Skip to content
بریتیش کلمبیا از ۳۵۷ نفر برای دراوهای جدید PNP دعوت می کند

تاریخ انتشار

برنامه کاندیداتوری استان بریتیش کلمبیا برای جذب کارگران خارجی که در استان تقاضای زیادی دارند و می خواهند ساکن دائم شوند طراحی شده است.

بریتیش کلمبیا از طریق دراو برنامه کاندیداتوری استانی (PNP) که در ۲۳ نوامبر برگزار شد، ۳۵۷ کاندید مهاجرت را دعوت کرد.

این استان دو دراو را از طریق برنامه کاندیداتوری استانی در بریتیش کلمبیا (BC PNP) برگزار کرد و کاندیداهایی را از جریان‌های مهاجرت افراد ماهر (SI) و اکسپرس انتری BC (EEBC) دعوت کرد.

دعوتنامه‌هایی برای افرادی از زیرگروه‌های کارگران ماهر، فارغ‌التحصیلان بین‌المللی، سطح انتری و نیمه ماهر، از جریان‌های SI و EEBC صادر شد.

اکثر دعوتنامه ها، یعنی ۲۵۸ دعوتنامه، از طریق دراو عمومی ارسال شده است. این داوطلبان در صورت داشتن حداقل امتیاز بین ۷۱ تا ۹۷، بسته به برنامه ای که برای آن واجد شرایط هستند، دعوتنامه دریافت کردند.

دراو دیگری، کاندیداهایی را هدف قرار داد که شغل آنها تحت NOC 0621 (مدیران خرده‌فروشی و عمده‌فروشی) یا NOC 0631 (مدیران رستوران‌ها و خدمات غذایی) قرار می‌گیرد. این دراو منجر به ارسال ۹۹ دعوتنامه با حداقل امتیاز ۱۰۳ در سراسر استان شد.

از ماه فوریه، بریتیش کلمبیا به عنوان بخشی از برنامه PNP خود، دور جداگانه‌ای از ارسال دعوتنامه‌ها را دو بار در ماه انجام داده است. این دراوها با توجه به تعداد بالای کاندیداها از بخش های مشخصی از بازار کار که در سامانه ثبت نام مهاجرت مهارت‌های استانی (SIRS) ثبت نام کرده اند، برگزار می شود.

تا اینجای سال استان بریتیش کلمبیا نزدیک به ۱۱۰۰۰ دعوتنامه را از طریق جریان های مختلف BC PNP صادر کرده است.

نمایش خبر  کانادا از ۱۳ کشور بدون ویزا سفر معرفی می‌کند

 

درباره برنامه کاندیداتوری استان بریتیش کلمبیا

هدف BC PNP جذب کارگران خارجی است که تقاضای زیادی در استان دارند و مایل به اقامت دائم کانادا هستند.
برنامه کاندیداتوری استان بریتیش کلمبیا دو جریان اصلی مهاجرت دارد، مهاجرت بر اساس مهارت و اکسپرس انتری، که هر دو به زیرمجموعه‌هایی تقسیم می شوند. این جریان‌ها تحت «سیستم ثبت مهاجرت مهارت‌ها» (SIRS) در بریتیش کلمبیا مدیریت می‌شوند. برای درخواست از طریق SIRS، ابتدا باید یک حساب کاربری ثبت کنید. پس از انجام این کار، بر اساس فاکتورهایی مانند تحصیلات، تجربه کاری و مهارت های زبانی به شما امتیاز داده می شود.

سپس از کاندیداهای دارای بالاترین امتیاز از هر زیرگروه دعوت می شود تا زمانی که بریتیش کلمبیا یکی از دراوهای منظم خود را انجام می دهد، برای کاندیداتوری استانی جهت درخواست اقامت دائم اقدام کنند.

اگر دعوتنامه ای دریافت کرده اید، ۳۰ روز از تاریخ دعوتنامه فرصت دارید تا یک درخواست کامل را از طریق سیستم آنلاین BC PNP ارسال کنید.

هنگامی که یک بسته درخواست کامل BC PNP را ارسال کردید، تقریباً ظرف مدت دو تا سه ماه از تصمیم استان مطلع خواهید شد. اگر کاندیداتوری شما موفقیت آمیز باشد، واجد شرایط ثبت درخواست در ادارا مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) برای وضعیت اقامت دائم تحت دسته کاندیداتوری استانی هستید.

کاندیداتوری تقریباً شش ماه پس از تاریخ تأیید، اعتبار دارد.

به عنوان یک کاندید استانی، ممکن است ۶۰۰ امتیاز اضافی تحت CRS دریافت کنید و بنابراین امتیاز کافی جهت دریافت دعوتنامه درخواست (ITA) در طول دراو اکسپرس انتری فدرال بعدی خواهید داشت.

نمایش خبر  کانادا از متخصصان بهداشتی تحصیل کرده بین المللی حمایت می کند