Skip to content
تجربه بین المللی کانادا برای افزایش ظرفیت برنامه تا ۲۰ درصد

تاریخ انتشار

اداره مهاجرت کانادا از تغییرات چشمگیری در برنامه تجربه بین‌المللی کانادا اطلاع داد که شامل افزایش ظرفیت متقاضی و بازگشایی تاریخ برنامه برای سال ۲۰۲۳ میباشد.

دولت کانادا ظرفیت متقاضیان برای سال پیش رو را در برنامه تجربه بین المللی کانادا را افزایش میدهد . آنها اطلاع دادند که در ژانویه سال ۲۰۲۳ این برنامه بازگشایی می شود. 

برنامه تجربه بین المللی کانادا به جوانان بین سنین ۱۸ تا ۳۵ سال ساکن هر یکی از ۳۶ کشور طرف قرارداد کانادا امکان کار و سفر تا ۲ سال در این کشور را می دهد. در تاریخ ۹ ژانویه ۲۰۲۳ روند درخواست تا ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت یا تقریباً به ۱۵ هزار ظرفیت اضافه خواهد رسید این شرایط امکان کار و سفر در کانادا را برای ۹۰ هزار متقاضی فراهم می‌آورد که شامل جوانان فرانسوی زبان است، که به کارفرمایان کمک می کنند فرصت های شغلی را پر کنند. این فرصت های شغلی شامل فرصت‌های کاری فصلی در صنعت گردشگری کانادا نیز می باشد. ‌ 

بر اساس صحبت های وزیر مهاجرت کانادا دولت ما در حال کمک به جوانان بین المللی بیشتری می باشد تا در کانادا کار و سفر کنند و به کارفرمایان در صنعت گردشگری کمک کنند تا نیرو های کار مورد نیاز خود را پیدا کنند و با دادن فرصت تجربه یک کار و سفر بین المللی به جوانان در تلاشیم تا اقتصاد خود را مستحکم تر کنیم و به موفقیت حوزه های تجاری کمک کنیم.

در نهایت این برنامه پیش رو، کانادا را تبدیل به هدف بسیاری از افراد می کند و به کارفرمایان کمک می کند تا نیروهای کار مورد نیاز خود را پیدا کنند و به این جوانان کمک کنند تا فرهنگ های جدید زبان ها و جوامع تازه را بیابند و مهارت های خود را در زندگی ارتقا دهند و دورنمای بهتری برای آینده خود از لحاظ شغلی بسازند.

نمایش خبر  تجزیه و تحلیل: استان های کانادا به دنبال یک توافق جدید در مورد مهاجرت هستند

در رابطه با برنامه تجربه کار بین المللی کانادا.

این برنامه شامل سه روند میباشد که مطابق زیر مطرح می شوند.

 تعطیلات کاری: شرکت کنندگان در این روند یک مجوز کار باز دریافت می کنند که با آنها این امکان را می‌دهد تا هر جایی در کشور میزبان مشغول به کار شوند و هزینه های سفر خود را فراهم کنند.

مشارکت بین المللی: شرکت کنندگان در این روند یک مجوز کار خاص کارفرما دریافت می کنند این مجوز کار مورد نظر به دانشجویان این امکان را می دهد تا در زمینه تحصیلات خود تجربه کار متمرکزی به دست بیاورند.

افراد حرفه ای: شرکت کنندگان در این روند یک مجوز کار مختص کارفرما دریافت می‌کنند درست مشابه چیزی که در روند مشارکت بین المللی دریافت می‌کنند با این وجود این دانشجویان علاوه بر به دست آوردن تجربه کار حرفه ای،تجربه مورد نیاز برای دنبال کردن مسیر شغلی مصوب خود را نیز به دست خواهند آورد.