Skip to content
من یک تازه‌ وارد هستم که در کانادا به دنبال مسکن هستم: بهتر است بخرم یا اجاره کنم؟

تاریخ انتشار

کاناداویزا و اسکوشیابانک وبینار رایگانی درباره‌ی نحوه پیدا کردن مسکن در کانادا برگزار می‌کنند. روز 18 مه به ما بپیوندید!

کاناداویزا و اسکوشیابانک مفتخر هستند که وبینار رایگانی برای تازه‌واردان برگزار کنند. اسم این وابینار پیدا کردن خانه در کانادا به عنوان یک تازه‌وارد: بهتر است بخرم یا اجاره کنم؟ است.

این وبینار روز 18 مه ساعت 9 به وقت خاوری برگزار می‌شود.

چه چیزی یاد خواهم گرفت؟

نقل مکان به کانادا بسیار هیجان‌انگیز است.

احتمالاً شما ساعات زیادی جلوی کامپیوترتان نشستید و درباره هر چیزی که به کانادا مربوط است تحقیق کردید. یکی از اولین چیزهایی که به ذهن می‌رسد مسکن است. در کانادا کجا باید زندگی کنم؟ باید بخرم یا اجاره کنم؟ چقدر برای پیش قسط باید کنار بگذارم؟ چه مکانی در عین اینکه با بودجه‌ام سازگار است بهترین گزینه برای من و خانواده‌ام است؟ چه منابع و وبسایت‌های قابل اطمینانی وجود دارند که بدون اینکه نگران کلاه‌برداری باشم می‌توانم از آن‌ها استفاده کنم؟

ما درک میکنیم که انجام این کارها بدون این که حضور فیزیکی در کانادا داشته باشید کاملاً استرس‌زا است، و به همین دلیل است که ما با همکاری اسکوشیابانک این وبینار را برگزار میکنیم تا به شما در پیدا کردن محل زندگی در کانادا کمک کنیم.

مروری بر وبینار

در این وبینار، موضوعات زیر را پوشش می‌دهیم:

  • فهمیدن نیازها و بودجه شما
  • منابعی که در فرایند تحقیق به شما کمک می‌کنند
  • مخارجی که باید در نظر داشته باشید
  • نکاتی کلیدی که باید وقتی به دنبال خانه هستید در نظر بگیرید
  • کار کردن با مشاوران مالی اسکوشیابانک و مشاوران تأمین مالی خانه
  • جلسه پرسش و پاسخ تا بتوانیم به تمام سوالاتتان پاسخ دهیم
نمایش خبر  اعتصاب تاثیر گذار بر سیستم مهاجرت کانادا به پایان رسیده است

درباره کاناداویزا

Canadavisa.com در سال 1994 به عنوان یک پلتفرم آنلاین از شرکت Cohen Immigration Law تأسیس شد. از آن زمان کاناداویزا به یکی از مورد اعتمادترین منابع دنیا درباره نحوه نقل مکان به کانادا و سکونت در آن تبدیل شده است. امکانات سایت کاناداویزا شامل cicnews.com و خبرنامه هفتگی‌اش، میزگرد کاناداویزا و… است. هدف همه منابع فراهم شده توسط کاناداویزا ارائه اطلاعات قابل اعتماد، درست و جدید برای کمک به مردم در سراسر دنیا در جریان مهاجرت به کاناداست.

درباره اسکوشیابانک

اسکوشیابانک یکی از برترین بانک‌های کانادایی و یکی از بانک‌های پیشرو در آمریکاست. طبق هدفمان یعنی “آینده برای همه” ما به مشتری‌هایمان، خانواده‌هایشان و جوامعشان با طیف وسیعی از مشاوره‌ها، محصولات و خدمات کمک میکنیم تا به موفقیت دست یابند.

برنامه  Scotiabank StartRight در 2008 راه‌اندازی شد. این برنامه برای تسهیل بانکداری برای مقیمان دائم کانادایی، دانشجویان بین‌المللی و کارکنان خارجی که به تازگی به کانادا آمده‌اند، طراحی شده است. ما با افتتاح حساب بین‌المللی اسکوشیابانک به شما در انتقالتان به کانادا کمک می‌کنیم. با این حساب می‌توانید قبل از آمدن به کانادا، تا 50000$ جابه‌جا کنید و خیالتان راحت باشد که بودجه‌ای کنار دارید. همچنین می‌توانیم با برنامه GIC دانشجویی اسکوشیابانک مجوز تحصیلتان را پیگیری کنیم.

برنامه Scotiabank StartRight همچنین به شما کمک می‌کند تا کارهای بانکی‌تان را در کانادا آغاز کنید. شما از مزایایی مثل 12 ماه بانکداری رایگان، دسترسی به اعتبار بدون تاریخچه اعتبار، جابه‌جایی بین‌المللی پول به صورت نامحدود و رایگان و کمک از مشاوران مالی متخصص بهره‌مند می‌شوید.

ما همچنین ScotiaRISE را راه‌اندازی کردیم-برنامه سرمایه‌گذاری 500 میلیون دلاری، 10 ساله و جدیدمان که برای افزایش مقاومت اقتصادی جوامع و افراد زیان‌دیده طراحی شده است. به طور خاص، این برنامه از سرمایه‌ها و شراکت‌ها برای افزایش نرخ فارغ‌التحصیلی و مشارکت در تحصیلات عالیه استفاده میکند و به تازه‌واردان کمک می‌کند سریع‌تر احساس آرامش پیدا کنند و شغل امنی داشته باشند و گروه‌های اقلیت فرصت‌های خوبی در آینده داشته باشند. این‌ها همه بخشی از دلایلی است که اسکوشیابانک بانکی برای تازه‌واردان است.

نمایش خبر  چه کسانی در قرعه کشی اخیر Express Entry دعوتنامه هایی برای اقامت (ITA) دریافت کردند؟

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420