Skip to content
بورس‌ها و کمک‌های مالی موجود برای دانشجویان جدید بین‌المللی در کانادا

تاریخ انتشار

کانادا یکی از مقاصد محبوب دانشجویان بین‌المللی در جهان است به دلیل مؤسسات آموزشی برتر کشور، اعتبار بین‌المللی، و امکانات کار و مهاجرت.

با این حال، دلیل دیگری وجود دارد که کانادا مقصد مطلوب ترین آموزش برای دانشجویان بین‌المللی است: هزینه‌های تحصیلی. نرخ مبادله مطلوب کشور و هزینه‌های نسبتاً پایین تحصیلی، تحصیل در مؤسسات کانادایی را برای دانشجویان بین‌المللی ارزان‌تر می‌کند.

علاوه بر این، دولت کانادا نیز بورس‌ها و کمک‌های مالی را به دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهد – چیزی که مقاصد آموزشی دیگر مطلوب مانند ایالات متحده، انجام نمی‌دهد. در واقع، EduCanada (یک سازمان دولتی) حتی یک ابزار جستجوی بورسیه دارد، که می‌تواند برای تعیین واجد شرایط بودن شما برای جوایز مالی از دولت کانادا، دولت‌های خارجی، و سازمان‌های ثالث استفاده شود.

ملاحظات مهم واجد شرایط بودن

برای پیدا کردن برخی از بورس‌ها و کمک‌های مالی موجود برای دانشجویان کارشناسی بین‌المللی که در کانادا تحصیل می‌کنند، ادامه مطلب را بخوانید. توجه داشته باشید که برای تمام جوایز زیر، علاوه بر معیارهای واجد شرایط خاص برای هر جایزه، دانشجویان:

باید در حال حاضر در یک مؤسسه آموزشی در کشور خود ثبت‌نام کرده باشند که برنامه معتبر مبادله دانشجویی با مؤسسه‌ای که دانشجو در کانادا حضور خواهد داشت؛ نمی‌توانند در حال حاضر در یک برنامه درجه، دیپلم یا گواهینامه در یک مؤسسه آموزشی پسا دیپلم کانادایی، در زمان ارسال درخواست، ثبت‌نام کرده باشند؛ نباید دارای شهروندی کانادایی یا اقامت دائم یا درخواست در انتظار داشته باشند؛ و نمی‌توانند قبلاً در یک برنامه بورسیه تأمین شده توسط دولت کانادا (از جمله جایزه خاصی که به آن درخواست می‌دهند) شرکت کرده باشند. علاوه بر این، مدرسه‌ای که دانشجوی بین‌المللی در کانادا حضور دارد باید یک مؤسسه آموزشی طراحی شده (DLI) باشد – زیرا این‌ها تنها مؤسسات آموزشی در کانادا هستند که مجاز به پذیرش دانشجویان بین‌المللی هستند.

نمایش خبر  چگونگی کسب اقامت دائم از طریق کلاس تجربه کانادایی

بورس‌ها و کمک‌های مالی فدرال برای دانشجویان بین‌المللی جدید بورس‌های تحصیل در کانادا

هدف از بورس‌های تحصیل در کانادا افزایش و تنوع فرصت‌ها در مؤسسات آموزشی پسا دیپلم کانادا با جذب گروه متنوعی از دانشجویان بین‌المللی برای برنامه‌های تحصیلی یا تحقیقاتی مبادله است.

جوایز مالی برای این برنامه می‌تواند از 10,200 دلار کانادا برای سطح کارشناسی (برای مدت چهار ماه / یک ترم) تا 12,700 دلار کانادا برای تحصیلات تکمیلی (برای مدت پنج تا شش ماه) باشد.

برای واجد شرایط بودن، نامزدها باید:

شهروند یک کشور یا منطقه معتبر باشند (کشورهای آسیایی: بنگلادش، نپال، تایوان؛ کشورهای اروپایی: ترکیه، اوکراین؛ قلمروهای خاورمیانه و آفریقای شمالی: الجزایر، مصر، اردن، مراکش، تونس؛ کشورهای زیر صحرای آفریقا: بورکینافاسو، اتیوپی، غنا، ساحل عاج، کنیا، نیجریه، رواندا، سنگال، تانزانیا، اوگاندا)؛ دانشجوی تمام وقت در یک مؤسسه آموزشی پسا دیپلم در هر یک از کشورها یا مناطق واجد شرایط باشند؛ و مسئول پرداخت هزینه‌های تحصیلی به مؤسسه مربوطه در زمان ارسال درخواست خود و طی تمام مدت برنامه مبادله خود باشند. بورس‌های کانادا-ASEAN

برنامه بورسیه‌ها و تبادلات آموزشی کانادا-ASEAN

برای توسعه (SEED) – که توسط دولت کانادا در 6 آگوست 2017 اعلام شد – فرصت‌ه


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420