Skip to content
برخی از کارگران خارجی در کانادا می توانند  LMIA خود را در 10 روز کاری دریافت کنند

تاریخ انتشار

LMIA بخش مهمی از برنامه نیروی کار خارجی موقت (TFWP) است.

به این نکته دقت کنید که چگونه برخی از کارفرمایان در کانادا می توانند کارگران خارجی موقت خود را از طریق استاندارد خدمات فوری 10 روزه IRCC ( اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگان کانادا) استخدام کنند.

هدف از این کار کمک به کارفرمایانی است که قادر به یافتن نیروی کار کانادایی برای پر کردن موقعیت‌های شغلی خالی خود نیستند.  این زمانی است که کارفرمایان برای استخدام نیروی کار مورد نیاز خود،  به کانادایی ها و  یا افراد داری اقامت دائم (PR) که واجد شرایط  باشند، دسترسی ندارد، بنابراین IRCC ، برنامه TFWP را برای آنها  اجرا می‌کند.

درمجوزهای کاری، شرطی برای کارگران خارجی تعیین شده است که از طریق این برنامه به آنها اعلام می شود، کارفرمایان برای استخدام نیروی کار ماهر خارجی باید LMIA را تکمیل کنند تا نشان دهند که  این استخدام بر بازار کار کانادا  تأثیر مثبت یا خنثی خواهد داشت.

در ماه دسامبر 2022، به طور متوسط، بیش از 21 روز کاری طول کشید تا IRCC نامه های LMIA را در هفت جریان مشخص پردازش کند.

این جریان ها شامل جریان استعدادهای جهانی، جریان کشاورزی، جریان اقامت دائم، جریان با دستمزد بالا، جریان با دستمزد پایین، جریان پرستار خانگی و برنامه کارگران فصلی کشاورزی هستند.

 با این حال،  در سه موقعیت زیر،  می توان زمان پردازش LMIA را تا 10 روز کاری سریع تر کرد.

نکته: علیرغم  سریع تر شدن زمان پردازش ، کارفرمایانی که در طبقه بندی های زیر قرار می‌گیرند ، برای ارزیابی برنامه‌های TFWP ، نیز باید تمام الزامات معمول  را ، در برنامه مورد استفاده خود را رعایت کنند.

نمایش خبر  نیوبرانزویک فرصت های شغلی بی شماری را به تازه واردان و مهاجران ماهر که آن را خانه خود می کنند، ارائه می دهد.

LMIA برای کارگران در مشاغل حرفه ای با دستمزد بالا

استاندارد خدمات فوری 10 روزه ، برای کارفرمایانی قابل دسترس است که به دنبال استخدام کارگران خارجی را درمشاغل نیروی متخصص فنی زیر هستند ، دستمزدی که  کارفرمایان در آن استان یا منطقه به کارگران می پردازند،  در سطح متوسط و یا بالاتر از دستمزد معین در آن استان یا منطقه خواهد بود.  این برای توسعه زیرساختی و استخراج منابع طبیعی و در نهایت برای رشد اقتصادی کانادا بسیار مهم و ضروری تلقی می شود.

در کنار کد طبقه‌بندی مشاغل ملی 2021 (NOC 2021)، فهرست زیر نیز شامل همه مشاغل نیروی متخصص فنی است که در این طبقه بندی قرار می گیرند.

LMIA برای کارگرانی که دستمزد آنها در سطح بالای 10 درصد  و یا بالاتر از آن است

استاندارد خدمات فوری 10روزه، برای کارفرمایانی  قابل دسترس است که به کارگران خارجی دستمزد می دهند، این دستمزد باید 10 درصد بالاتر از دستمزدهایی باشد که شهروندان کانادایی یا  افراد دارای اقامت دائم در آن استان یا منطقه دریافت می کنند.

کارگران خارجی موقت در این دسته با مهارت هایی  مشغول به کار می شوند که در نیروی کار کانادا به سختی یافت می شوند و آنها در نقش های خود بسیار ماهر تلقی می شوند.

متوسط دستمزد ساعتی که از 30 آوریل 2022 (دستمزدهای 2019) برای استان ها و مناطق کانادا اعلام شد، به شرح زیر است:

آلبرتا (AB)  85/28 دلار

بریتیش کلمبیا (BC): 44/26 دلار

مانیتوبا (MB) :  00/23 دلار

انتاریو (ON)  : 06/26دلار

کبک(QC) : 00/25دلار

ساسکاچوان SK)) :  96/25دلار

نمایش خبر  مهلت درخواست برای PGWP برای دانشجویان برنامه های کالج با توافق نامه مجوز برنامه عمومی-خصوصی تغییر کرده است

جزیره پرنس ادوارد (PEI): 63/21 دلار

نیوبرانزویک (NB):  79/21دلار

نیوفاندلند و لابرادور ((NL : 29/24دلار

نوا اسکوشیا (NS) : 00/22 دلار

مناطق شمال غربی ((NT : 30/37دلار

نوناووت :(NU)  00/36 دلار

یوکان  (YT) :  00/ 32دلار

LMIA برای کارگران در مشاغل با مدت زمان کوتاه

استاندارد خدمات فوری 10 روزه، قابل دسترس برای کارفرمایانی  است که به دنبال استخدام کارگر خارجی به مدت 120 روز تقویمی دارند .

 در این مورد، نیز همانند دسته اول ، دستمزدی که کارفرمایان در این استان یا منطقه  به کارگر خارجی می پردازند ، باید بالاتر از متوسط دستمزد استانی یا منطقه ای این شغل باشد.

نمونه‌هایی از مشاغل قابل اجرا در این دسته شامل حرفه های مربوط به تعمیرات، ضمانت‌ها یا استفاده از تجهیزات تولیدی است.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420