Skip to content
آیا IRCC به شبکه های اجتماعی من نگاه می کند؟

تاریخ انتشار

سازمان مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) و سازمان خدمات مرزی کانادا (CBSA) اطلاعات موجود در درخواست یک نامزد را بررسی و آن را با پروفایل های اجتماعی و عمومی نامزد مقایسه می کنند.

اگر تفاوتی بین اطلاعات درخواست و آنچه در وب قابل یافتن است وجود داشته باشد، این می تواند دلیلی برای رد درخواست باشد.

در یک پرونده دادگاه فدرال کانادایی اخیر، یک مرد برای اقامت دائم به عنوان یک کارگر ماهر درخواست کرد. افسر ویزا که درخواست این مرد را بررسی کرد، نگران بود که او در درخواست خود اشاره ای به درگیری خود با یک شرکت خاص نکرده است. وب سایت شرکت این مرد را به عنوان رئیس اجرایی شرکت معرفی کرده بود. افسر ویزا پروفایل LinkedIn این مرد را بررسی کرد، که در آن آمده بود که او عضو هیئت مدیره شرکت است.

حتی پس از اینکه به این مرد فرصت توضیح این تفاوت را دادند، افسر به این نتیجه رسید که این مرد به دلیل ارائه اطلاعات غلط، ورودش به کانادا غیرقابل قبول است. افسر گفت که او توضیح مناسبی برای اطلاعات آنلاین در مورد درگیری خود با شرکت ارائه نداده است.

به عنوان یک متقاضی مهاجرت کانادایی، آنچه در اینترنت منتشر می شود (یا منتشر نمی شود) می تواند به عنوان شواهدی از دقت یا عدم دقت درخواست شما استفاده شود.

اهمیت اجتناب از نادرست ارائه اطلاعات یافتن نادرست ارائه اطلاعات جدی است و سخت است که غلبه بر آن کنید. افسران مهاجرت در مورد نادرست ارائه اطلاعات سخت گیر هستند و یافتن چنین موضوعی می تواند منجر به رد درخواست شود.

نمایش خبر  انتاریو و بریتیش کلمبیا قرعه کشی های جدید PNP را برگزار می کنند

نادرست ارائه اطلاعات در درخواست های مهاجرت همچنین می تواند عواقب سختی فراتر از رد درخواست شما داشته باشد. براساس IRCC، در پاسخ به اسناد یا اطلاعات غلط، IRCC ممکن است:

شما را حداقل برای 5 سال از ورود به کانادا منع کند؛ برای شما یک سابقه دائمی تقلب ایجاد کند؛ وضعیت شما را به عنوان مهاجر دائم یا شهروند کانادایی را حذف کند؛ شما را به جرم متهم کند؛ یا شما را از کانادا خارج کند. فرم ها و درخواست های مهاجرت می توانند پیچیده و گیج کننده باشند. متقاضیان ممکن است بسیار دقیق باشند در حالی که هنوز هم اطلاعات بی گناهانه ای را نادرست ارائه می دهند. متأسفانه، بی گناهی معمولاً دفاعی در برابر نادرست ارائه اطلاعات نیست.

مهم است که متقاضیان اطلاعاتی را ارائه دهند که کاملاً دقیق و کامل است. متقاضیان باید تمام اطلاعات ارائه شده را دوباره بررسی کنند تا مطمئن شوند که آن صحیح است و در طول درخواست ثابت می ماند.

کلید اجتناب از نادرست ارائه اطلاعات این است که تمام اطلاعات مربوطه را افشا کنید، حتی اگر فکر می کنید که این ممکن است بر شانس های تأیید شما تأثیر منفی بگذارد. بهتر است که مسائل احتمالی را مستقیماً در یک درخواست مطرح کنید و سند پشتیبانی را برای توضیح آنها ارائه دهید.

علاوه بر این، ضروری است که متقاضیان به محض اینکه هر تغییری در حالی که IRCC در حال پردازش درخواست رخ می دهد، به IRCC اطلاع دهند. این می تواند هر چیزی از جزئیات شخصی مانند وضعیت تأهل تا به روزرسانی های شغلی یا تحصیلی باشد. اگر شما در اطلاع دادن به IRCC ناموفق باشید، آنها ممکن است فرض کنند که شما در حال نادرست ارائه اطلاعات خود هستید.

نمایش خبر  اداره مهاجرت انتاریو در حال آماده شدن برای تغییر به NOC 2021 جدید است

اجتناب از ارائه اطلاعات نادرست در درخواست مهاجرت شما برای اطمینان از یک فرآیند موفق ضروری است. توصیه می شود که با استخدام کمک حرفه ای و مشاوره با یک وکیل مهاجرصحبت کنید.