Skip to content
مدارک عدم سو پیشینه برای مهاجرت کانادا کدام ها هستند

تاریخ انتشار



راهنمایی برای مدارک عدم سوء پیشینه برای مهاجرت کانادایی و گزینه هایی برای بهبود شرایط ناشی از عدم پذیرش کیفری.
مدارک پلیس نشان می دهد که یک متقاضی مهاجرتی شرایط پذیرش در کانادا را دارد یا خیر این مدارک باید به اداره مهاجرت کانادا ارائه شود. هر متقاضی برای اقامت دائم و اعضای خانواده خود که بالای ۱۸ سال دارد باید یک مجوز ارائه دهد، که شرایط عدم سوء پیشینه کیفری را ثابت میکند. مدرک عدم سوء پیشینه از سوی پلیس که مدرک عدم فعالیت های کیفری نامیده می‌شود نیز باید از کشور محل اقامت و کشوری که متقاضی بیش از شش ماه پس از سن ۱۸ سالگی در آنجا اقامت داشته است گرفته شود.
این مدارک معمولاً می تواند از طریق مسئولان اجرای قانون یا نهادهای دیگر دولتی صادر شود. در شرایط کم اهمیت مسئولان ویزای مهاجرتی کانادا این شرط را کنار میگذارند.
برای کشوری که فرد در حال حاضر در آن زندگی می کند مجوز پلیس باید در ۶ ماه قبل از درخواست داده شده باشد و برای کشورهایی که فرد برای شش ماه یا بیشتر در آنجا زندگی کرده است مجوز پلیس باید از آخرین باری که متقاضی در آن کشور زندگی کرده است صادر شود.
اگر این مدر به زبان دیگری غیر از انگلیسی و فرانسوی باشد باید با نسخه اصلی ترجمه توسط یک مترجم معتبر ترجمه شده است ارسال شود.
تمام متقاضیان برای مهاجرت به کانادا باید مدارک عدم سوء سابقه و بررسی فعالیت های فرد جهت هرگونه جرم یاد قضیه تروریستی است را ارائه دهند. این موضوع تضمین می کند که امنیت و قوانین جامعه کانادایی تحت حفاظت هستند. چنین شرایط امنیتی بر اساس اطلاعاتی مورد تصمیم گیری قرار می‌گیرد که از هر منبع موجودی به دست آمده باشد و در ادامه با دقت مشخص میشود که آیا متقاضی تهدیدی برای امنیت داخلی کشور محسوب میشود یا خیر. وقتی یک مورد امنیتی مشاهده شود مصاحبه انجام خواهد شد تا در مورد نتایج آن موضوع با متقاضی صحبت شود هر فردی که تهدیدی برای کشور محسوب شود اجازه ورود به کشور را نخواهد داشت.
تفاوت مشخصی بین مجوز عدم سوء سابقه پلیس که متقاضی باید آن را به دست بیاورد و سوابق فرد متقاضی در آن به صورت فعال مشارکت نداشته است وجود دارد.
افرادی که قصد ورود به کشور را دارند که به طور موقت و یا چه به طور دائمی نیروهای کار خارجی دانشجویان بین المللی در صورتی که خودشان یا بستگانشان عدم پذیرش کیفری داشته باشد اجازه ورود به کشور را نخواهند داشت.
یکی از دلایل زیر می تواند باعث عدم پذیرش فرد در کشور شود
دلایل کیفری
دلایل کیفری جدی
اگر شما از لحاظ کیفری در کشور پذیرفته نمی شوید ممکن است در صورتی که داری مهاجرت کانادا تعداد یکی از موارد زیر شما را تنبیه شده بداند اجازه ورود به کشور را پیدا کنید.
ده سال از آن گذشته باشد

نمایش خبر  مطالعه: دانشجویان بین المللی عمدتا در استانی باقی می مانند که اولین مجوز تحصیل خود را دریافت کردند.


توانبخشی فردی
اگر به صورت موقت قصد ورود به کشور را دارید ممکن است مجوز اقامت موقت برای ورود به کشور نیاز داشته باشید . در تمام این موارد یک وکیل مهاجرتی با تجربه می تواند به شما کمک کند تا این مسائل را حل کنید وکلا می توانند از پرونده شما با یک نامه نظر قانونی حمایت کنند