Skip to content
پنج استان دعوت‌نامه‌های بیشتری در آخرین نتایج مهاجرت استانی صادر کردند

تاریخ انتشار

استان‌های انتاریو، بریتیش کلمبیا (B.C.)، جزیره پرنس ادوارد (PEI) و منیتوبا در دو هفته گذشته، دعوت‌نامه‌های مهاجرت استانی از طریق برنامه‌های نامزد استانی (PNPs) خود صادر کرده‌اند، دوره‌ای که در آن کبک نیز نتایج دو دور دعوت‌نامه‌های انجام شده از طریق سیستم مهاجرت استانی خود از 17 فوریه منتشر کرد.

در تمام استان‌ها و قلمروهای کانادا به جز دو تا*، دولت‌های محلی PNPs را به عنوان روشی برای جذب اتباع خارجی که بهترین توانایی برای کمک به منطقه خود در پاسخ به نیازهای نیروی کار و جمعیت آن را دارند، اجرا می‌کنند.

نتایج مهاجرت استانی از 17 فوریه تا 1 مارس انتاریو

در 1 مارس، برنامه نامزد مهاجرت انتاریو (OINP) 2,583 اعلامیه علاقه‌مندی (NOIs) به نامزدهایی که برای جریان مهارت‌های حرفه‌ای از برنامه PNP استان صلاحیت داشتند، صادر کرد. همانطور که از نام جریان پیداست، قرعه‌کشی 1 مارس انتاریو نامزدهایی را در مشاغل خاص مهارت‌های حرفه‌ای هدف قرار داد. تمام نامزدهایی که در قرعه‌کشی 1 مارس انتاریو یک NOI دریافت کردند، امتیاز سیستم رتبه‌بندی جامع (CRS) در بازه 350 تا 424 داشتند.

بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا چندین قرعه‌کشی مهاجرت استانی از 16 فوریه 2024 انجام داده است.

با شروع با یک جفت قرعه‌کشی در 21 فوریه، برنامه نامزد استانی بریتیش کلمبیا (BCPNP) یک قرعه‌کشی عمومی و یک گروه قرعه‌کشی‌ها برای دسته‌های شغلی مختلف در جریان کارگر ماهر خود، جریان فارغ‌التحصیل بین‌المللی (از جمله گزینه ورود سریع بریتیش کلمبیا (EEBC)) انجام داد. نتایج قرعه‌کشی‌های BCPNP در 21 فوریه به شرح زیر است:

قرعه‌کشی عمومی

BCPNP در قرعه‌کشی عمومی در 21 فوریه مجموعاً 69 دعوت‌نامه صادر کرد. در طول این قرعه‌کشی، دعوت‌نامه‌های صادر شده بین نامزدهایی از پنج جریان زیر پخش شدند. برای تمام جریانات زیر به جز یکی (“نامزدهای سطح ورودی و نیمه‌ماهر”)، حداقل امتیاز مورد نیاز 126 بود. نامزدهای BCPNP که یک دعوت استانی از طریق جریان سطح ورودی و نیمه‌ماهر دریافت کردند، نیاز به حداقل امتیاز 99 داشتند.

نمایش خبر  آنچه در روز اول پارلمان کانادا اتفاق می افتد

کارگر ماهر گزینه کارگر ماهر – EEBC فارغ‌التحصیل بین‌المللی گزینه فارغ‌التحصیل بین‌المللی – EEBC سطح ورودی و نیمه‌ماهر قرعه‌کشی جریان فارغ‌التحصیل بین‌المللی کارگر ماهر

به علاوه دعوت‌نامه‌های صادر شده در قرعه‌کشی عمومی بالا، B.C. حداقل 143 دعوت‌نامه از طریق PNP خود صادر کرد به شرح زیر:

70 دعوت‌نامه به نامزدهای شغل مراقبت از کودک صادر شد (60) 32 دعوت‌نامه به نامزدهای شغل ساخت و ساز صادر شد (75) 41 دعوت‌نامه به نامزدهای شغل بهداشت و درمان صادر شد (60) کمتر از پنج دعوت‌نامه به نامزدهای شغل مراقبت از حیوانات دامپزشکی صادر شد (60) توجه: اعداد درون براکت‌های بالا حداقل امتیاز مورد نیاز برای نامزدهای درون یک گروه شغلی را نشان می‌دهد

قرعه‌کشی 27 فوریه

در 27 فوریه، BCPNP دعوت‌نامه‌هایی از طریق یک قرعه‌کشی دیگر انجام شده برای نامزدهای از جریان کارگر ماهر: جریان فارغ‌التحصیل بین‌المللی خود (از جمله گزینه EEBC) صادر کرد. این قرعه‌کشی نتایج زیر را تولید کرد:

12 دعوت‌نامه به نامزدهای در شغل‌های ساخت و ساز با حداقل امتیاز 80 صادر شد 41 دعوت‌نامه به نامزدهای در شغل‌های بهداشت و درمان با حداقل امتیاز 65 صادر شد 90 دعوت‌نامه به نامزدهای در شغل‌های “تکنولوژی” با حداقل امتیاز 108 صادر شد کمتر از پنج دعوت‌نامه به نامزدهای در شغل‌های مراقبت از حیوانات دامپزشکی با حداقل امتیاز 65 صادر شد کبک

کبک به تازگی نتایج دو قرعه‌کشی انجام شده از طریق برنامه مهاجرت استانی خود را منتشر کرده است، یکی در 8 فوریه و دیگری در 22 فوریه. هر یک از این قرعه‌کشی‌ها گروه جداگانه‌ای از نامزدها را بر اساس معیارهای صلاحیت متفاوت دعوت کردند.

نمایش خبر  پیشنهادات شغلی کانادا: تفاوت بین پیشنهادات شغلی موقت در مقابل دائمی

مهم است که بدانید کبک یک PNP را اجرا نمی‌کند. این به این دلیل است که این استان یک توافق منحصر به فرد با اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) دارد که به دولت محلی اجازه می‌دهد کنترل مهاجرت اقتصادی در منطقه را حفظ کند.

8 فوریه

در 8 فوریه، کبک نتایج یک قرعه‌کشی را منتشر کرد که در آن در 5 فوریه، وزیر مهاجرت، فرانسوی‌سازی و ادغام 1,034 نامزد را برای انتخاب دائمی دعوت کرد.

برای دریافت یک دعوت‌نامه در طول این قرعه‌کشی، نامزدها می‌بایست سه معیار زیر را برآورده کنند:

داشتن مهارت شفاهی سطح 7 (یا بالاتر) در زبان فرانسوی بر اساس Échelle québécoise des niveaux de compétence en français* یا معادل آن داشتن یک پیشنهاد شغلی معتبر خارج از قلمرو Communauté métropolitaine de Montréal داشتن امتیازی برابر یا بیشتر از 613 امتیاز *Échelle québécoise des niveaux de compétence en français مقیاس سطوح مهارت فرانسوی کبک برای مهاجران بزرگسال است

22 فوریه

پس از قرعه‌کشی 8 فوریه، کبک نتایج قرعه‌کشی خود را در 22 فوریه منتشر کرد. این قرعه‌کشی (که از دعوت‌نامه‌های برداشت شده در 19 فوریه استفاده کرد) 1,007 نامزد دیگر را برای انتخاب دائمی دعوت کرد.

این گروه نامزد می‌بایست حداقل امتیاز 608 داشته باشد تا در نظر گرفته شود، علاوه بر اینکه باید معیارهای صلاحیت زیر را برآورده کند:

داشتن مهارت شفاهی سطح 7 (یا بالاتر) در زبان فرانسوی بر اساس Échelle québécoise des niveaux de compétence en français (مقیاس سطوح مهارت فرانسوی کبک برای مهاجران بزرگسال) یا معادل آن داشتن یک پیشنهاد شغلی معتبر خارج از قلمرو Communauté métropolitaine de Montréal کسانی که یک دعوت‌نامه از طریق هر یک از این قرعه‌کشی‌های کبک دریافت کردند، سپس واجد شرایط برای ارسال درخواست برای گواهی انتخاب کبک هستند. این اولین گامی است که نامزدهای مهاجرت به کبک باید بردارند قبل از ارسال درخواست برای اقامت دائمی با IRCC.

نمایش خبر  انتاریو از فارغ‌التحصیلان بین‌المللی و کارکنان در 5 قرعه‌کشی PNP دعوت می‌کند

منیتوبا

در 28 فوریه، منیتوبا نتایج جدیدی برای یک قرعه‌کشی PNP اخیر منتشر کرد که با اقدامات مهاجرتی ویژه دولت استانی برای اوکراین همزمان بود.

تحت این اقدام مهاجرتی ویژه، برنامه نامزد استانی منیتوبا (MPNP) 155 نامه پیشنهاد برای ارسال به نامزدهای واجد شرایط صادر کرد “به عنوان بخشی از پاسخ دولت منیتوبا به وضعیت در اوکراین و در راستای اقدامات مهاجرتی ویژه IRCC برای کسانی که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.”

جزیره پرنس ادوارد

در کوچکترین قرعه‌کشی PNP استان (بر اساس تعداد دعوت‌نامه‌های کار و ورود سریع صادر شده) از اکتبر 2023، برنامه نامزد استانی جزیره پرنس ادوارد (PNP) در 29 فوریه 24 دعوت‌نامه به نامزدهایی که در دو بخش شغلی کار می‌کردند، صادر کرد: بهداشت و ساخت و ساز. این اولین بار است که جزیره پرنس ادوارد سه قرعه‌کشی PNP در یک ماه از نوامبر سال گذشته انجام داده است.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420