Skip to content
انتاریو، بریتیش کلمبیا، ساسکچوان، و جزیره پرنس ادوارد دعوت نامه ها را برای گزینش استانی صادر می کند

تاریخ انتشار


چهار استان در قرعه کشی های اخیر دعوت نامه درخواست صادر می کنند
بریتیش کلمبیا، کبک، منیتوبا و جزیره پرنس ادوارد دعوت نامه هایی را برای درخواست متقاضیان از طریق برنامه های مهاجرتی استانی ارائه داده اند. اکثر استان‌ها و مناطق کانادایی دارای برنامه کاندیدای استانی مختص خود هستند. از طریق این برنامه‌ها متقاضیان علاقمند ممکن است برای درخواست گزینش استانی اقدام کنند.

گرچه گزینش استانی در ماهیت خود مانند یک اقامت موقت نیست، میتواند بعنوان اولین گام برای گرفتن اقامت دائم از اداره مهاجرت کانادا عمل کند.

اکثر استانها و مناطق، دارای برنامه های استانی مخصوص به خود می باشند. از طریق این برنامه ها متقاضیان علاقمند می توانند برای یک گزینش استانی درخواست دهند. برنامه های مهاجرتی کبک، تحت مدیریت استان و مجزا از برنامه های مهاجرتی کانادا هستند.

برنامه کاندیدای استانی مسئول 105000 پذیرش در هر سال است. این برنامه از سال 1998 آغاز به کار کرد و هر سال تعداد پذیرشها افزایش یافته است. هردو دولتهای استانی و فدرال این را ابزار سودمندی برای ارتقای اقتصاد کشور می دانند.

نتایج مهاجرت های استانی در تاریخ 17 دسامبر تا 23 دسامبر


انتاریو

انتاریو 936 دعوت نامه درخواست را در 19 دسامبر بر متقاضیان در اکسپرس انتری صادر کرد. روند اولویتهای سرمایه انسانی برای افرادی است که در حوزه فنی تجربه کاری هستند.

برنامه کاندیدای استانی انتاریو متقاضیان با امتیازات 4848 تا 490 را مورد هدف قرار می دهد. تعداد نامه های صادر شده فورا مشخص نمی شوند. متقاضیان باید تحت دسته تجربه کانادایی یا برنامه نیروی کار متخصص فدرال در اکسپرس انتری حضور داشته باشند.

نمایش خبر  سرمایه‌گذاری ۱۰۱ برای مهاجرین جدید به کانادا: مبانی سرمایه‌گذاری (بخش ۱)

بریتیش کلمبیا
بیش از 153 متقاضی در روز 20 دسامبر برای گزینش استانی در بریتیش کلمبیا دعوت شدند.
این استان در یک قرعه کشی فنی ۱۴۴ متقاضی را دعوت کرد دعوت نامه ها برای متقاضیان در دستگاههای فارغ التحصیل بین المللی و نیروی کار متخصص و همچنین دسته اکسپرس اینتری صادر شدند. متقاضیان در قرعه کشی فنی دارای حداقل امتیاز ۹۵ بودند این سیستم امتیازدهی مانند سیستم جامع رتبه بندی اکسپرس انتری است، اما فقط برای برنامه استانی کانادا کلمبیا مورد استفاده قرار می گیرد. این استان برای متقاضیانی که در یکی از مشاغل زیر مشغول به کار هستند دعوت نامه صادر می کند.
15 آموزگار و کمک آموز یار با امتیاز حداقل ۶۰
5 نیروی کار حوزه سلامت از نیروهای کار متخصص و فارغ‌التحصیلان بین المللی شامل دسته اکسپرس اینتری با حداقل امتیاز ۶۰
دیگر مشاغل دارای اولویت با حداقل امتیاز ۶۰

ساسکچوان

ساسکچوان تازه ترین قرعه کشی خود را تحت برنامه گزینش مهاجرت ساسکچوان در تاریخ 21 دسامبر انجام داده است.

این استان از 153 متقاضی تحت روند اکسپرس انتری دعوت به عمل آورده است و 315 نفر تحت روند مشاغل مورد نیاز برای 468 دعوت نامه صادر شده دعوت شده اند. متقاضیان از هر دو دسته به امتیاز 80 نیاز داشتند.

جزیره پرنس ادوارد
در روز 15 دسامبر جزیره پرنس ادوارد 127 متقاضی را از طریق روند اکسپرس اینتری و کار دعوت کرد . هفت متقاضی نیز از روند کارآفرین مجوز کار تجاری با حداقل امتیاز 62 دعوت شدند.

این تعداد کل متقاضیان دعوت شده توسط این استان را تا این لحظه از سال به تعداد 1854 نفر می رساند.
متقاضیان اکسپرس اینتری که میخواهند توسط جزیره پرنس ادوارد گزینش شوند، باید یک ابراز علاقمندی جداگانه را نزد برنامه کاندیدای استانی جزیره پرنس ادوارد ثبت کنند.
پروفایل های این استان بر اساس جدول امتیاز دهی، امتیاز دریافت می‌کنند و مانند سیستم جامع رتبه بندی اکسپرس اینتری متقاضیان با بالاترین امتیازات میتوان از طریق قرعه کشی های ماهانه برگزیده می شوند.

نمایش خبر  کانادا تاییدیه سلامت در میان کمبودهای تاریخی را مورد هدف قرار می دهد

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420