Skip to content
جشنواره و سرگرمی برای کمک به سپری کردن اولین زمستان خود در کانادا

تاریخ انتشار

زمستان‌های کانادایی برای دمای سرد، رگبارهای برف، گل و لای و یخ معروف هستند و این می‌تواند نگران‌کننده برای مهاجران آینده به کانادا باشد.

هر چند که نمی‌توان ادعا کرد که هوا برای چند ماه از سال در اکثر نقاط کشور (منطقه ونکوور و اطراف آن تا حدودی معتدل‌تر است، هر چند بارانی) ناسازگار است، برخی از مردمان کانادایی و مهاجران یک راه‌های را برای پذیرفتن سرما پیدا کرده‌اند و واقعاً لذت می‌برند.

برو بیرون
ممکن است به نظر عجیب بیاید اما مگر اینکه مرکز محیط زیست کانادا هشداری ویژه از سرما صادر کند، هیچ دلیلی وجود ندارد که برای شرکت در فعالیت‌های خارج از منزل ازاد نباشید. تنها احتیاط واقعاً ضروری این است که مطمئن شوید که به اندازه کافی لایه‌لایه پوشیده‌اید تا گرم بمانید. یک کلاه توک، کت، لگین حرارتی (گاهاً تازه‌ها به عنوان جانان‌های بلند نام خوانده می‌شود)، جوراب‌های ضخیم و یک جفت بوت برفی یک راه خوب برای پرداختن به این کارها است.

اگر تا به حال اسکیت نکرده‌اید، این ممکن است زمان خوبی برای یادگیری باشد. بسیاری از جوامع مناطق دارای زمین‌های اسکیت خارجی هستند، یا می‌توانید برای دریافت درس در سالن‌های محلی ثبت‌نام کنید. اسکیت کانادا برای کودکان و بزرگسالان در سراسر کانادا در سالن‌های محلی آموزش ارائه می‌دهد. شما باید یک کلاه ایمنی بپوشیدید.

اگر تمایل دارید به تنهایی یاد بگیرید، برخی از زمین‌های اسکیت عمومی (همچنین جوانه) ایستگاه‌های حمایتی اسکیت دارند که می‌تواند به شما کمک کند تا تعادل خود را هنگام یادگیری حفظ کنید.

اسکی یا اسنوبورد از همچنین گذشته‌ای زمستانی معمول در کانادا هستند. بریتیش کلمبیا و آلبرتا چندین ایستگاه اسکی در کوههای راکی دارند که افرادی با مشاورانی که می‌توانند به شما در شروع کمک کنند. در انتاریو، کلانتری اولاج در کلینگوود یک گزینه محبوب برای ساکنان ناحیه گریتر تورونتو است. مونت-ترمبالنت یک انتخاب محبوب برای کسانی است که در مونترال هستند.

نمایش خبر  همسران برخی از دارندگان مجوز های کار اکنون برای مجوزهای کار باز واجد شرایط هستند

توبوگانینگ اغلب به عنوان چیزی برای کودکان دیده می‌شود، اما افراد هر سنی می‌توانند از سرعت بالای لغزش پایین تپه‌های برفی لذت ببرند. برخی از افراد از توالی دیس یا پلاستیکی سنتی استفاده می‌کنند یا می‌توانید اسلیدهای پیشرفته‌تری با ردیاب و فرمان داشته باشید. مراقب باشید که کسی را در مسیر پایین تپه زده نشود و برای پیاده‌روی به بالای تپه آماده باشید. این یک تمرین بیشتر از آنچه انتظار می‌رود و یک راه خوب برای گذراندن چند ساعت بیرون در یک روز برفی است.

جشنواره‌ها
همچنین، در طول ماه‌های زمستانی، بسیاری از جشنواره‌ها در سراسر کانادا وجود دارد که می‌توانید از فصل بهترین استفاده را ببرید.

کارناوال دو کبک
کارناوال دو کبک از 25 ژانویه تا 11 فوریه 2024 در شهر کبک برگزار می‌شود. این یک جشن برفی است که شامل اسکلپ برف و یخ، یک رژه و نمایش‌های موزیکی زنده است. همچنین زمانی است که بونهوم، دست‌نویس جشن و یکی از نمادهای معروفترین کانادا، برای استقبال از شرکت‌کنندگان جشن بیرون می‌آید.

جشنواره یخپوش فراستی ماونت پرل
جشنواره یخپوش فراستی ماونت پرل در سنت جان و تبلیغ شده به عنوان بزرگترین جشنواره زمستانی در کانادای اطلسی برگزار می‌شود


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420