوامبر 185 کاندیدای BC PNP را در چهار قرعه‌کشی دعوت کرد.

بزرگترین آن یک قرعه‌کشی عمومی برای 80 کاندیدا در جریان‌های کارگر ماهر، فارغ‌التحصیل بین‌المللی و سطح ورودی و نیمه‌ماهر بود. امتیازات حداقل از 94 تا 116 متغیر بود.

سه قرعه‌کشی باقیمانده هدفمند بودند.

49 مربی و دستیار کودک با حداقل امتیاز 60؛ 27 کاندیدای شغل ساخت و ساز با حداقل امتیاز 75؛ و 29 کاندیدا در شغل‌های بهداشت و درمان با حداقل امتیاز 60 استان همچنین در 21 نوامبر چهار قرعه‌کشی برای کاندیداهای کارگر ماهر و فارغ‌التحصیل بین‌المللی برگزار کرد. استان 93 کاندیدا در شغل‌های فناوری با حداقل امتیاز 94 را دعوت کرد و همچنین:

27 مربی و دستیار کودک با حداقل امتیاز 60؛ 24 کاندیدا با شغل‌های ساخت و ساز و حداقل امتیاز 75؛ و 17 کاندیدا با شغل‌های بهداشت و درمان کبک

در 16 نوامبر، کبک 1210 کاندیدا را برای انتخاب دائمی دعوت کرد. هیچ شغلی هدف قرار نگرفت و کاندیداها نیاز به حداقل امتیاز 609 برای واجد شرایط بودن داشتند.

تمام کاندیداها نیاز به مهارت شفاهی سطح 7 (یا بالاتر) در زبان فرانسوی بر اساس “Échelle québécoise des niveaux de compétence en français” یا معادل آن داشتند.

مانیتوبا

مانیتوبا در 30 نوامبر کاندیداها را در یک قرعه‌کشی دعوت کرد.

نمایش خبر  چگونه به عنوان یک تازه وارد به کانادا موفق شدم

استان 148 کاندیدا را از طریق جریان کارگر ماهر که می‌توانند نشان دهند که یک نزدیک در مانیتوبا دارند، دعوت کرد. آن‌ها همچنین به حداقل امتیاز 609 نیاز داشتند.

این اولین چنین قرعه‌کشی در امسال است.

برای واجد شرایط بودن در این جریان، کاندیداها باید قادر به نشان دادن این باشند که یک نزدیک (پدر، پدربزرگ، خواهر یا برادر، برادرزاده یا خواهرزاده، عمه یا دایی) حداقل یک سال در استان زندگی کرده است.

مانیتوبا همچنین 82 کاندیدا را در جریان آموزش بین‌المللی و 38 کاندیدای کارگران خارجی ماهر با حداقل امتیاز 720 دعوت کرد.

جزیره پرنس ادوارد

در 30 نوامبر، PEI 69 کاندیدا را از طریق جریان کار و ورود سریع PNP PEI دعوت کرد.

دعوت‌نامه‌ها به کاندیداهایی صادر شد که شغل‌هایی در بخش‌های بهداشت و درمان، تولید، فرآوری مواد غذایی و ساخت و ساز داشتند.

در 12 ماه گذشته، استان از طریق این جریان 2,528 کاندیدا را دعوت کرده است.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420