Skip to content
اداره مهاجرت کانادا به متقاضیان سوپر ویزا اجازه پرداخت برای بیمه پزشکی را به صورت ماهانه میدهد

تاریخ انتشار

3 generation family portrait

این قانون گرد هم آمدن خانواده ها در کانادا را آسان تر می کند.

 اداره مهاجرت، پناهجویی و تابعیت کانادا از تغییر ها در نحوه پرداخت متقاضیان سوپر ویزا برای بیمه پزشک خود خبر داده است. به منظور واجد شرایط شدن برای سوپر ویزا متقاضی باید بیمه خصوصی پزشکی داشته باشد که تمام ضوابط زیر را براورده میکند.

متقاضی را برای مراقبت های سلامتی، بیمارستان پوشش می‌دهد حداقل ۱۰۰۰۰۰ دلار پوشش موارد اورژانسی فراهم می آورد. برای حداقل یکسال از تاریخ ورود به کانادا معتبر است.

در حالی که متقاضیان قبلا مجاز به پرداخت بیمه به طور ماهانه بودند. اداره مهاجرت کانادا اعلام کرد که نیاز به پرداخت سالانه پیش از موعد دارند. متوسط این پرداخت‌ها ۱۵۰۰ دلار برای یک فرد ۶۵ ساله و برای افراد پیر تر می تواند بالاتر باشد .

بسیاری از افراد تصور می کردند که این یک شرایط دشوار برای خانواده هایی هست که می خواهند به هم بپیوندند اما نمیتوانند از پیش هزینه های مدیکال را پردازند و باعث می شود که ویزا های کمتری به خانواده هایی که لیاقت آن را دارند اعطا شود.

در ماه دسامبر اداره مهاجرت کانادا اعلام کرد که سیاست ها را تغییر می‌دهد و متقاضیان می توانند یک بار دیگر پرداخت ماهانه برای بیمه داشته باشند. یک سخنگو از سوی اداره مهاجرت کانادا به عنوان کرد که قوانین جدید به این جهت تغییر یافتند تا بر اهمیت این موضوع که کانادا به خانواده ها اهمیت می دهد تاکید کرده باشد.

سوپر ویزا چیست؟

 سوپر ویزا به شهروندان و مقیمان دائمی کانادا این امکان را می دهد و والدین پدربزرگ و مادربزرگ خود را برای حداکثر ۵ سال پیاپی بدون تجدید وضعیت ویزیتوری به کانادا بیاورند. دارندگان این نوع از ویزا می‌توانند چند بار تا ۱۰ سال وارد کشور شوند.

نمایش خبر  چرا کمتر بودن فرانسوی زبانان در کانادا می‌تواند به شانس مهاجرت شما کمک کند

 سوپرایز گزینه ای به جای برنامه والدین پدربزرگ و مادربزرگ ها است که به متقاضیان آن اقامت دائم می دهد گرچه برنامه والدین پدربزرگ و مادربزرگ ها بسیار محبوب است ظرفیت خالی محدودی دارد. علاوه‌براین، اداره مهاجرت کانادا برای تعیین اینکه چه کسی می تواند از این برنامه استفاده کند قرعه کشی انجام می دهد.

در مقایسه، سیستم قرعه کشی برای سوپروایزر وجود ندارد و افرادی که قصد اسپانسر شدن برای والدین پدربزرگ و مادربزرگ خود را دارند می توانند با اطمینان خاطر آنها را به کانادا بیاورند‌ علاوه‌بر این، زمان رسیدگی به این نوع از ویزا ها چند ماه خواهد بود در حالی که رسیدگی به پرونده های برنامه والدین چند سال زمان میبرد.

آیا برای یک سوپروایزر واجد شرایط هستید؟

به منظور واجد شرایط شدن برای این نوع از ویزا باید شرایط زیر را داشته باشید.

والد پدربزرگ یا مادربزرگ یک شهروند مقیم دائم کانادایی باشید.

 یک نامه امضا شده از فرزند یا نوه خود داشته باشید که شما را به کانادا دعوت می کند.

اسنادی که می‌تواند ثابت کند فرزند یا نوه شما حداقل درآمد را دارد را ارائه دهید .

اسناد لازم برای نشان دادن روابط والدین با فرزندان و نوه خود را ارائه دهید.

 پوشش بیمه پزشکی داشته باشید.

 متقاضیان ممکن است بر اساس اطلاعات پزشکی یا کیفری واجد شرایط برای ورود به کانادا نباشند.

نحوه درخواست برای سوپر ویزا

زمانی که تمام مدارک لازم را داشته باشید، فرایند رسیدگی به پرونده خارج از خانواده آغاز می شود برخی از مراکز ویزا ممکن است اسناد اضافی از شما درخواست کنند این درخواست بر اساس تعداد فاکتور ها مانند هدف ورود به کانادا و اینکه آیا اعضای خانواده روابط کافی در آن کشور دارند یا خیر مورد ارزیابی قرار می گیرد

نمایش خبر  وزیر مهاجرت کانادا خواستار “کنترل” تعداد دانشجویان بین المللی در استان ها می شود

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420