Skip to content
امضای تعهد برای حمایت از دسته خانواده به چه معناست

تاریخ انتشار

حمایت از همسر یا یکی از اعضای خانواده با تعهد به تامین مایحتاج زندگی برای چندین سال همراه است.

کانادا تلاش می کند تا خانواده ها را به عنوان بخشی از سیاست مهاجرتی خود متحد کند و سالانه از بیش از 100000 مهاجر طبقه خانوادگی استقبال می کند.  تمام برنامه های مهاجرتی دسته خانوادگی شامل یک حامی مالی است.

 یکی از الزامات اصلی حمایت مالی خانواده، تعهد است.  اساساً، یک تعهد یک قرارداد الزام آور است که توسط اسپانسر امضا شده است و بیان می کند که شما مسئولیت مالی همسر، شریک زندگی، فرزند/فرزندان وابسته، والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ خود را بر عهده می گیرید.

مسئولیت مالی شامل چه مواردی می شود؟

هنگامی که یک تعهد را امضا می کنید، به این معنی است که شما از نظر قانونی مسئول تامین غذا، سرپناه، پوشاک و نیازهای زندگی روزمره برای شخصی هستید که حمایت مالی می کنید.  این امر تا پایان دوره تعهد قانونی متوقف نمی شود، حتی اگر فرد شهروند کانادا شود.

 هر کسی که از طریق حمایت مالی خانواده به کانادا می‌آید، به حمایت‌های دولتی مانند کمک‌های اجتماعی، معلولیت، یا هرگونه مزایای استانی دسترسی ندارد.  اگر شخصی که شما حمایت مالی می‌کنید درخواست داده و از دولت فدرال یا استانی پول دریافت می‌کند، شما مسئول بازپرداخت آن خواهید بود.

 همه ساکنان دائمی حق دارند از مراقبت های بهداشتی ارائه شده تحت سیستم مراقبت های بهداشتی استان بهره مند شوند، اما اگر عضو خانواده شما بیمه خصوصی خود را نداشته باشد، شما مسئول مراقبت های بهداشتی غیر تحت پوشش استان مانند داروهای تجویزی، مراقبت های دندانپزشکی یا معاینه چشم هستید.

نمایش خبر  کانادا پروازهای چارتر برای تسهیل ورود پناهندگان اوکراینی ترتیب می‌دهد سه پرواز چارتر برای سفر اوکراینی‌ها از لهستان به سه استان متفاوت کانادا، ترتیب داده شده‌اند.

 علاوه بر این، پس از امضای یک تعهد، هیچ شرایطی وجود ندارد که تحت آن بتوانید تعهد خود را زودتر پایان دهید.  اگر شریک یا همسر خود را جدا کنید یا طلاق دهید یا از شخصی که برای او تعهدنامه امضا کرده اید جدا شوید، تا پایان مدت تعهد همچنان در قبال آنها مسئول تلقی می شوید.  همچنین اگر شغل خود را از دست بدهید یا با مشکل مالی مواجه شوید، همچنان مسئول هستید.

مدت زمان تعهد چقدر است؟

طول تعهدات بسته به برنامه متفاوت است.  یک همسر یا شریک به تعهد سه ساله نیاز دارد در حالی که حمایت مالی از والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ از طریق برنامه پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ ۲۰ سال است، مگر اینکه ۱۰ سال در کبک باشید.

 کودکان زیر 22 سال به تعهد 10 ساله یا تا زمانی که 25 ساله شوند نیاز دارند. کودکان بالای 22 سال تعهد سه ساله دارند.

لغو یک تعهد

پس از صدور تصمیم نهایی درباره درخواست شما توسط پناهندگان مهاجرت و شهروندی کانادا نمی توان تعهدات را لغو کرد.  اگر قبل از دریافت تصمیم IRCC نظر خود را تغییر دهید، می توانید نامه ای به بخش ارسال کنید تا درخواست خود را پس بگیرد.

آیا شما واجد شرایط اسپانسر شدن هستید؟

الزامات واجد شرایط بودن برای برنامه های حمایت مالی نسبتاً ساده است، و شرایط کمی متفاوت در هر برنامه وجود دارد، اما، در همه موارد، حامیان مالی بالقوه باید:

  • حداقل 18 سال سن
  •  یک شهروند کانادایی، شخصی که در کانادا به عنوان هندی تحت قانون هند کانادا ثبت نام کرده است یا مقیم دائم،
  • زندگی در کانادا:
    • اگر شما یک شهروند کانادایی هستید که در خارج از کانادا زندگی می کنید، باید نشان دهید که قصد دارید در کانادا زندگی کنید زمانی که بستگان تحت حمایت شما مقیم دائم شوند.
  •  اگر مقیم دائمی باشید که خارج از کانادا زندگی می کنید، نمی توانید از کسی حمایت کنید.
  • قادر به اثبات عدم دریافت کمک اجتماعی به دلایلی غیر از معلولیت هستید و
  • همچنین باید بتوانید نشان دهید که می توانید نیازهای اساسی را برای موارد زیر تامین کنید:
    • خودت،
  •  همسر یا شریک زندگی شما،
  •  فرزند (فرزندان) وابسته همسر یا شریک زندگی شما (در صورت وجود)
  •  فرزند(فرزندان) تحت تکفل شما (اگر فقط از فرزند تحت تکفل خود حمایت مالی می کنید).
نمایش خبر  گزینه های اقامت در کانادا پس از انقضای PGWP

حداقل درآمد لازم

بخشی از واجد شرایط بودن شما برای حامی مالی تحت PGP، حداقل درآمد ضروری است.  این مدرکی است که نشان می دهد شما به اندازه کافی درآمد بالایی دارید که علاوه بر پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ خود، از خود، همسرتان و سایر اعضای خانواده وابسته خود حمایت کنید.  MNI با هر یک از اعضای خانواده وابسته افزایش می یابد، و شما باید بتوانید ثابت کنید که MNI را برای سه سال مالیاتی قبلی برای واجد شرایط بودن ایجاد کرده اید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420