Skip to content
می‌خواهید تابستان امسال برای کنسرت یا فستیوال موسیقی به کانادا بیایید؟

تاریخ انتشار

چگونه بر مشکل غیرقابل قبول بودن غلبه کنید کنسرت‌ها و فستیوال‌های زیادی تابستان امسال در کانادا برگزار می‌شوند. شما می‌توانید حتی با وجود سابقه کیفری در آن‌ها شرکت کنید، اما باید از قبل برای آن برنامه‌ریزی کنید.

کانادا مرزهایش را بازگشایی کرده است و محدودیت‌هایی که در ابتدای همه‌گیری گذاشته بود را برداشته است.

به این ترتیب، توریست‌هایی که کامل واکسینه شده‌اند می‌توانند از این کشور دیدن کنند. آن‌ها می‌توانند خانواده و دوستان را ببینند و در عین حال از مناظر و موسیقی که کانادا پس از بسته شدن مرزهایش به روی گردشگران از مارس 2020 تا تابستان 2021 ارائه می‌دهد لذت ببرند.

یکی از دلایلی که توریست‌ها برای آن در تابستان به کانادا می‌آیند، شرکت در کنسرت‌ها و فستیوال‌های موسیقی این کشور است.

قبل از برنامه‌ریزی برای سفر به کانادا، در صورت داشتن سابقه کیفری باید حواستان به آن باشد حتی اگر اتهام کوچکی باشد. مقامات مرز کانادا از قانون پیروی می‌کنند و این به این معناست که مانع ورود بعضی گردشگران بر اساس سابقه کیفری‌شان می‌شوند. خوشبختانه قانون کانادا در برابر ورود افراد خارجی با سابقه جنایی انعطاف پذیر است البته تا زمانی که شواهد نشان دهد که بازدیدکننده تهدیدی برای جامعه کانادایی نیست. در ادامه سه مجموعه از اقداماتی که برای واجد شرایط بودن ورود به کانادا در تابستان امسال می‌توانید انجام دهید آمده است.

مجوز اقامت موقت

مجوز اقامت موقت(TRP) اولین گزینه برای افرادی است که بدنبال ورود به کانادا هستند.TRP ها یک گزینه‌ی موقت هستند و فقط در طول بازدید متقاضی از کانادا معتبر هستند. هنگام ارائه درخواست TRP، باید توضیح دهید که به چه دلیل می‌خواهید از کانادا دیدن کنید. آنگاه کنسولگری کانادا یا مقام مرزی که درخواست شما را مرور می‌کند، بررسی می‌کند که آیا مزایای سفر شما از خطرهایش برای جامعه کانادا بیشتر است یا نه. مواردی که در نظر می‌گیرند عبارتند از: تعداد جرم‌هایی که مرتکب شده‌اید، نوع جرم و زمانی که از آن گذشته است.

نمایش خبر  بودجه بندی 2022 به چه منظوری برای مهاجرت به کانادا در نظر گرفته شده؟

اگر شما شهروند یا مقیم دائم ایالات متحده هستید، می‌توانید درخواست TRP خود را به مبادی ورودی کانادا ارائه دهید. درخواست شما فوراً بررسی می‌شود و افسر مرز کانادا درباره بودن شما در کانادا در مدت سفرتان تصمیم می‌گیرد.

بازپروری جنایی

اگر 5 تا 10 سال از گذراندن محکومیت شما گذشته باشد، ممکن است برای درخواست بازپروری جنایی واجد شرایط باشید. اگر درخواستتان قبول شود، سابقه شما پاک می‌شود و می‌توانید وارد کانادا شوید. تا زمانی که مرتکب جرم دیگری نشوید، مشکلی برای ورود به کانادا نخواهید داشت. اگر می‌خواهید برای کوتاه مدت به کانادا بیایید و در عین حال صلاحیت بازپروری جنایی را دارید، می‌توانید برای TRP هم اقدام کنید. دلیل این کار این است که پردازش درخواست بازپروری جنایی زمان بیشتری را از دولت کانادا می‌گیرد درحالیکه درخواست TRP معمولاً سریع‌تر و بلافاصله برای شهروندان و مقیمان دائم کانادا که برای مرز کانادا درخواست داده‌اند، پردازش می‌شود.

اگر 10 سال یا بیشتر از زمان محکومیتتان گذشته باشد، ممکن است بدلیل گذران زمان بازپروری‌شده در نظر گرفته شوید. اگر شما یک اتهام غیرجدی در سابقه‌تان دارید می‌توانید از این قضیه استفاده کنید. اگر بیش از یک محکومیت دارید، باید برای بازپروری جنایی درخواست دهید.

نامه نظر حقوقی

سومین گزینه برای شما، دریافت نامه‌ی نظر حقوقی از یک وکیل مهاجرت است. این گزینه می‌توانید با گزینه‌هایی که پیش‌تر ذکر شدند ادغام شود. در این نامه یک وکیل به مقامات مرزی کانادا دلیل پذیرش شما در کانادا را توضیح می‌دهد. این برای زمانی که شما یک اتهام دارید اما هنوز محکوم نشده‌اید هم مفید است.

نمایش خبر  چطور کارکنان را از طریق انتقال بین شرکتی به کانادا بفرستیم.

نکته کلیدی که باید به آن تأکید کرد این است که کانادا این تابستان انتظار ورود توریست‌های زیادی را دارد که بسیاری از آن‌ها برای شرکت در کنسرت و فستیوال موسیقی می‌آیند. به هرحال ضروری است که از قبل، آماده‌سازی‌های لازم را انجام دهید تا در مرز بدلیل محکومیت‌های قبلی بازگردانده نشوید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420