Skip to content
بررسی مزایا و هزینه های درخواست از طریق اکسپرس انتری مروری بر تفاوت هزینه ها برای پاسخ دادن به دعوت نامه درخواست.

تاریخ انتشار

مهاجرت به کانادا تصمیم بزرگی است که می‌تواند منجر به تحصیلات با کیفیت بالاتر خدمات پزشکی در آمد و بالا رفتن سطح استانداردزندگی به طور کلی شود .

یک تحقیق در سال ۲۰۲۰ که توسط اداره مهاجرت فرانسوی و شهروندی کانادا انجام شد مشخص کرد که متقاضیان که اقامت دائم را از طریق اکسپرس انتری دریافت کردند ۹۵ درصد از نظر اقتصادی به ثبات رسیده بودند و از این میزان ۸۳ درصد در زمینه اولیه خود مشغول به کار بوده است، و تقریباً نیمی از آنها در حرفه هایی مشغول به کار شدند که معمولا نیاز به یک مدرک دانشگاهی داشت علاوه بر این متقاضیان موفق درآمد بالاتری نسبت به متوسط نیرو کار کانادایی داشتند. 

به این دلیل اهمیت دارد که ذکر کنیم هزینه هایی با درخواست از طریق اکسپرس انتری همراه است که متقاضی باید آن را متحمل شود. تا بتوانید با موفقیت وارد این برنامه شوید. پس از ثبت یک پروفایل از طریق اکسپرس انتری و دریافت دعوتنامه درخواست از اداره مهاجرت کانادا متقاضی ۱ گام مهاجرت به کانادا نزدیکتر می‌شوند. از مواد مورد نیاز پس از دریافت یک دعوت نامه درخواست باید دعوت نامه را برای پیشبرد در جهت رسیدن به اقامت دائم ثبت کنید و آن را بپذیرید.

مدارک مورد نیاز

پس از دریافت دعوتنامه درخواست باید این دعوتنامه را برای ادامه روند اقامت دائم ثبت کنید. از اینجا به بعد شما ۶۰ روز اختیار دارید تا بتوانید این مدارک را تکمیل کنید، موارد مورد نیاز: 

  • یک نسخه معتبر از پاسپورت خود 
  • یک نسخه از گواهی تولد
  • اسناد مربوط به اثبات تجربه کاری
  • بررسی پزشکی انجام شده مورد تایید پزشک و 
  • گواهی های عدم سو پیشینه
نمایش خبر  چگونه مهاجرت به کانادا ، به ثبت رکورد جدید رشد جمعیت در سال 2022 کمک کرد

علاوه بر این اسناد، مدارک دیگری نیز ممکن است بسته به روند اکسپرس انتری شما نیاز باشد. این ها می تواند شامل موارد زیر بشود اما محدود به آنها نیستند نامه تایید کارفرما 

  •  رونوشت رسمی مدارک تحصیلی
  • اثبات روابط خانوادگی در کانادا
  • نسخه هایی از روابط کاری و یا پرداختی ها ک 
  • اسناد مربوط به مالیات بر درآمد 

این اسناد بسته به روند اکسپرس انتری ای که در رابطه با درخواست داده اید متفاوت است‌

 

هزینه های مربوطه

نکته: تمام هزینه ها به دلار کانادا هستند. 

با ثبت یک پروفایل اکسپرس انتری هزینه های پیش روی شما خواهد بود که تمام اسناد لازم برای درخواست شما را تضمین می‌کند. دو مثال را اینجا میبینید: 

هزینه های بررسی های پزشکی

هزینه های مربوط به بررسی‌های پزشکی مهاجرت را در اینجا مشاهده خواهید کرد. یک روند بررسی پزشکی از که توسط یک گروه از پزشک ها مورد تایید اداره مهاجرت کانادا انجام می شود. تمام هزینه های مربوطه باید از پیش پرداخت شوند. این آزمایشات و نتایج آنها برای دوازده ماه معتبر هستند.  

در حالی که هزینه دقیقه یک بررسی پزشکی مرکز کم متفاوت باشد آنها باید بطور کلی روند زیر را طی کنند. 

AGEPRICE (CAD)
0-4 Years$100
5-10 Years$140
11-14 Years$160
15-69 Years$180
70+ Years$230

عکس برداری بین ۴۰ تا ۵۰ دلار باید باشد با ارجاع به متخصص و آزمایش های اضافی هزینه ها ممکن است بیشتر از چیزی که ذکر شده از باشند. 

 

مدارک عدم سو پیشینه

اسناد مربوط به عدم سوء پیشینه برای تکمیل درخواست کامل شده برای پاسخ به یک دعوت نامه درخواست ضروری از این هزینه ها به دستمزدهای رسیدگی در حوزه فدرال و دستمزد های رسیدگی داخلی مطابق سیاست های کانادا تقسیم میشود. در حالی که دستمزد های رسیدگی در حوزه فدرال بزای متقاضیانی که برای اهداف شهروندی و مهاجرت نیاز به بررسی دارند برابر با ۲۵ دلار است، دستمزدهای رسیدگی به موارد داخلی نیست اضافه خواهد شد. این هزینه ها در نهادهای مختلف متفاوت هستند، گرچه اغلب اوقات بین ۳۰ تا ۳۵ دلار است. 

نمایش خبر  استان‌های انتاریو، بریتیش کلمبیا، آلبرتا و PEI دعوت‌نامه‌های جدید PNP را به نامزدها ارسال کردند

 

هزینه موفقیت

هزینه آخر زمانی باید پرداخت شود که دعوت نامه درخواست با موفقیت پاسخ داده شده است و دولت به شما اقامت دائم را اعطا کند. زمانی که وضعیت اقامت دائم به شما اعطا می شود شما باید دستمزد حقوق بابت دائم که برابر با ۵۱۵ دلار برای هر متقاضی است را بپردازید. انتظار می رود که این هزینه نهایی برای فرآیند تشریفات اداری باشد دسته بندی هزینه ها برای زمان خواهد بود که در کانادا اقامت بیابید.

 

آیا اقامتهای دائم جدید می‌توانند هزینه ها را باز پس گردانند؟ 

متقاضیان موفق از طریق سیستم اکسپرس اینتری به خوبی می‌توانند شاهد موفقیت در حوزه بازار کار کانادا باشند. اگر پذیرش آنها بر اساس مهارت یا دیگر فاکتورهای سرمایه انسانی باشد، کارفرمایان کانادایی ارزش بسیار زیادی برای آن قائل هستند. 

به عنوان مقیمان دائمی جدید متقاضیان موفق تحت برنامه اکسپرس اینتری نیز از این حقوق برخوردارند. که شامل شهریه کالج و دانشگاه کاهش یافته، دسترسی به خدمات پزشکی، برنامه های اجتماعی و یک زندگی جدید در کانادا میباشد