Skip to content
سلبریتی هایی مانند فوجیز که ورود آنها به کانادا ممنوع شده است: اهمیت ارائه درخواست برای رفع ناشایستی

تاریخ انتشار

کانادا قوانین ورود سختگیرانه ای برای هر شهروند خارجی که قصد ورود به کانادا را دارد، دارد. هر فرد باید شرایط صلاحیت داشتن را قبل از اینکه اجازه ورود به کشور داده شود، را داشته باشند.

بسیاری از مردم وقتی متوجه می شوند یک سابقه جنایی قبلی می تواند منجر به این شود که یک افسر مهاجرت کانادا ورود یا درخواست آنها را بر اساس ناشایستی جنایی رد کند بسیار متعجب می شوند.

سازمان مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) و آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) اهمیت بسیار زیادی به امن کردن مرزهای کشور از کسانی که ممکن است خطری ایجاد کنند، می دهند. به دلیل این موضوع، آنها می توانند ورود یک شهروند خارجی را که باور دارند احتمال دارد در طول بازدید خود از کانادا یک جرم ارتکاب دهد، ممنوع کنند.

IRCC و CBSA بر اساس شهرت یا ثروت تبعیض قائل نمی شوند. قوانین عدم صلاحیت کیفری برای همه، از جمله هنرمندان معروف، موسیقیدانان، و بازیگران اعمال می شود. بسیاری از سلبریتی ها با این موضوع روبرو هستند زیرا یک اتهام مانند D.U.I. (رانندگی تحت تأثیر) کافی است تا ورود آنها ممنوع شود.

فوجیز مجبور شدند تور 25 سالگی The Score خود را به دلیل اتهامات فدرال توطئه و تقلب در سوابق Pras Michel لغو کنند.

رپر G-Eazy همچنین مجبور شد کنسرت خود را در آلبرتا لغو کند زیرا به دلیل سابقه جنایی خود ورود به کشور را ممنوع کردند. این رپر در سوئد به دلیل داشتن کوکائین دستگیر شد وقتی همچنین به نگهبانان امنیتی در یک باشگاه شبانه حمله کرد.

نمایش خبر  اکسپرس انتری: کانادا 2000 کاندیدای مهاجرت را دعوت می کند

رفع ناشایستی جنایی چند گزینه وجود دارد که به شما امکان می دهد تا یک سابقه جنایی را غلبه کنید و در نهایت اجازه ورود به کانادا را بگیرید.

اگر شما یک جرم ارتکاب داده اید یا از آن محکوم شده اید، می توانید به صورت پیشگیرانه از غیر واجد شرایط بودن برای ورود به کشور، با ارائه یک نامه نظر حقوقی به مقام قضایی که پرونده شما را بررسی می کند، جلوگیری کنید.

این نامه یک سندی است که توسط یک وکیل مهاجرت کانادایی تهیه شده و به بخش های مربوطه قانون کانادا اشاره می کند. این نامه عواقب حکم گناه برای اهداف مهاجرت کانادا را شرح می دهد. محتوای نامه به مقام تصمیم گیرنده پرونده کمک می کند تا تعیین کند چگونه باید به اتهامات مختلف پاسخ دهد و چگونه محکومیت ها و مجازات های مختلف توانایی یک فرد برای ورود به کانادا را تحت تأثیر قرار می دهد.

اگر وضعیت شما اجازه اقدام پیشگیرانه را نمی دهد، می توانید برای دریافت مجوز اقامت موقت (TRP) یا برای توانمندسازی جنایی درخواست کنید.

یک TRP دسترسی به کانادا را برای حداکثر سه سال، بسته به دلیل ورود، اعطا می کند. معمولا یک TRP زمانی استفاده می شود که یک شهروند خارجی دلیل معتبری برای ورود به کانادا دارد و منافع ورود آنها از هر گونه خطر برای جامعه کانادا بیشتر است. یک فرد می تواند در هر نقطه برای یک TRP درخواست کند و نیازی به اتمام حکم جنایی ندارد.

یک درخواست توانمندسازی جنایی به طور دائمی سابقه جنایی گذشته را از سوابق شما برای اهداف ورود به کشور پاک می کند. منفعت این درخواست این است که یک راه حل یک بار برای همیشه است که نیازی به تجدید ندارد. هنگامی که شما برای توانمندسازی جنایی تأییدیه دریافت می کنید، دیگر شما به عنوان ناشایسته به کانادا در نظر گرفته نمی شوید.

نمایش خبر  برنامه مدرسه کانادا در طول زمستان چگونه است؟

خوشبختانه، شما همیشه می توانید ناشایستی جنایی را غلبه کنید، به شرط اینکه مشاور حقوقی صلاحیت داشته باشید و به موقع عمل کنید تا قبل از بازدید یا مهاجرت به کانادا زمان کافی فراهم کنید.

برای کمک با قانون مهاجرت کوهن تماس بگیرید اگر می خواهید به کانادا مهاجرت کنید یا قصد دارید بازدید کنید، خوش آمدید تا با من، دانیل لوی، وکیل ارشد در قانون مهاجرت کوهن تماس بگیرید. من بیش از 10 سال در قانون مهاجرت کوهن کار کرده ام و در بسیاری از زمینه ها تخصص دارم، از جمله ناشایستی جنایی.

من تجربه کار با سلبریتی ها مانند بازیگران و موسیقی دانان در ایالات متحده و خارج از کشور را دارم. من به طور منظم بین ایالات متحده و کانادا سفر می کنم تا به مشتریان قانون مهاجرت کوهن خدمات ارائه دهم.