Skip to content
PNP انتاریو دوباره سقف CRS را برای قرعه‌کشی کارکنان ماهر برداشت

تاریخ انتشار

برای دومین بار در 2 روز، کاندیداهای اکسپرس اینتری در قرعه‌کشی جدید PNP انتاریو سقف CRS  نداشتند.

انتاریو از 818 کاندیدای اکسپرس اینتری دعوت کرد تا در یک نامزدی استانی در 24 فوریه، شرکت کنند.

برنامه انتخاب مهاجر انتاریو(OINP) از کاندیداهای واجد شرایط جریان نیروی ماهر اکسپرس اینتری، دعوت کرد. این کاندیداها نیاز به یک پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری و حداقل امتیاز 359 در سیستم جامع رتبه‌بندی(CRS) داشتند. انتاریو از کاندیداهایی که پروفایل اکسپرس اینتری خود را بین تاریخ 24 فوریه 2021 و 24 فوریه 2022 تشکیل داده بودند، دعوت کرد.

برای دومین بار متوالی، انتاریو سقف CRS خود را برداشت. حداکثر امتیازی که یک کاندیدای اکسپرس اینتری بدون نامزدی استانی می‌تواند بگیرد، 600 است. پیش از قرعه‌کشی 22 فوریه، کاندیداهایی که امتیاز CRS آن‌ها بالاتر از حد بالایی بود، نمی‌توانستند برای نامزدی درخواست دهند.

انتاریو مسیر PR را برای کاندیداهای اکسپرس انتری بیشتری باز می‌کند

از سپتامبر 2021 کانادا فقط برای کاندیداهای PNP قرعه‌کشی اکسپرس اینتری انجام داده است. وزیر مهاجرت، شان فریزر درباره زمان از سرگیری انتخاب‌های کلاس تجربه کانادایی(CEC) و برنامه نیروی متخصص فدرال(FSWP) صحبتی نکرد اما اخیراً گفته در “آینده نزدیک” انجام می‌شود.

در سال 2021 کاندیداهای اکسپرس اینتری در انتاریو با امتیاز بیش از 467 برای درخواست نامزدی دعوت نشدند. در نتیجه، بعضی کاندیداها تلاش می‌کردند امتیاز خود را برای گرفتن نامزدی از انتاریو، کاهش دهند.

بر اساس برنامه جدید مهاجرتی سالانه 2022-2024، کانادا امسال 83500 مهاجر را از طریق اکسپرس اینتری تنظیم‌شده و گروه‌های پایه‌ی PNP جذب می‌کند.هدف جدید بسیار فرا تر از آنچه دولت در برنامه مهاجرت قبلی برآورد کرده بود است.در برنامه قبلی برای 2022، 81500 مهاجر PNP و برای 2023، 83000 نفر را پیشبینی کرده بود.

نمایش خبر  بنابه‌گفته شورای بازرگانی کانادا، افزایش مهاجرت برای اقتصاد کانادا ضروریست دو سوم کسب‌وکارهای کانادایی نظرسنجی شده، از خارج استعدادها را استخدام می‌کنند.

بزرگترین قرعه کشی انتاریو امسال تا این لحظه در 27 ژانویه بود که این استان 1032 کاندیدا از جریان نیروی کار ماهر دعوت کرد. در 23 فوریه، انتاریو بزرگترین قرعه‌کشی HCP سال را با 773 کاندیدا برگزار کرد.

جریان نیروی کار ماهر اکسپرس انتری انتاریو از کاندیداهای CEC دعوت می‌کند

جریان کارکنان ماهر اکسپرس اینتری انتاریو، راهی برای اقامت دائم کاندیداهای برنامه نیروی کار ماهر کانادا و کلاس تجربه کانادایی پیشنهاد می‌دهد.OINP از کاندیداهای واجد شرایط دعوت می‌کند تا برای انتخابات استانی درخواست دهند.

برای واجد شرایط بودن کاندیداها باید در کانادا زندگی کنند و مجوز کار معتبر داشته باشند. همچنین باید حداقل یک سال سابقه کار تمام وقت و یا هم ارز آن سابقه کار پاره وقت داشته باشند. آن‌ها باید این تجربه کاری را در استان در یکی از مشاغل برنامه نیروی فنی لیست‌شده در Minor group 633  و یا Major group 72,73 و یا 89 طبقه‌بندی ملی مشاغل کانادا(NOC)، کسب کرده باشند.

برای درخواست در جریان نیروی فنی ماهر احتیاج به هیچ پیشنهاد کاری نیست، اما کاندیداها باید همه شرایط الزامی فدرال و استانی را داشته باشند.

اولین قدم برای نامزدی استانی، ایجاد یک پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری است.

درباره اکسپرس اینتری

اکسپرس اینتری یک سیستم مدیریت درخواست است که به افراد این امکان می‌دهد تا درخواست اقامت دائم خود را مستقیماً به سازمان مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) ارائه دهند.اکسپرس اینتری به خودی خود یک برنامه مهاجرتی نیست اما درخواست‌های برنامه‌های کارکنان ماهر فدرال، کلاس تجربه کانادایی و نیروی فنی متخصص را مدیریت می‌کند.

نمایش خبر  شان فریزر درباره چگونگی تغییر زندگی از زمانی که وزیر مهاجرت کانادا شد صحبت می کند

اگر برای حداقل یکی از این برنامه‌ها صلاحیت دارید، می‌توانید یک پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری درست کنید.پس از بارگذاری مدارکتان، براساس تجربه کاری، تحصیلات، سن و سطح زبان انگلیسی یا فرانسوی، در بین دیگر معیارها به شما یک امتیاز می‌دهند.

برای افرادی که بالاترین امتیازها را بگیرند ITA صادر می‌شود و بدین ترتیب می‌تواند برای اقامت دائم درخواست دهند.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420