Skip to content
بریتیش کلمبیا و مانیتوبا دعوتنامه هایی برای درخواست برنامه های نامزد استانی صادر می کنند

تاریخ انتشار

دو استان در قرعه کشی های اخیر PNP دعوت نامه صادر می کنند.

بریتیش کلمبیا و مانیتوبا دعوتنامه هایی را برای درخواست از نامزدها با آخرین دورهای قرعه کشی برنامه نامزدهای استانی (PNP) خود صادر کرده اند.

اکثر استان ها و مناطق کانادا (به جز کبک و نوناووت) PNP های خود را دارند. از طریق این برنامه ها، نامزدهای علاقه مند می توانند برای نامزدی استانی دعوت شوند. دریافت نامزدی استانی می تواند برای کسب اقامت دائم سودمند باشد.

برنامه های مهاجرتی کبک توسط استان اداره می شود و از برنامه های مهاجرتی کانادا متمایز است. کبک تنها استانی است که بر همه مهاجران طبقه اقتصادی کنترل دارد.

برنامه نامزدهای استانی (PNP( 105000 پذیرش PR در سال را شامل می شود. در سال 1998 آغاز شد و تعداد سالانه پذیرش PNP از آن زمان به طور پیوسته افزایش یافته است. هر دو دولت فدرال و استانی آن را ابزاری موثر برای ارتقای توسعه اقتصادی خارج از مراکز شهری می دانند.

نتایج مهاجرت استانی از 31 دسامبر تا 6 ژانویه

بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا 163 دعوت نامه برای درخواست نامزدها در یک قرعه کشی عمومی که شامل مشاغل فنی در 4 ژانویه بود صادر کرد.

این دعوت‌نامه‌ها برای داوطلبان گروه‌های کارگر ماهر و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی صادر شد و شامل کاندیداهای اکسپرس اینتری و داوطلبان سطح ورودی و نیمه ماهر بود.

نامزدهای جریان کارگر ماهر و فارغ التحصیل بین المللی به حداقل نمره SIRS 105 نیاز دارند. داوطلبان سطح ورودی و نیمه ماهر نیاز به نمره 82 SIRS دارند.بسیار شبیه سیستم رتبه بندی جامع اکسپرس اینتری ((CRS عمل می کند اما فقط برای PNP بریتیش کلمبیا استفاده می شود

نمایش خبر  بنابه‌گفته شورای بازرگانی کانادا، افزایش مهاجرت برای اقتصاد کانادا ضروریست دو سوم کسب‌وکارهای کانادایی نظرسنجی شده، از خارج استعدادها را استخدام می‌کنند.

این استان همچنین دورهای دعوت از نامزدهای شاغل در مشاغل زیر را برگزار کرد.

• 28 مربی و دستیار دوران کودکی (NOC 4214) با حداقل امتیاز 60.

• 20 کارمند مراقبت های بهداشتی از کارگر ماهر، فارغ التحصیل بین المللی، شامل دسته اکسپرس انتری، با حداقل امتیاز 60.

مانیتوبا

مانیتوبا 280 نامزد را از طریق برنامه نامزدی استانی مانیتوبا در 29 دسامبر دعوت کرد. برای دریافت دعوتنامه، کاندیداها باید معیارهای اصلی برنامه خود را داشته باشند.

• کارگران ماهر در منیتوبا 202 دعوت نامه با حداقل امتیاز 750 صادر کردند.

• کارگران ماهر در خارج از کشور 40 دعوتنامه با حداقل امتیاز 711 صادر کردند.

• جریان آموزش بین المللی 38 دعوت نامه بدون نیاز به امتیاز صادر کرد.

از مجموع افرادی که برای درخواست دعوت شده بودند، 21 نفر دارای پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری بودند.

این استان به پردازش همه ابراز علاقه (EOI) دریافت شده قبل از 16 نوامبر تحت NOC 2016 ادامه خواهد داد. هر EOI دریافت شده در تاریخ 16 نوامبر یا بعد از آن تحت NOC 2021 ارزیابی می شود.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420