Skip to content
تازه وارد کانادا شده اید؟ اینجا راهنمای تخفیفات تعطیلاتی کانادایی‌هاست

تاریخ انتشار

اگر تازه به کانادا آمده ای، شاید هنوز در حال یادگیری اهمیت فصل تعطیلات کانادایی‌ها باشی، جایی که ما همه چیز رو از دیوالی، کوانزا، حانوکا، کریسمس و خیلی چیزای دیگه جشن میگیریم.

علاوه بر گذراندن وقت با عزیزانت، خرید یک جزء اصلی در این فصل جشنی است.

اگر قصد داری به یک نفر خاص هدیه بدهی، راه‌هایی برای صرفه‌جویی در لیست خریدت وجود داره – از تخفیفات جمعه سیاه و هفته باکسینگ کانادا بهره ببر.

جمعه سیاه – امسال در تاریخ 23 نوامبر مصادف شده و نشانه شروع غیررسمی فصل خرید تعطیلات کاناداست. ویژگی اصلی جمعه سیاه، یک روز پر از تخفیفات و پیشنهادات ویژه است. ماه بعد، از 26 دسامبر، شروع هفته باکسینگ است، در طی آن فروشگاه‌ها در سراسر کانادا حتی بیشتر تخفیفات به کانادایی‌ها ارائه می‌دهند.

به خاطر این پیشنهادات تعطیلاتی، جمعه سیاه و هفته باکسینگ وقت خوبی شده تا در خریدهای مهمی مانند تلفن‌همراه و طرح‌های تلفن صرفه‌جویی کنید. تازه‌واردان هم می‌تونند در محصولات فناوری و افزونه‌های طرح مثل دیتا صرفه‌جویی کنند.

چگونگی زندگی را برای تازه‌ورودگان از طریق پیشنهادات و معاملات ساده آسان می‌کند
پیشنهاداتی مثل پیشنهاد جمعه سیاه دستگاهت را خودت بیاور (BYOD) بل به کانادایی‌ها از سواحل تا لبه‌ها کمک می‌کند – از جمله تازه‌واردان اخیر و آینده به این کشور – از دورهٔ پرتردد خرید سال و از پیشنهاداتی عالی برای جشن تعطیلات و ورود به 2024 با خانواده و عزیزانشان لذت ببرند.

علاوه بر این، بل خرید دستگاه را برای تازه‌ورودگان کانادایی از طریق پذیرش بیشترین اسناد تازه‌وارد به‌ عنوان شناسنامه معتبر (همراه با یک پاسپورت خارجی) برای ثبت‌نام و خرید سخت‌افزار دستگاه‌ها ساده می‌کند.

نمایش خبر  چگونه از مجوز تحصیل کانادا به اقامت دائمی کانادا برویم

از جمله اسناد معتبر شناسایی تازه‌ورود به کانادا این اداره موارد زیر است:

مجوزهای تحصیل
مجوزهای کار
تاییدیه اقامت دائمی (CoPR)
کارت های اقامت دائمی (PR)
اسناد ادعای محافظت پناهندگان (RPCD) با کپی‌های پاسپورت خارجی از این تعلق نمی‌گیرد

پیشنهاد جمعه سیاه بل از 14 نوامبر آغاز خواهد شد
این نخستین نگاهی به این موضوع به شما اجازه می‌دهد تا زودتر خرید کنید. بل شما را دعوت می‌کند تا به طور دوره‌ای وبسایتش را ببینید تا آخرین پیشنهادات جذاب را کشف کنید.

مطمئناً برگردید و رویداد هفته باکسینگ بل را در تاریخ 26 دسامبر بررسی کنید تا از پیشنهادات بیشتری لذت ببرید.

پیشنهادات بیشتر از بل در طول تعطیلات
بل همچنین یک پیشنهاد ویژه تعطیلاتی روی گوگل پیکسل 7 دارد. این دستگاه را برای سرعت 5G سریعش، دوربین پیشرفته و پردازنده سریعش دوست خواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پیشنهاد ویژه گوگل پیکسل 7 ما و تمام پیشنهادات انحصاری بل در این فصل تعطیلات، اینجا کلیک کنید


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420