Skip to content
نحوه ارائه برنامه والدین و پدربزرگ و مادربزرگ

تاریخ انتشار

برنامه مهاجرت 2022

IRCC قرعه کشی 2022 PGP خود را به اتمام رسانده است و راهنمای خود را از مراحل ارسال درخواست برای 23،100 کانادایی که دعوت نامه ای برای اعمال این سال دریافت کرده اند، منتشر کرد. در اینجا خلاصه ای از این مراحل را مشاهده میکنید.

بین 12 اکتبر و 20 اکتبر، کانادا قرعه کشی را برای صدور 23،100 دعوت نامه برای درخواست  برای برنامه های والدین و پدربزرگ و مادربزرگ 2022 انجام داد.

به عنوان یک یادآوری، پوول، حامیان بالقوه ای که از آن برای برنامه امسال صادر شد، 155،000 امید حمایت کننده باقی مانده است که علاقه مند به حمایت از فرم در سال 2020 بود.

هدف مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا  پذیرش حداکثر 15000 درخواست تکمیل شده است و شما می توانید امسال یکی از آنها باشید.  اگر به اندازه کافی خوش شانس بودید که برای PGP امسال ITA دریافت کنید، نحوه ارسال درخواست خود را در زیر توضیح خواهیم داد.

توجه: درخواست‌های ارسالی برای PGP اکنون فقط آنلاین است و IRCC تأکید می‌کند که فقط در صورتی باید برای PGP درخواست دهید که از شما دعوت شده باشد.  درخواست هایی که بدون ITA ارسال شوند، بازگردانده می شوند

نحوه ارسال درخواست PGP 2022

قبل از درخواست: مطمئن شوید که با استفاده از فرم وب وضعیت دعوتنامه IRCC تأیید می کنید که ITA دریافت کرده اید.  اگر این فرم وب دریافت ITA را تأیید می کند اما هرگز ایمیلی به حسابی که در فرم علاقه مندی خود به حمایت مالی نشان داده شده است دریافت نکرده اید، پوشه های هرزنامه و ناخواسته و همچنین نامه فیزیکی خود را بررسی کنید.  IRCC زمانی که قادر به ارسال ایمیل به متقاضی احتمالی نباشد، ITAهای فیزیکی را ارسال می کند.  در نهایت، یک بار دیگر تأیید کنید که تمام معیارهای واجد شرایط بودن PGP IRCC از جمله:

  • بالای 18 سال بودن
  •  شهروند کانادا بودن، مقیم دائم یا داشتن وضعیت کشورهای اول
  •  برآورده کردن حداقل درآمد ضروری برای سال‌های مالیاتی 2021، 2020 و 2019 (اگر خارج از کبک زندگی می‌کنید)
نمایش خبر  کمیته پارلمان کانادایی توصیه هایی برای مطرح کردن پرونده های در دست بررسی ارائه می دهد

ساکنان کبک باید ثابت کنند که آنها در طول 12 ماه گذشته، شرایط درآمد حامی مالی خاصی را برآورده می کنند.

در حالی که شما نیازی به استخدام یک وکیل مهاجرت ندارید، ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که یک برنامه کامل و دقیق ارائه می دهید. IRCC اجازه استفاده از یک وکیل مهاجرت را از طرف متقاضیان PGP 2022 می دهد.

راهنمای IRCC مراحل زیر را برای کمک به شما در آماده سازی و ارسال درخواست شما ارائه می دهد. تا دسامبر 24، 2022، شما باید:

  1. جمع آوری اسناد

IRCC یک چک لیست سند را فراهم می کند تا اطمینان حاصل شود که متقاضیان آینده نگر از هر گونه شکل / مواد که منجر به درخواست آنها می شود، از دست ندهند

  • 2.     برنامه را تکمیل کنید

کل راهنمای دستورالعمل ارائه شده را به طور کامل مرور کنید و تمام بخش‌های هر فرم را به طور کامل و دقیق پر کنید.  برای بخش هایی که در مورد شما صدق نمی کند، “N/A” یا “Not Applicable” را علامت بزنید.

  • 3.     هزینه ها را بپردازید

بسته به تعداد افرادی که از طریق یک برنامه حمایت مالی می شوند، هزینه ها بر اساس شرایط فردی تغییر می کند (وابستگان متقاضی اصلی که برای آمدن به کانادا حمایت مالی می شوند و غیره)

  • برنامه خود را بررسی کنید تا از اشتباهات رایج جلوگیری کنید
  • درخواست خود را ارسال کنید

اطمینان حاصل کنید که به تمام سوالات در برنامه پاسخ داده شده است و برنامه به صورت الکترونیکی امضا شده است.  همچنین، اطمینان حاصل کنید که رسید هزینه پردازش و تمام مدارک پشتیبانی مورد نیاز مانند نامه ITA خود را با شماره تأیید خود همراه کنید.

نمایش خبر  چگونه کانادا می تواند برنامه "نیروی کار خارجی موقت" را بهبود بخشد؟

پس از ارسال درخواست PGP 2022 چه اتفاقی می افتد؟

در زمان نگارش مقاله، میانگین زمان پردازش درخواست PGP 37 ماه است (شامل زمان مورد نیاز برای کسانی که حمایت مالی می‌شوند تا مشخصات بیومتریک خود را ارائه کنند).  با این حال، این بازه زمانی پویا است و IRCC میانگین زمان‌های پردازش فعلی آن را در وب‌سایت خود مشخص می‌کند.

 شخص(هایی) که حمایت مالی می‌کنید می‌توانند با ایجاد یک حساب آنلاین در وب‌سایت IRCC، به‌روزرسانی‌های ایمیل فوری و به‌روزرسانی‌های وضعیت دقیق‌تر را دریافت کنند.

 اگر مایل به ،به روز رسانی وضعیت برنامه و اطلاعات هستید…

 از داخل کانادا و ایالات متحده: از طریق این پیوند با IRCC تماس بگیرید

 از خارج از کانادا و ایالات متحده: با دفتر دیپلماتیک کانادا که مسئول منطقه شماست تماس بگیرید

آیا گزینه ای برای آوردن والدین و پدربزرگ و مادربزرگم به کانادا خارج از PGP دارم؟

بله.

سوپر ویزا گزینه‌ای است که افرادی که ITA دریافت نکرده‌اند، می‌توانند برای والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود بررسی کنند.  از طریق سوپر ویزا، والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های شهروندان کانادایی و مقیم دائم  می‌توانند «تا 5 سال در هر بار در کانادا بمانند و درخواست تمدید اقامت خود در کانادا را حداکثر تا 2 سال در یک زمان بدهند».


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420