Skip to content
سه راه برای دریافت اجازه کار برای متخصصان IT که به کانادا می آیند

تاریخ انتشار

اهمیت یک بخش فناوری قوی در ارتباط با اقتصاد و توسعه کانادا نمی توان نادیده گرفت.

بخش فناوری در این کشور برای توانایی کانادا در ترغیب به نوآوری، تعقیب رشد در آینده و توسعه به عنوان یک کشور حیاتی است. به همین دلیل، استعدادهای فناوری از سراسر جهان در کانادا بسیار مورد تقاضا هستند.

این تقاضا به بسیاری از روش ها آشکار است، هیچ یک روشن تر از معرفی قرعه کشی های مبتنی بر دسته بندی تحت عنوان ورود سریع برای کارگران ماهر با تجربه کار اخیر در حرفه های STEM (علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) نیست. اطلاعات بیشتر در مورد قرعه کشی های مبتنی بر دسته بندی ورود سریع می تواند در اینجا یافت شود.

برای کمک به پاسخگویی به این تقاضای سراسری برای کارگران بخش فناوری، گزینه های بسیاری از اجازه کار برای افرادی که در حرفه های فناوری اطلاعات (IT) کار می کنند، موجود است. سه نمونه از این گزینه های اجازه کار شامل جریان استعداد جهانی (GTS)، حرفه ای CUSMA (توافق کانادا-ایالات متحده-مکزیک) و انتقالات درون شرکت (ICT) است.

جریان استعداد جهانی جریان استعداد جهانی (GTS) یک مسیر مهاجرت طراحی شده برای کمک به کارفرمایان کانادایی استخدام استعداد فناوری خارجی است.

از طریق GTS، برخی از کارفرمایان – یا آنهایی که به جریان مراجعه می کنند یا آنهایی که برای نقش های خاص استخدام می کنند – می توانند استخدام کارگران ماهر خارجی را که می توانند رشد شرکت خود را کمک کنند، سریع تر انجام دهند به گونه ای که اجازه می دهد متقاضیان موفق حدود دو هفته از تاریخ ارسال درخواست خود کار کنند.

نمایش خبر  برنامه جدید مهاجرت به کانادا در دست اجرا است

این امر از طریق پردازش سریع درخواست های اجازه کار و ویزاهای مقیم موقت (TRVs) از طریق GTS انجام می شود.

به دلیل نیاز رو به افزایش به استعداد صنعت فناوری در سراسر کانادا، این برنامه می تواند به خصوص برای اتباع خارجی که به بخش IT کانادا نگاه می کنند، مفید باشد، زیرا بسیاری از شغل های فنی مؤهل تحت GTS شامل حرفه هایی مانند مهندسان نرم افزار و طراحان، برنامه نویسان کامپیوتر، تحلیلگران سیستم اطلاعاتی و مدیران سیستم کامپیوتر / اطلاعاتی است.

توجه: کارفرمایان واجد شرایط GTS که می خواهند متخصصان IT را استخدام کنند، ممکن است برای یک ارزیابی سریع بازار کار (LMIA) واجد شرایط باشند. هدف از LMIA بررسی است که استخدام یک اتباع خارجی توسط یک شرکت کانادایی تأثیر منفی بر بازار کار این کشور نخواهد داشت.

حرفه ای CUSMA تحت CUSMA، برخی از اتباع آمریکا و مکزیک می توانند بدون LMIA، اجازه کار کانادایی را دریافت کنند، امکان کار کردن اتباع خارجی واجد شرایط از این کشورها در کانادا (در IT) را سریع تر از آنچه در غیر این صورت می توانستند، فراهم می کند.

کارگران در حدود 60 حرفه برای یک اجازه کار حرفه ای CUSMA از طریق این توافق آمریکایی واجد شرایط هستند. بسیاری از حرفه های واجد شرایط برای این مجوز خاص تحت CUSMA در بخش IT قرار دارند. نمونه ها شامل تحلیلگران سیستم های کامپیوتری، طراحان گرافیک، نویسندگان انتشارات فنی و مهندسان کامپیوتر است.

انتقالات درون شرکت انتقالات درون شرکت (ICT) اتباع خارجی هستند که می توانند بدون LMIA، اجازه کار کانادایی را دریافت کنند. این امکان وجود دارد اگر اتباع خارجی حداقل یک سال با یک شرکت خارجی مشغول به کار بوده باشد و با نیت کار کردن برای شعبه کانادایی، وابسته، والدین یا شعبه سازمان خود به کانادا بیاید.

نمایش خبر  اکسپرس انتری:رکورد جدید، کانادا1070 کاندیدای PNP را دعوت می‌کند کانادا همچنان از منتخبان اکسپرس انتری برای PNP استفاده می‌کند.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420