Skip to content
ساسکاچوان بزرگترین قرعه کشی سال 2022 را برگزار می کند و انتاریو از 680 نامزد مقطع کارشناسی ارشد در نتایج PNP این هفته دعوت می کند.

تاریخ انتشار

بریتیش کلمبیا و منیتوبا هر کدام بیش از 200 ITA صادر می کنند.

  •  

ساسکاچوان، انتاریو، مانیتوبا و بریتیش کلمبیا نتایج برنامه‌های نامزد استانی خود را در این هفته منتشر کرده‌اند.

 اکثر استان‌ها و مناطق کانادا (به استثنای کبک و نوناووت) PNP خود را دارند.  از طریق این برنامه ها، نامزدهای علاقه مند ممکن است برای درخواست نامزدی استانی دعوت شوند.  اگرچه نامزدی استانی به خودی خود با اقامت دائم یکسان نیست، اما می تواند با به حداکثر رساندن امتیاز CRS شما به عنوان اولین گام در جهت کسب وضعیت اقامت دائم برای نامزدهای واجد شرایط عمل کند.  برای مثال، نامزدهای PNP با نمایه‌های اکسپرس اینتری که نامزدی دریافت می‌کنند، ۶۰۰ امتیاز به امتیازشان اضافه می‌شود.  آنها همچنین واجد شرایط دعوت به درخواست برای یک دور دعوت نامه خاص PNP هستند.

 پس از راه اندازی آن در سال 1998، PNP فقط از 400 مهاجر پذیرایی کرد، اما به دلیل موفقیتش، اکنون پذیرای بیش از 80000 مهاجر در سال است.  افزایش تعداد پذیرش PNP در کانادا به این دلیل است که دولت های فدرال و استانی آن را ابزاری موثر برای ارتقای توسعه اقتصادی کشور می دانند.

 قرعه کشی اکسپرس انتری هر دو هفته یکبار برگزار می شود.  پس از یک مکث طولانی، اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا اکنون بار دیگر قرعه کشی اکسپرس انتری همه برنامه ها را برگزار می کند.

 اولین قرعه کشی همه برنامه ها از سال 2020 در 6 ژوئیه برگزار شد. قرعه کشی ها به صورت دو هفته یکبار ادامه یافتند و آخرین قرعه کشی اکسپرس انتری در 31 اوت با 2750 دعوت نامه صادر شده با حداقل CRS 516 برگزار شد.

نمایش خبر  چگونه تازه واردان می توانند در کانادا پول پس انداز کنند

نتایج قرعه کشی PNP 26 اوت تا 1 سپتامبر

ساسکاچوان

ساسکاچوان بزرگترین قرعه کشی سال 2022 خود را در 1 سپتامبر برگزار کرد. این استان در مجموع از 941 نامزد از دسته های اکسپرس انتری و مشاغل مورد تقاضا از طریق برنامه نامزد مهاجر ساسکاچوان دعوت کرد.

 استان از 312 نامزد از رده اکسپرس انتری و 629 نامزد از رده مشاغل مورد تقاضا دعوت کرد.  حداقل نمره ابراز علاقه در هر دو دسته 61 بود. همه داوطلبان دعوت شده دارای ارزیابی اعتبار تحصیلی بودند.

 در ماه ژوئیه، استان چهار قرعه کشی برگزار کرد که هر بار بیش از 200 نامزد را دعوت کرد و هر هفته در طول ماه اوت قرعه کشی برگزار کرده است که معمولاً بیش از 600 نامزد را دعوت می کند.  تا ماه جولای، ساسکاچوان فقط هر دو ماه یک بار قرعه کشی می کرد.

انتاریو

در 30 آگوست انتاریو 680 نامزد را از طریق جریان فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و 101 نامزد را از طریق جریان فارغ التحصیلان دکترا به عنوان بخشی از برنامه نامزدهای مهاجر انتاریو دعوت کرد.  انتاریو به طور مداوم از بیشترین تعداد تازه واردان در کانادا استقبال می کند، تا یک سوم کل تازه واردان هر سال.

 این اولین قرعه کشی برای هر دو این استریم از اول ژوئن است. داوطلبان دوره کارشناسی ارشد نمرات 37 و بالاتر داشتند و بین 30 آگوست 2021 تا 30 آگوست 2022 درخواست دادند. داوطلبان دوره فارغ التحصیل دکترا که در همان دوره درخواست داده بودند  حداقل امتیاز 26 و بالاتر دارا بودند

بریتیش کلمبیا

بیش از 254 نامزد برای درخواست نامزدی استانی در بریتیش کلمبیا در 30 اوت دعوت شدند. BC معمولاً هر هفته یک قرعه کشی نامزد استانی برگزار می کند.

نمایش خبر  نتایج مهاجرت PNP کانادا در دسامبر ۲۰۲۱

 اکثر نامزدها، 207 نفر، در یک قرعه کشی هدفمند برای مشاغل فنی دعوت شدند.  این دعوت‌نامه‌ها برای نامزدهای گروه‌های کارگر ماهر و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی صادر شد و شامل نامزدهای اکسپرس اینتری نیز می‌شد.  این قرعه کشی شامل داوطلبان سطح ورودی و نیمه ماهر نیز بود.

 حداقل امتیاز SIRS برای قرعه کشی منطقه ای هدف بین 95 برای کارگران ماهر با اکسپرس اینتری تا 60 برای کاندیداهای سطح ورودی و نیمه ماهر بود.  SIRS بسیار شبیه سیستم رتبه‌بندی جامع اکسپرس انتری عمل می‌کند، اما فقط برای PNP بریتیش کلمبیا استفاده می‌شود.

 این استان همچنین دورهای دعوت از نامزدهای شاغل در مشاغل زیر را برگزار کرد.

  • 29 مربی و دستیار دوران کودکی (NOC 4214) با حداقل امتیاز 60.  و
  •  13 کارمند بهداشت و درمان با حداقل امتیاز 60
  •  پنج دستیار مراقبت های بهداشتی با حداقل امتیاز 60
  •  سایر مشاغل اولویت دار با حداقل امتیاز 60

مانیتوبا

مانیتوبا آخرین قرعه کشی PNP خود را در 26 اوت برگزار کرد و 353 دعوت نامه را از طریق برنامه نامزدی استانی مانیتوبا صادر کرد.

 دعوت‌نامه‌ها در سه جریان مهاجرت تقسیم شدند:

  • کارگران ماهر در منیتوبا 259 دعوت نامه با حداقل امتیاز 619 صادر کردند.
  •  Skilled Workers Overseas 58 دعوتنامه با حداقل امتیاز 708 صادر کرد
  •  جریان آموزش بین المللی 36 دعوت نامه بدون نیاز به امتیاز صادر کرد.

از مجموع افرادی که برای درخواست دعوت شده بودند، 79 نفر دارای پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری بودند.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420