Skip to content
انتاریو سقف CRS را برای قرعه‌کشی PNP جدید برداشت

تاریخ انتشار

انتاریو در جدیدترین قرعه‌کشی اولویت‌های سرمایه انسانی از کاندیداهای با امتیاز CRS 455 و بالاتر دعوت کرد.

انتاریو در 22 فوریه از 773 کاندیدای اکسپرس اینتری شاغل در حرفه‌های مدنظرش دعوت کرد تا برای نامزدی استانی درخواست دهند.

برنامه استانی مهاجرت انتاریو(OINP) از نامزدهای واجد شرایط جریان اولویت‌های سرمایه انسانی(HCP) اکسپرس اینتری، دعوت کرد.این کاندیداها باید یک پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری داشته باشند و امتیازشان در سیستم جامع رتبه‌بندی(CRS) بین 455 تا 600 باشد.

امتیاز600 بالاترین امتیازیست که یک کاندیدای اکسپرس اینتری می‌تواند بدون نامزدی استانی کسب کند. قبل از این قرعه‌کشی کاندیداهایی که امتیاز CRS آن‌ها بالاتر از حد بیشینه بود نمی‌توانستند برای نامزدی درخواست دهند.

انتاریو از کاندیداهایی که پروفایل اکسپرس اینتری خود را بین تاریخ 22 فوریه 2021 و 29 آوریل 2021 تشکیل دادند، دعوت کرد.

برای واجد شرایط نامزدی بودن، کاندیداها باید حداقل یک سال تجربه کار در یکی از مشاغل هدفی که کد NOCآن‌ها لیست شده است، داشته باشند:

  • NOC 0114 – سایر مدیران خدمات اداری
  • NOC 0122- مدیران بانکی، اعتبار و سایر سرمایه‌گذاری‌ها
  • NOC 0124- مدیران تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی
  • NOC 0125- مدیران سایر خدمات تجاری
  • ·       NOC 0211- مدیران مهندسی
  • NOC 0311- مدیران مراقبت‌های بهداشتی
  • NOC 0601- مدیران فروش شرکت
  • NOC 0631- مدیران خدمات غذایی و رستوران
  • NOC 0711- مدیران ساخت‌وساز
  • NOC 0731- مدیران حمل و نقل
  • NOC 0911- مدیران تولید
  • NOC 1121- متخصصین منابع انسانی
  • NOC 1122- مشاغل تخصصی در مشاوره مدیریت کسب‌وکار
  • NOC 2161- ریاضی‌دانان، آماردانان و کارشناسان بیمه
  • NOC 3012- پرستاران رسمی و پرستاران روانپزشکی رسمی
  • NOC 3211- تکنیسین‌های آزمایشگاه پزشکی
  • NOC 3231- بینایی‌سنج‌ها
  • NOC 3233- پرستاران عملی مجاز
نمایش خبر  کانادا بیش از 1 میلیون فرصت شغلی را گزارش می دهد

افرادی که دعوت‌نامه دریافت کنند، 45 روز فرصت دارند تا برای برنامه‌ی نامزدی استانی (PNP) انتاریو درخواست دهند.

کاندیداهای انتاریو با امتیاز بالا حالا می‌توانند درخواست دهند

کانادا از سپتامبر 2021 فقط برای کاندیداهای PNP قرعه‌کشی اکسپرس اینتری کرده است. وزیر مهاجرت، شان فریزر، درباره زمان از سرگیری قرعه‌کشی کلاس تجربه کانادایی(CEC) و برنامه نیروی کار ماهر فدرال(FSWP) چیزی نگفته اما اخیراً به رهبران تجارت گفت که در “آینده نزیک” اتفاق می‌افتد.

از آن زمان فقط کاندیداهای PNP دعوت شده‌اند. در تمام سال 2021 کاندیداهای اکسپرس اینتری اونتاریو با امتیاز بیش از 467 دعوت به نامزدی نشده‌اند. در نتیجه بسیاری از نامزدها به دنبال کاهش امتیازشان برای گرفتن نامزدی انتاریو بودند.

بر اساس برنامه مهاجرت 2022-2024 جدید، امسال کانادا 83500 مهاجر از طریق اکسپرس اینتری همراستا و گروه‌های اصلی PNP می‌پذیرد. اهداف جدید فرا تر از آنچه دولت در برنامه قبلی براورد کرده بود، هستند.آنچه در برنامه قبلی پیشبینی شده بود 81500 مهاجر PNP در 2022 و 83000در 2023 بود.

این بزرگترین قرعه‌کشی HCP انتاریو برای امسال است و بیشترین بازه امتیاز اکسپرس اینتری واجد شرایط را دارد.بیشینه امتیاز 600 و کمینه امتیاز 455 است که 145 امتیاز با هم تفاوت دارند. بزرگترین قرعه‌کشی انتاریو در کل، 27 فوریه بود که 1032 نفر کاندیدای جریان نیروی فنی متخصص از جریان‌های اکسپرس اینتری دعوت شدند.

قرعه‌کشی پیشنهاد شغلی کارفرمای کوچک

انتاریو همچنین 8 دعوت‌نامه تحت جریان پیشنهاد شغلی کارفرما:کارکنان خارجی صادر کرده است.

این کاندیداها پروفایل اکسپرس اینتری نداشتند اما تمایل‌نامه‌ای در سیستم انتاریو ارائه داده بودند.

هدف این قرعه‌کشی کاندیداهای پروژه‌ی مسیر تحرک اقتصادی بود و در نظر داشت به حدود 10-15 پناهجوی ماهر اجازه دهد تا از طریق PNP یا برنامه اقتصادی فدرال دیگری به کانادا مهاجرت کنند.

نمایش خبر  مهاجرت چگونه تیم ملی کانادا در جام جهانی فوتبال 2022 را به قطر شکل داد؟

مزیت داشتن PNP چیست؟

استان‌های کانادا به وسیله PNP می‌توانند از کاندیداهای مهاجرتی که نیازهای بازار کار منطقه آن‌ها را برآوره می‌کنند، دعوت کند.

گرفتن دعوت‌نامه درخواست(ITA) برای اقامت دائم برای کاندیداهای اکسپرس اینتری که نامزدی استانی هستند، تضمین شده است. با گرفتن نامزدی استانی، 600 امتیاز در سیستم جامع رتبه‌بندی(CRS) به امتیاز پایه‌ی کاندیداها اضافه می‌شود که بیش از امتیاز لازم برای برای دریافت ITA در قرعه‌کشی بعدی اکسپرس اینتریست.

درباره اکسپرس اینتری

اکسپرس اینتری یک سیستم مدیریت درخواست است که به افراد این امکان می‌دهد تا درخواست اقامت دائم خود را مستقیماً به سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) ارائه دهند.اکسپرس اینتری به خودی خود یک برنامه مهاجرتی نیست اما درخواست‌های برنامه‌های کارکنان ماهر فدرال، کلاس تجربه کانادایی و نیروی فنی متخصص را مدیریت می‌کند.

اگر برای حداقل یکی از این برنامه‌ها صلاحیت دارید، می‌توانید یک پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری درست کنید.پس از بارگذاری مدارکتان، براساس تجربه کاری، تحصیلات، سن و سطح زبان انگلیسی یا فرانسوی، در بین دیگر معیارها به شما یک امتیاز می‌دهند.

برای افرادی که بالاترین امتیازها را بگیرند، ITA صادر می‌شود و بدین ترتیب می‌توانند برای اقامت دائم درخواست دهند.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420