Skip to content
بریتیش کلمبیا، مانیتوبا و آلبرتا قرعه کشی PNP را برگزار می کنند

تاریخ انتشار

در اینجا نگاهی به نتایج دور دعوت برنامه نامزدهای استانی منتشر شده در هفته گذشته می اندازیم.

هفته گذشته، مانیتوبا یک دور دعوت ویژه برنامه نامزدهای استانی برای شهروندان اوکراین، برگزار کرد، و بریتیش کلمبیا و آلبرتا نتایج قرعه کشی جدیدی را منتشر کردند.

اکثر استان ها و مناطق کانادا (به استثنای کبک و نوناووت) PNP های خود را دارند.  از طریق این برنامه ها، نامزدهای علاقه مند ممکن است برای درخواست نامزدی استانی دعوت شوند.  اگرچه نامزدی استانی به خودی خود با اقامت دائم یکسان نیست، اما می تواند شانس اخذ اقامت دائم را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

برای مثال، نامزدهای PNP با نمایه‌های اکسپرس اینتری که نامزدی دریافت می‌کنند، ۶۰۰ امتیاز به امتیازشان اضافه می‌شود.  آنها همچنین واجد شرایط دعوت به درخواست برای دور دعوت نامه های خاص PNP هستند.  در آخرین قرعه کشی اکسپرس انتری که هفته گذشته برگزار شد، کانادا از 589 کاندید PNP دعوت کرد تا با امتیاز سیستم رتبه بندی جامع حداقل 741 درخواست دهند.

طی هفته گذشته، سه استان کانادا نتایج دعوت نامه های صادر شده برای کاندیداهای مهاجرت را به عنوان بخشی از PNP خود منتشر کردند.  در اینجا خلاصه هفتگی ما از آخرین قرعه کشی های PNP است.

آلبرتا

 برنامه مهاجرت Alberta Advantage (AAIP) از 100 کاندید اکسپرس اینتری دعوت کرد تا در 19 می برای جریان اکسپرس انتری آلبرتا درخواست دهند.

کاندیداهای اکسپرس انتری به امتیاز CRS حداقل 382 نیاز داشتند تا بتوانند برای نامزدی استانی از آلبرتا دعوت شوند.

جهت درخواست برای جریان اکسپرس اینتری آلبرتا، نامزدها باید تجربه کاری در یک شغل واجد شرایط داشته باشند.  AAIP فهرستی از مشاغل واجد شرایط را ارائه نمی دهد، بلکه فهرستی از مشاغلی را ارائه می دهد که برای پخش جریانی واجد شرایط نیستند.

نمایش خبر  ایالات متحده مسافران بین‌المللی را به انجام آزمایش کووید ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از خروج ملزم می‌کند

عواملی که احتمال نامزد شدن را افزایش می دهند عبارتند از: داشتن سابقه کار، تحصیلات کانادایی، یا یک پیشنهاد شغلی در آلبرتا.  همچنین داشتن یک عضو خانواده که از قبل در آلبرتا زندگی می کند، مانند والدین، فرزند یا خواهر و برادر میتواند کمک کننده باشد.

کاندیداها همچنین باید شرایط واجد شرایط بودن اکسپرس اینتری را داشته باشند.  حداقل امتیاز CRS مورد نیاز برای در نظر گرفتن 300 است. داوطلبان اکسپرس انتری در صورتی که در نمایه خود بیان کنند که علاقه مند به مهاجرت دائمی به آلبرتا هستند، ممکن است دعوتنامه دریافت کنند.

بریتیش کلمبیا

 برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا دور هفتگی دعوت‌نامه‌های خود را در 24 می برگزار کرد. در مجموع 137 کاندیدای مهاجرت BC برای درخواست نامزدی استانی دعوتنامه دریافت کردند.

در مجموع 115 نفر از این نامزدها از طریق قرعه کشی BC Tech دعوت شدند.  داوطلبانی که از طریق قرعه‌کشی فناوری BC دعوت می‌شوند باید شرایط یکی از دسته‌های مهاجرت اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا و مهاجرت مهارت‌ها را که از طریق سیستم ثبت مهارت‌ها و مهاجرت، مدیریت می‌شوند، برآورده کنند.

داوطلبانی که در این قرعه کشی دعوت نامه دریافت کردند، از زیرگروه های Skilled Worker و International Graduate  بودند و به حداقل نمره استانی 85 نیاز داشتند. BC همچنین از 11 متخصص مراقبت‌های بهداشتی دعوت کرد که ممکن است واجد شرایط زیرمجموعه‌های Skilled Worker، International Graduate، یا Entry Level و Semi-Skilled باشند.  در هر دوی این قرعه‌کشی‌ها، داوطلبان به حداقل نمره استانی 60 نیاز داشتند.

مانیتوبا

 به عنوان اقدامی ویژه برای مهاجرت برای شهروندان اوکراین، برنامه نامزدهای استانی مانیتوبا قرعه‌کشی‌های دوره‌ای برگزار می‌کند تا از آنها دعوت کند برای نامزدی استانی درخواست دهند.

نمایش خبر  کانادا ممنوعیت ۱۰ کشور آفریقایی را لغو کرد

این برای کمک به افرادی است که از حمله روسیه به اوکراین آسیب دیده اند تا بیایند و در این استان زندگی کنند.  این استان از اواسط ماه مارس سه دوره از این دعوتنامه های ویژه را انجام داده است.

آخرین مورد در 20 می برگزار شد و 13 نامه مشاوره برای درخواست (LAAs) با حداقل امتیاز مورد نیاز 60 صادر شد.

برای واجد شرایط بودن، داوطلبان همچنین باید حداقل CLB 4 در هر دسته زبان، یک آزمون زبان معتبر و یک ارتباط ثابت با مانیتوبا مانند یکی از بستگان نزدیک، شغل قبلی یا تحصیل در مانیتوبا داشته باشند.