Skip to content
انتاریو و بریتیش کلمبیا قرعه کشی های جدید PNP را برگزار می کنند

تاریخ انتشار

انتاریو 30 ITA تحت عنوان Entrepreneur Stream و BC 177 ITA را در یک قرعه کشی عمومی صادر کرده است.

انتاریو و بریتیش کلمبیا نتایج قرعه کشی برنامه نامزد استانی  را این هفته منتشر کردند.

 اکثر استان‌ها و مناطق کانادا (به استثنای کبک و نوناووت) PNP خود را دارند.  از طریق این برنامه ها، کاندیدهای علاقه مند ممکن است برای درخواست نامزدی استانی دعوت شوند.

 زمانی که PNP در سال 1998 راه اندازی شد، تنها پذیرای 400 مهاجر بود.  با این حال، ثابت کرد که بسیار موفق بود و کانادا اکنون از بیش از 80000 مهاجر در سال از طریق PNP استقبال می کند.

 افزایش تعداد پذیرش PNP در کانادا به این دلیل است که دولت های فدرال و استانی آن را ابزاری موثر برای ارتقای توسعه اقتصادی کشور می دانند.

نتایج قرعه کشی PNP 12 تا 18 اوت

انتاریو

انتاریو در 16 آگوست یک PNP تحت جریان کارآفرین برگزار کرد. این استان برای 30 کاندید با امتیازهای بین 138 تا 160 دعوت نامه صادر کرد. این اولین قرعه کشی در جریان کارآفرین از سال 2021 است.

 مانند همه دسته‌های تحت برنامه نامزدی مهاجرت انتاریو داوطلبان برای این دسته باید یک EOI ارسال کنند، اما اگر از آنها برای درخواست دعوت شد، باید در یک مصاحبه اجباری شرکت کنند و توافقنامه عملکرد را امضا کنند.

 در صورت موفقیت، مجوز کار موقت برای مهاجرت به کانادا و سپس 20 ماه پس از ورود برای اجرای طرح تجاری و ارائه بررسی نهایی برای آنها صادر می شود.  اگر کاندید شرایط تجاری را برآورده کرده باشد، از آنها اسنادی خواسته می شود که ثابت کند واجد شرایط اقامت دائم هستند.

نمایش خبر  برنامه نامزدهای استانی چگونه کار می کند؟

 برای واجد شرایط بودن برای این جریان، کاندیدها باید معیارهای خاصی مانند:

  • باید تجربه تجاری 24 ماهه در 60 ماه گذشته داشته باشد
  •  باید حداقل یک سوم از حقوق صاحبان سهام را در تجارت کنترل کند.
  •  باید فعالانه در مدیریت کسب و کار شرکت کند
  •  هدف اصلی سرمایه گذاری باید کسب سود باشد
  •  اگر کسب و کار در منطقه تورنتو بزرگ باشد، باید حداقل دو شغل تمام وقت دائمی برای شهروندان کانادایی یا ساکنان دائم ایجاد کند، یا اگر کسب و کار خارج از GTA باشد، یک شغل تمام وقت دائمی ایجاد کند.

بریتیش کلمبیا

در ۱۶ اوت، بیش از ۲۲۳ کاندید برای نامزدی استانی در بریتیش کلمبیا دعوت شدند.  BC معمولاً هر هفته یک قرعه کشی نامزدهای استانی برگزار می کند.

 اکثر کاندیدها، 177 نفر، در یک قرعه کشی عمومی که شامل مشاغل فنی می شد، دعوت شدند.  این دعوت‌نامه‌ها برای کاندیدهای گروه‌های کارگر ماهر و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی صادر شد و شامل کاندیدهای اکسپرس اینتری نیز می‌شد.  قرعه کشی عمومی شامل داوطلبان سطح ورودی و نیمه ماهر نیز بود.

 حداقل امتیاز SIRS برای قرعه کشی عمومی بین 132 برای کارگران ماهر با اکسپرس اینتری تا 78 برای کاندیداهای سطح ورودی و نیمه ماهر بود.

 SIRS بسیار شبیه سیستم رتبه‌بندی جامع اکسپرس انتری عمل می‌کند، اما فقط برای PNP بریتیش کلمبیا استفاده می‌شود.

 این استان همچنین دورهای دعوت از کاندیدهای شاغل در مشاغل زیر را برگزار کرد.

  • 26 مربی و دستیار دوران کودکی (NOC 4214) با حداقل امتیاز 60.  و
  •  15 کارمند مراقبت های بهداشتی با حداقل امتیاز 60.
  •  5 دستیار بهداشت و درمان با حداقل امتیاز 60
نمایش خبر  مهاجرت به کانادا بدون پیشنهاد شغلی: برنامه کاندیداتوری استان بریتیش کلمبیا

اکسپرس اینتری و PNP

اکسپرس انتری یک سیستم مدیریت برنامه است که کاندیدهای برنامه کارگران ماهر فدرال، کلاس تجربه کانادایی و برنامه تجارت ماهر فدرال را رتبه‌بندی و ارزیابی می‌کند.  نامزدهای این برنامه‌ها وارد یک مجموعه می‌شوند و با استفاده از سیستم رتبه‌بندی جامع در مقابل یکدیگر رتبه‌بندی می‌شوند.  CRS بر اساس تجربه کاری، توانایی زبان، تحصیلات و سایر عوامل سرمایه انسانی به آنها امتیاز می دهد.

 دریافت نامزدی استانی 600 امتیاز به امتیاز CRS افراد می‌افزاید و احتمال اینکه آنها برای اقامت دائم از IRCC ITA دریافت کنند بسیار زیاد است.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420