Skip to content
سه استان کانادا نامزدها را در نتایج از نشست PNP این هفته انتخاب کردند

تاریخ انتشار

استان‌های انتاریو، بریتیش کلمبیا و منیتوبا در این هفته دعوت‌نامه به نامزدها برای درخواست انتخاب استانی صادر کرده‌اند.

هر استان و منطقه کانادا (با استثنای کبک و نوناووت) یک برنامه نامزدی استانی (PNP) دارند که از طریق آن می‌توانند نامزدهای مهاجرت اقتصادی را که احتمالاً با موفقیت وارد نیروی کار و اقتصاد استانی می‌شوند را نامزد کنند.

استان‌ها اغلب قرعه‌کشی‌ها را دارند که به نامزدهایی با ویژگی‌های انسانی مورد نیاز درخواست‌های ویژه می‌کنند. به عنوان مثال، برخی از قرعه‌کشی‌های PNP نامزدها را بر اساس شغل آن‌ها یا اگر دانشجوی بین‌المللی درون استانی برداشته باشند دعوت به انتخاب می‌کند.

برای دریافت یک انتخاب، نامزدها ابتدا باید یک اظهارنامه علاقه (EOI) توسط دولت استانی که به آن‌ها درخواست داده‌اند صادر شود (یا در برخی موارد برای نامزدهای ورود سریع که گاهی در آن‌ها اتفاق می‌افتد انتخاب شده‌اند). سپس نامزدها باید برای یک انتخاب از سوی استان درخواست کنند. کسانی که با موفقیت انتخاب شوند، زمانی که برای وضعیت مقیم دائمی به مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) درخواست دهند، یک برنامه کاربردی قویتر خواهند داشت.

بیشتر استان‌ها در زمان صدور EOI امتیاز کمینه “امتیاز” یک نامزده را در نظر می‌گیرند. این بدان معناست که مانند ورود سریع، آن‌ها امتیازاتی بر اساس عوامل سرمایه انسانی می‌دهند، اما امتیازات با استفاده از یک سیستم امتیازدهی استانی به جای سیستم رتبه‌بندی جامع فدرال (CRS) محاسبه می‌شوند.

نتایج مهاجرت استانی 9-15 مارچ
اونتاریو

اونتاریو امروز در سه قرعه‌کشی مجزا زیر برنامه نامزدی مهاجرتی اونتاریو (OINP) تحت استریم کار فراهم آموزشگاهی: برنامه نامزدی مهاجر اونتاریو به 1,306 نامزد از طریق قرعه‌کشی عمومی با امتیاز حداقل 72 دعوت فرستاد.

نمایش خبر  نرخ بالای فرصت های شغلی کانادا به این معنی است که مهاجرت در آینده برای بازار کار حیاتی تر خواهد بود.

یکی 649 نامزد در یک قرعه‌کشی هدفمند برای شغل‌های مهارتی دعوت شدند. نامزدها برای موردنظر شدن به حداقل امتیاز 66 نیاز داشتند.

قرعه‌کشی باقیمانده 684 نامزد در شغل‌های سلامتی و فناوری مورد نظر دعوت شدند. این نامزدها به حداقل امتیاز 72 نیاز داشتند.

استان همچنین از طریق استریم شغلی: برنامه نامزدی مهاجر خارجی، 11 نامزد را دعوت کرد. این قرعه‌کشی نامزدهای را در پروژه راه‌های تحرک اقتصادی هدف می‌گیرد.

بریتیش کلمبیا

نیز در تاریخ 12 مارچ، بریتیش کلمبیا بیش از 187 نامزد کارگر ماهر و فراری بین‌المللی در پنج قرعه‌کشی هدفمند برای شغل‌ها دعوت نمود.

نامزدانی که در 65 قرعه‌کشی برای شغل‌های فناوری شرکت کردند، به حداقل امتیاز 113 نیاز داشتند. این بزرگترین قرعه‌کشی بود و بیشترین امتیاز حداقلی را داشت.

استان همچنین از 30 نامزد در شغل‌های ساختمانی با حداقل امتیاز 80 دعوت کرد.

نامزدها در سه قرعه‌کشی باقیمانده برای موردنظر شدن به حداقل امتیاز 75 نیاز داشتند:
– بهداشت: 38 نامزد دعوت شدند
– مراقبت از کودکان: 54 نامزد دعوت شدند
– مراقبت دامپزشکی: کمتر از پنج نامزد دعوت شدند

منیتوبا

برنامه نامزدی مهاجرتی منیتوبا 104 نامزد را در آخرین قرعه‌کشی اظهارنامه علاقه خود در تاریخ 8 مارچ دعوت نمود.

نامزدها از طریق استریم کارگر ماهر در منیتوبا در نظر گرفته شدند و به حداقل امتیاز 614 نیاز داشتند.

استان اعلام می‌کند که 20 اظهارنامه علاقه به نامزدهایی رفت که قبلاً پروفایل ورود سریع معتبری داشتند.