Skip to content
ثبت نام در وبینار زنده: مقدمه ای بر مدیریت پول برای مهاجران تازه وارد به کانادا

تاریخ انتشار

وبینار: مقدمه ای بر مدیریت پول برای مهاجران تازه وارد به کانادا

برای هر مهاجر تازه وارد به کانادا، سفر پیش رو هم هیجان انگیز است و هم پر از ملاحظات مالی.

هنگامی که شما در حال آغاز زندگی جدید خود هستید، برقراری یک بنیاد مالی خوب گام حیاتی است. در نهایت، کلید برای دستیابی به رویاها و آرزوهای شما در یک کشور جدید است.

این فرصتی است تا دانش لازم برای انتخاب های آگاهانه در مورد مدیریت مالی خود در کشور جدید خود را کسب کنید. از طریق این وبینار، ما شما را با بینش های مفیدی در مورد مدیریت پول در کانادا آشنا می کنیم، از جمله بودجه بندی، سرمایه گذاری، و برقراری پایه مالی ایمن.

وبینار رایگان، زنده و تعاملی ما را از دست ندهید: مقدمه ای بر مدیریت پول برای مهاجران تازه وارد به کانادا در پنجشنبه، 9 نوامبر 2023 ساعت 9:00 صبح به وقت شرقی.

CanadaVisa قرار است یک کارت هدیه به ارزش 100 دلار کانادا به عنوان جایزه به یک شرکت کننده خوش شانس ارائه دهد. مطمئن باشید که در وبینار زنده شرکت کنید تا فرصت برنده شدن 100 دلار کانادا را داشته باشید!

در طول این وبینار، شما از یک فرد متخصص با تجربه دانش کسب خواهید کرد تا در مورد مدیریت پول احساس اعتماد به نفس کنید. ما در مورد بهترین روش ها برای ایجاد یک بودجه، سرمایه گذاری و چگونگی افزایش ثروت خود در طول زمان صحبت خواهیم کرد. حرفه ای با تجربه ما سعی خواهد کرد سوالات شما در مورد مدیریت پول در کانادا را پاسخ دهد.

نمایش خبر  سیستم اکسپرس انتری کانادا چگونه کار می کند؟

از این فرصت برای یادگیری از یک حرفه ای با تجربه و افزایش درک خود در مورد مدیریت پول در کانادا از دست ندهید. امروز برای وبینار ما ثبت نام کنید!

آیا شما درباره چگونگی پیش برد در دنیای پیچیده مالی شخصی در کانادا گیج هستید؟

ساخت یک بنیاد مالی خوب در کانادا می تواند ترسناک به نظر برسد، به خصوص برای مهاجران تازه وارد.

آیا شما سوالات زیادی در مورد ایجاد یک بودجه، سرمایه گذاری، و انواع مختلف گزینه های سرمایه گذاری موجود دارید؟ با راهنمایی کارشناس مالی ما، شما بینش های مهمی را خواهید شنید که برای اتخاذ تصمیمات مالی آگاهانه مطابق با شرایط منحصر به فرد شما مهم هستند.

شروع یک فصل جدید در زندگی شما به معنای این است که شما باید از آینده مالی خود مسئولیت بپذیرید، و ما در اینجا هستیم تا در هر گام از راه شما را کمک کنیم! به ما بپیوندید برای یک وبینار پر از اطلاعات توسط CanadaVisa و میزبانی شده توسط TD. بیایید بینش های ارزشمندی را بیاموزید که طراحی شده اند تا به شما کمک کنند تا در مورد سفر مالی خود در کانادا انتخاب های آگاهانه ای انجام دهید.

چه چیزی خواهید آموخت؟

در طول این وبینار جامع که برای مهاجران طراحی شده است، ما شما را از طریق دو جنبه کلیدی مالی شخصی راهنمایی خواهیم کرد:

  • بودجه بندی: هنر ایجاد یک بودجه شخصی سازی شده را که به اهداف مالی شما سازگار است، کشف کنید، اطمینان حاصل کنید که درآمد شما با هزینه های شما هماهنگ است. بودجه بندی سنگ بنای ثبات مالی است.
  • مبانی سرمایه گذاری: مقدمه ای مفید به دنیای سرمایه گذاری های کانادایی بگیرید و در مورد انواع مختلف سرمایه گذاری بیاموزید. درک کنید که چگونه سرمایه گذاری ها می توانند رشد مالی شما را تسهیل کنند و گزینه های موجود برای ساخت ثروت در طول زمان را بررسی کنید.
  • هدف ما این است که شما را با دانش و ابزارهای لازم برای کمک به پیمایش در سفر مالی خود و اتخاذ تصمیمات آگاهانه مجهز کنیم.
  • مسیر شما به آینده ای پررونق در کانادا از اینجا شروع می شود. اجازه دهید CanadaVisa و TD به رفع ابهامات کمک کنند و اطلاعات صحیح را برای شما فراهم کنند. از دست ندهید – همین حالا برای این وبینار آموزشی که فقط برای شما طراحی شده است ثبت نام کنید.
نمایش خبر  نحوه بانکداری در کانادا به عنوان یک دانشجوی بین المللی

درباره ی کانادا ویزا

CanadaVisa.com در سال 1994 به عنوان پلتفرم آنلاین موسسه حقوقی مهاجرت کوهن تأسیس شد. از آن زمان، CanadaVisa به یکی از معتبرترین منابع جهان در مورد چگونگی مهاجرت به کانادا و تسطح در اینجا تبدیل شده است. دارایی های وب CanadaVisa شامل cicnews.com و خبرنامه هفتگی آن، انجمن CanadaVisa و بیشتر است. تمام منابع ارائه شده توسط CanadaVisa به منظور کمک به مردم سراسر جهان برای دسترسی به اطلاعات معتبر، واقع بینانه و به موقع برای حمایت از مهاجرت کانادایی خود طراحی شده اند.