Skip to content
حل مشکل محکومیت مربوط به ماریجوانا برای ورود به کانادا

تاریخ انتشار

یک محکومیت کیفری خارجی قبل از ورود به کانادا که به ماریجوانا مربوط باشد می تواند موجب آن شود که برای ورود به کانادا واجد شرایط شناخته نشوید‌ .

به منظور درک محکومیت های مربوط به مصرف ماری جوانا شما باید مشخص کنید که آیا در قانون کانادایی معادلی برای آنها وجود دارد یا خیر . برخی از کشورهای خارجی که دیگر در کانادا غیر قانونی به شمار نمی روند مانند داشتن میزان محدودی از ماریجوانا نباید مشکلی برای شما به وجود بیاورند. 

با این وجود، چند مورد از محکومیت های مربوط به ماری جوانا خارجی می تواند باعث شود که فرد برای ورود به کشور واجد شرایط شناخت نشود. مهمترین و رایج ترین آنها عبارتند از موارد زیر: 

داشتن بیش از ۳۰ گرم از مال جهان های خشک یا معادل آن به اشکال دیگر

رانندگی تحت تاثیر ماری جوانا

فروش یا توزیع غیر قانونی ماری جوانا (جرم جدی که تا ۱۰ سال ۷ متعلق می گیرد). 

چطور عدم پذیرش را حل کنیم

سه راه اصلی برای غلبه بر عدم پذیرش کیفری وجود دارد اگر به دنبال سفر به کانادا هستید. 

ثبت درخواست مجوز اقامت موقت

 ثبت یک نامه توانبخشی کیفری

 نامه نظر قانونی

مجوز اقامت موقت

 یک مجوز اقامت موقت گزینه برای یک فرد است که از نظر قانونی واجد شرایط برای ورود به کشور نیست، زیرا می تواند به طور موقت برای دوره زمانی مشخص وارد کانادا شود. یک مجوز اقامت موقت باید تنها در موقعیت های استفاده شود که مسافر دلیل معتبری برای ورود به کشور دارد. مانند اهداف تجاری یا یک مورد اورژانسی. مزایای ورود آنها باید به خطرات احتمالی برای جامعه کانادایی غلبه کند. 

نمایش خبر  ورود به کانادا به عنوان یک کارگر ماهر: اکسپرس اینتری یا برنامه نامزد استانی؟

درخواست مجوز اقامت موقت تا سه سال اعتبار دارد و به دلیل ورود فرد به کانادا بستگی دارد.‌ فرد میتواند برای مجوز اقامت موقت در هر زمانی درخواست خود را ارائه دهند و نیاز به تکمیل حکم کیفری خود ندارد. یک مجوز اقامت موقت امکان ورود به کانادا یا مجوز ورود چندباره را فراهم می‌آورد. زمانی که فرد تحت این نوع از مجوز اقامت در کانادا است، ممکن است برای تمدید طول مدت درخواست دهد. 

درخواست توانبخشی کیفری

دولت کانادا فرصتی را برای ثبت درخواست توانبخشی کیفری برای پاک کردن دائمی سوابق کیفری گذشته با هدف ورود به کانادا در اختیار قرار می‌دهد. درخواست توانبخشی کیفری یک راه یکباره است که نیازی به تمدید ندارد. اگر فردی توانبخشی کیفری دریافت کند دیگر غیر واجد شرایط شناخته نمی شوند برای ورود به کشور نیاز به مجوز اقامت موقت ندارند.

به منظور واجد شرایط شناخته شدن برای توانبخشی کیفری شما باید شرایط زیر را داشته باشد: 

باید خارج از کانادا تخلفی را مرتکب شده باشید که تحت قوانین کیفری کانادا یک تخلف محسوب شود

باید نسبت به آن تخلف محکوم شناخته شده باشید

از زمان صدور حکم باید ۵ سال گذشته باشد. این می‌تواند شامل زمان زندان، حبس، جریمه، ممنوعیت و توقیف باشد. 

نامه نظر قانونی

نام نظر قانونی سندی است که یک وکیل مهاجرت کانادا ای آماده می کند که شامل جزئیات در رابطه با مرحوم ایت ماری جوانا یا اتهامات مربوطه است و نظر قانونی وکیل در مورد موقعیت را نشان می دهد.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420