Skip to content
برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا چیست

تاریخ انتشار

برنامه کاندیدای استانی بریتیش کلمبیا برای نیروهای کار متخصص فارغ التحصیلان و افراد حوزه سلامت است که می خواهند به این استان مهاجرت کنند بریتیش کلمبیا غربی‌ترین استان کانادا و سومین شهر بزرگ کشور یعنی ونکوور را در خود دارد اقتصاد این استان به بخش منابع طبیعی که بر گردن داری و معدنکاری تمرکز دارد وابسته است . 

اگر می خواهید به این استان مهاجرت کنید سه گزینه پیش روی شما می باشد. روند مهاجرت تخصصی

  • روند اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا 
  • و روند کارآفرینی
  • روند مهاجرت تخصص ها

دسته های زیادی تحت روند مهاجرت تخصص ها برای نیروهای کارآمد متخصص افراد حوزه سلامت و فارغ التحصیلان بین المللی و نیروهای کار نی و متخصص وجود دارد این دستگاه شامل موارد زیر می باشند.

دسته نیروی کار متخصص: این دسته برای آن دسته از افرادی است که یک پیشنهاد کار قابل قبول در مشاغل تخصصی کشور دریافت کرده‌اند.

دسته حوزه سلامت:

این دسته برای افرادی است که به عنوان یک پزشک پرستار یا افراد حوزه سلامت داره پیشنهاد شغلی قابل قبول و تجربه کاری هستند. ۱۱ شغل در این حوزه مطرح می باشد.

دسته فارغ التحصیل بین المللی: این دسته برای آن افرادی از که از یک دانشگاه یا کالج کانادایی قابل‌قبول فارغ التحصیل شده اند. و فارغ التحصیلی آنها در طی سه سال قبل از درخواست آنها میباشد و دارای پیشنهاد شغلی در بریتیش کلمبیا از یک کارفرما میباشند.

دسته فارغ التحصیل آموزش عالی بین المللی: این دسته برای افرادی است که در یکی از مقاطع کارشناسی ارشد یا دکترا در علوم سلامت کاربردی و طبیعی از یک موسسه آموزشی قابل قبول در بریتیش کلمبیا فارغ التحصیل شده اند. هیچ پیشنهاد شغلی در این مورد لازم نمیباشد.

نمایش خبر  ثبت نام در وبینار زنده: مقدمه ای بر مدیریت پول برای مهاجران تازه وارد به کانادا

دسته نیروی کار نیمه متخصص سطح ورودی: این دسته برای نیروهای کار درسته نیم متخصص و ورودی در صنعت گردشگری غذا و حمل و نقل ماشینهای سنگین میباشد. همچنین ممکن است افراد ساکن در مناطق شمالی بریتیش کلمبیا که دارای شغل متخصص یا سطح ورودی هستند نیز واجد شرایط شناخته شوند.

اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا

اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا با سیستم مهاجرت اکسپرس اینتری دولت های فدرال هم راستا میباشد که درخواست‌های اقامت دائم را تحت مدیریت دارند بسیاری از رودهای برنامه کاندیدای استانی نیز از سیستم عامل اکسیژن استفاده می‌کند و به آنها روندهای ارتقا یافته گفته می شود. اکسپرس اینتری بر اساس سیستم جامع رتبه بندی به متقاضیان مهاجرتی یک امتیاز می‌دهد این امتیاز بر اساس فاکتورهای مانند سن تحصیلات تجربه کار و توانایی آنها در زبان میباشد متقاضیان با بالاترین امتیاز ها برای اقامت دائم دعوت می شوند. متقاضی اکسپرس اینتری که گزینش استانی را از ریزش کلمبیا دریافت می‌کنند ۶۰۰ امتیاز اضافی نیز دریافت کرده و این موضوع دریافت دعوتنامه درخواست را برای آنها تضمین می‌کند و می‌تواند در دور بعدی اکسپرس اینتری به دعوت نامه درخواست و اقامت دائم دست یابند.

دسته های مهاجرت تخصص ها ذکر شده ممکن است از طریق دسته ۱۰ سنتری بریتیش کلمبیا مورد رسیدگی و بررسی قرار گیرند: 

دسته نیروی کار متخصص

دسته تخصص های حوزه سلامت

 دسته فارغ التحصیل بین المللی

 دسته فارغ التحصیل مقطع عالی بین المللی

مهاجرت از طریق کارآفرینی 

به عنوان یک کارآفرین شما می توانید از طریق سه روش زیر به بریتیش کلمبیا مهاجرت کنید.

نمایش خبر  یک محقق از اوکراین مزایای زیادی برای زندگی در خلیج تندر پیدا کرده است

مهاجرت کارآفرینی- دسته پایه: این دسته برای مدیران ارشد یا مالکان بیزینس است که به فکر سرمایه گذاری در یک تجارت پیشنهادی در بریتیش کلمبیا می باشند.

مهاجرت کارآفرینی پایلوت منطقه‌ای: این دسته برای کارآفرینان بین المللی است که به دنبال ایجاد یک تجارت جدید در یک جامعه کوچک در بریتیش کلمبیا هستند. 

دسته پروژه های استراتژیک این دسته به شرکت های تحت کنترل خارجی امکان ایجاد کار در بریتیش کلمبیا را می دهد و پنج عضو فنی حرفه ای و مدیریتی می توانند برای اقامت دائم در این استان گزینش شوند. 

انتخاب دسته مناسب شما بر اساس شرایط و موقعیت خاص شما بسیار اهمیت دارد. یک وکیل مهاجرتی با تجربه می تواند به شما در روند انتخاب دسته مناسب تا کمک کنند تیم وکلا کوهن برای ارائه کمک های لازم به شما در درخواست برنامه کاندیدای استانی کمک میکند.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420