Skip to content
مقررات جدید مهاجرت و تغییرات سیاست برای کبک شروع به کار میکنند.

تاریخ انتشار

قانون جدید که مقررات مهاجرت کبک را تغییر می دهد، امروز به اثر می رسد. این تغییرات شامل چندین اقدام جدید و تغییرات سیاستی هستند که بر برنامه های مهاجرت چندگانه کبک تأثیر می گذارد. برای آگاهی بیشتر از این به روزرسانی ها و اینکه چگونه ممکن است بر شما تأثیر بگذارد، ادامه مطلب را بخوانید.

برنامه های جدید پایلوت اقتصادی اکنون باز است کبک اخیراً اعلام کرده است که سه برنامه پایلوت مهاجرت اقتصادی طولانی مدت را برای کمک به رفع کمبود نیروی کار کلیدی برای استان دوباره باز کرده است.

از تاریخ 23 نوامبر 2023 تا 31 دسامبر 2024، برنامه های مهاجرت زیر باز خواهند بود و درخواست ها را پذیرفته می شوند:

برنامه پایلوت مهاجرت دائمی برای کارگران فرآوری مواد غذایی (سقف 600 درخواست)؛ برنامه پایلوت مهاجرت دائمی برای سفارشی ها (سقف 600 درخواست)؛ و برنامه پایلوت مهاجرت دائمی برای کارگران در بخش های هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات و اثرات بصری (سقف 700 درخواست). در حالی که این برنامه ها به طور دوره ای درخواست های ارسالی را باز و بسته می کنند، انتظار می رود همه سه تا از آنها بطور نامحدود در 1 ژانویه 2026 به پایان برسند.

برنامه های اقتصادی تغییرات جدید برای برنامه های مهاجرت اقتصادی کبک به اثر خواهد رسید. همه برنامه های مهاجرت اقتصادی کبک اکنون نیازمند مهارت در زبان فرانسه خواهند بود، برای اینکه متقاضیان برای برنامه واجد شرایط باشند.

به طور خاص، برنامه کارکنان ماهر منظم کبک (QSWP) و برنامه تجربه کبک (PEQ) اکنون نیازمند سطح مهارت زبانی حداقل 7 در فرانسه گفتاری خواهند بود، بر اساس مقیاس سطوح مهارت فرانسه کبک. نیاز به سطح مهارت 7 همچنین برای برنامه های اقتصادی و پایلوت دیگر اعمال خواهد شد، به عنوان شرایط پتو برای کارگران ماهر که به کبک مهاجرت می کنند.

نمایش خبر  مدیریت آسان مالی: نکات بانکداری تلفن همراه و آنلاین برای کانادایی های جدید

PEQ همچنین نیازمند سطح مهارت 5 یا بالاتر در فرانسه نوشته شده خواهد بود، بر اساس همان معیار. علاوه بر این – از تاریخ 23 نوامبر 2024 – بخش فارغ التحصیلی PEQ اکنومیک برنامه های اقتصادی از تاریخ 23 نوامبر، اگر فردی که برای مهاجرت به کبک (در قالب یک برنامه حمایت از خانواده) حمایت می شود، بین سنین 18-55 باشد، شما (حامی) باید اکنون یک طرح استقبال و ادغام را تکمیل و امضا کنید، اطمینان حاصل کنید که حمایت از فرد حمایت شده در: آماده سازی برای ورود به کبک، دسترسی به خدمات عمومی و منابع برای تسهیل در ادغام آنها، و یادگیری زبان فرانسه ارائه می شود.

تغییرات دیگر علاوه بر تغییرات فوق، کبک همچنین تغییراتی را در جریان های کسب و کار مهاجرت اعمال کرده است – که از تاریخ 1 ژانویه 2024 به اثر خواهد رسید.

به طور خاص این تغییرات مهارت فرانسه را برای همه جریان های کسب و کار (شامل برنامه سرمایه گذار، برنامه خودکار، و برنامه کارآفرین) الزامی می کند. تغییرات اضافی وجود دارد، از جمله بیشتر نیازمندی های مقیم، نیازمندی مجوز کار، و بیشتر.

مهاجرت به کبک از همه استان های کانادا، کبک بیشترین کنترل را بر مهاجران و کارگران ماهری که استان سالانه استقبال می کند، دارد. این به دلیل توافق کبک-کانادا است و به استان اجازه می دهد سیاست، برنامه ها، و پذیرش مهاجران را با کمترین نظارت فدرال شکل دهد.

استان اخیراً سطوح مهاجرت خود را فاش کرده است، که همزمان با برنامه سطوح مهاجرت ملی کانادا اجرا می شود. کبک امیدوار است که حداقل 49,500 مهاجر را در این سال استقبال کند، با 50,000 مهاجر جدید برای هر دو سال 2024 و 2025 (در هر سال) برنامه ریزی شده است. مانند برنامه سطوح فدرال، برنامه مهاجرت کبک بیشترین سهم جدید از سهم مهاجران را به اقدامات مهاجرت اقتصادی اختصاص می دهد، با حدود 32,000 کارگر ماهر خارجی جدید که انتظار می رود سالانه از سال 2023 تا 2025 در استان باشند.

نمایش خبر  وزیر مهاجرت قول داده تا به روند پردازش مجوزهای کار، سرعت ببخشد.

تأثیر کبک حتی فراتر از مهاجرت خودش هم گسترش می یابد، با تأکید استان بر اهمیت مهاجرت فرانسوی زبان در سراسر کانادا، یک کلاس مهاجرت که محبوبیت رو به رشدی دارد.

استان اخیراً سطوح مهاجرت خود را عنوان کرده است، که همزمان با برنامه سطوح مهاجرت ملی کانادا اجرا می شود. کبک امیدوار است که حداقل 49,500 مهاجر را در این سال استقبال کند، با 50,000 مهاجر جدید برای هر دو سال 2024 و 2025 (در هر سال) برنامه ریزی شده است. مانند برنامه سطوح فدرال، برنامه مهاجرت کبک بیشترین سهم جدید از سهم مهاجران را به اقدامات مهاجرت اقتصادی اختصاص می دهد، با حدود 32,000 کارگر ماهر خارجی جدید که انتظار می رود سالانه از سال 2023 تا 2025 در استان باشند.

تأثیر کبک حتی فراتر از مهاجرت خودش هم گسترش می یابد، با تأکید استان بر اهمیت مهاجرت فرانسوی زبان در سراسر کانادا، یک کلاس مهاجرت که محبوبیت رو به رشدی دارد.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427