Skip to content
افزایش حداقل حقوق برای کارگران ساعتی در شش استان در سراسر کانادا اجرا شده است

تاریخ انتشار

کانادایی‌هایی که در شش استان در سراسر کشور زندگی می‌کنند، حالا نرخ حداقل حقوق ساعتی خود را در افزایش می‌بینند. این اقدام در پی برنامه‌ای است که در آوریل امسال گزارش شده بود. لیست زیر دقیقاً نشان می‌دهد چقدر حقوق کمینه ساعتی در هر یک از شش استان تحت تأثیر از روز گذشته یعنی 1 اکتبر 2023 افزایش یافته است. برای کشف اینکه آیا شما برای مهاجرت به کانادا واجد شرایط هستید یا خیر

  • انتاریو: از 15.50 دلار به 16.55 دلار افزایش یافته است
  • مانیتوبا: از 14.15 دلار به 15.30 دلار افزایش یافته است
  • ساسکاچوان*: از 13.00 دلار به 14.00 دلار افزایش یافته است
  • نوا اسکوشیا: از 14.50 دلار به 15.00 دلار افزایش یافته است
  • نیوفاندلند و لابرادور: از 14.50 دلار به 15.00 دلار افزایش یافته است
  • جزیره پرنس ادوارد: از 14.50 دلار به 15.00 دلار افزایش یافته است *ساسکاچوان قبلاً اعلام کرده است که قصد دارد حقوق کمینه خود را در اکتبر 2024، از 14.00 دلار به 15.00 دلار بر ساعت افزایش دهد.
  • درک بازار کار کانادا به عنوان یک تازه‌وارد به این کشور افزایش حقوق کمینه در 1 اکتبر برای تازه‌واردان کانادا نشانه خوشایندی است، زیرا این گروه از کانادایی‌ها تاریخچه‌ای در شغل‌های پایین حقوق داشته‌اند. بنابراین، تازه‌واردان کانادایی به طور قابل توجهی بیشتر در معرض سوء استفاده از محیط کار توسط کارفرمایان، رفتار نادرست همکاران و بیشتر هستند. به همین دلیل، تازه‌واردان به کانادا باید آگاه باشند که وضعیت آن‌ها در کانادا بر حقوق و حفاظت‌های آن‌ها به عنوان یک کارمند در این کشور تأثیر نمی‌گذارد. کد کار کانادا بیان می‌کند که تمام افراد استخدام شده در این کشور حق دارند شغل خود را به طور ایمن انجام دهند و برای تلاش‌های خود جبران شوند. علاوه بر این، کارفرمایان تعهدات خاصی را نسبت به کارکنان خود طبق قانون کار دارند. این تعهدات شامل:
  • فراهم آوردن آموزش شغلی برای کارکنان
  • ارائه خدمات بهداشتی “معقول”
  • دسترسی آن‌ها به اطلاعاتی که حقوق آن‌ها را به عنوان یک کارمند توضیح می‌دهد
  • فراهم آوردن یک نسخه امضاء شده از قرارداد استخدام برای فرد استخدام شده کارفرمایان کانادایی همچنین ملزم هستند رفتار خاصی را در قبال کارکنان خود رعایت کنند. این رفتار مشخص می‌کند که کارفرمایان در این کشور نمی‌توانند:
  • کارگران را مجبور به انجام کار ناامن یا وظایفی که صراحتاً در قرارداد استخدام فرد تعریف نشده است (این شامل ساعات اضافه‌کار برای کسانی است که چنین کاری در قرارداد امضاء شده خود ندارند)
نمایش خبر  مهاجرت به کانادا در مقابل ایالات متحده

کارفرمایان کانادایی نیز ملزم هستند که یک رفتار خاص را در قبال کارکنان خود رعایت کنند. این رفتار مشخص می‌کند که کارفرمایان در این کشور نمی‌توانند:

  • کارگران را مجبور به انجام کار ناامن یا وظایفی می کنند که صراحتاً در قرارداد استخدام فرد تعریف نشده است (این شامل ساعات اضافه‌کار برای کسانی است که چنین کاری در قرارداد امضاء شده خود ندارند)
  • دستور دهند که یک کارمند در صورت بیماری/صدمه کار کند
  • گذرنامه/مجوز کار یک کارمند را بگیرند، تغییر/تهدید به تغییر وضعیت مهاجرت آن‌ها یا تهدید آن‌ها به اخراج بیشتر درباره حقوق استخدام و گزارش رفتار نادرست در کانادا همانطور که در بالا اشاره شده، استانداردهایی در سراسر کانادا وجود دارد که تمام کارگران، از جمله اتباع خارجی که به کانادا می‌آیند، را محافظت می‌کند. در واقع، حقوق کارگران خارجی در کانادا تحت قوانین فدرال و استانی/سرزمینی حفاظت می‌شود. قانون حقوق بشر کانادا نیز وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که کارکنان کانادایی، از جمله اتباع خارجی، قربانی تبعیض در هر زمینه‌ای نشوند. این ممکن است شامل جنس، نژاد یا سن باشد، در میان دیگران. برای قربانیان رفتار نادرست، مهم است بدانید که کانادا حفاظت از پیامدهای گزارش رفتار نادرست محل کار را فراهم می کند

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420