Skip to content
آیا می توانید پس از ارتکاب جرم در کانادا به کانادا برگردید؟

تاریخ انتشار

چه در کانادا و چه در خارج از کشور مرتکب جرم شده باشید، می توانید از نظر کیفری در کانادا غیرقابل پذیرش باشید، با این حال، گزینه هایی برای غلبه بر عدم پذیرش کیفری وجود دارد.

 

افرادی که در خارج از کانادا مرتکب جنایت می شوند به محض طرح اتهام از نظر کیفری غیرقابل پذیرش می شوند، اما این مورد در مورد جرایمی که در داخل کانادا انجام می شود صدق نمی کند.

شما برای جرمی که در کانادا مرتکب شده اید تنها زمانی غیرقابل قبول می شوید که محکومیت واقعی انجام شود و نه قبل از آن.  این به لطف عبارت در قانون حفاظت از مهاجرت و پناهندگان است که بین “ارتکاب عمل” که جرم محسوب می شود و محکومیت برای یک جرم تمایز قائل می شود.

هنگامی که فردی در خارج از کانادا به دلیل ارتکاب عملی که جرم محسوب می شود، اتهامی دریافت می کند، ممکن است بلافاصله غیرقابل قبول شود.

در حالی که اتهامی در انتظار شماست، همچنان می توانید به کانادا سفر کنید، اما اگر محکوم شوید، ممکن است نتوانید.  خوشبختانه، گزینه هایی برای افراد جهت غلبه بر عدم پذیرش کیفری وجود دارد.

چگونه بر ناپذیرفتگی برای همیشه غلبه کنیم

 

اگرچه بازپروری کیفری درخواستی برای پیگیری رفع عدم پذیرش جرمی است که در خارج از کانادا انجام شده است، زمانی که جرم در کانادا اتفاق می‌افتد باید رویه دیگری دنبال شود.

در این مورد، نامزدها می‌توانند برای تعلیق سابقه درخواست دهند، فرآیندی که با بازپروری کیفری قابل مقایسه است زیرا تمرکز برنامه مشابه است.

نمایش خبر  کانادا در آخرین قرعه کشی اکسپرس انتری به افزایش ITA ادامه می دهد

در هر دو برنامه، مقامات به دنبال این هستند که چگونه فرد پس از وقوع جرم، خود را بهتر کرده است.  مقامات باید متقاعد شوند که فرد بعید است دوباره مرتکب جرم شود.  با این حال، دوره صلاحیت کمی متفاوت است، زیرا ممکن است پنج سال پس از اتمام محکومیت برای یک جرم محکومیت اجمالی، یا 10 سال پس از اتمام مجازات برای یک جرم قابل کیفرخواست، درخواست تعلیق سابقه دار شود.

این تمایز در مورد بازپروری کیفری وجود ندارد.  در تمام موارد، فرد، واجد شرایط درخواست، پنج سال پس از اتمام حکم است.

چگونه بر عدم پذیرش به طور موقت غلبه کنیم

 

مجوز اقامت موقت صرف نظر از اینکه جرم در داخل یا خارج از کانادا رخ داده باشد، در دسترس است.  TRP به شما امکان می دهد قبل از اینکه واجد شرایط تعلیق رکورد شوید بمانید یا به کانادا بازگردید.

TRP برای مدت اقامت در کانادا (حداکثر سه سال) صادر می شود و ممکن است از داخل کانادا تمدید شود.

برای دریافت TRP، باید به دولت کانادا نشان دهید که دلیل اقامت شما بیشتر از خطرات اجازه اقامت شما است.  یک وکیل با تجربه مهاجرت به کانادا می تواند به شما کمک کند تا یک درخواست قانع کننده برای TRP ارائه دهید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420