Skip to content
آیا برای درخواست اکسپرس اینتری به وکیل نیاز دارم؟

تاریخ انتشار

داشتن یک وکیل در نهایت می تواند در زمان و استرس شما در طول فرآیند مهاجرت صرفه جویی کند.

  •  
  •  

وکلا می توانند به تعدادی از مسائلی که ممکن است در طول درخواست شما برای مهاجرت به کانادا پیش بیاید کمک کنند.

 شرایط غیرمنتظره، مسائل مربوط به پذیرش، سیاست ها و تغییرات مقرراتی از جمله مواردی هستند که یک وکیل مهاجرت می تواند در طول سفر مهاجرت از شما حمایت کند.  در صورت نیاز، وکلا می‌توانند به کارفرمای شما در ارزیابی تأثیر بازار کارکمک کنند، سپس در صورت داشتن پیشنهاد شغلی کانادایی، در مورد درخواست مجوز کار به شما کمک کنند.

 داشتن یک وکیل در کنار شما می تواند به شما کمک کند تا از اشتباهات در درخواست خود جلوگیری کنید، از ارائه نادرست که می تواند منجر به محرومیت پنج ساله شود جلوگیری کنید.  وکلا همچنین می توانند خطاهای انجام شده توسط مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا را شناسایی کرده و در مورد مراحل بعدی راهنمایی کنند.  وکلای مهاجرت همچنین از آخرین تحولات برنامه و فرآیند درخواست مانند مشکلات پورتال، اشکالات و سایر اطلاعات تخصصی مطلع می شوند.

 وکلای مهاجرت کانادا توسط مقامات استانی و جوامع مختلفی که بر حرفه وکالت نظارت دارند، تنظیم می شوند.  این لایه نظارت برای اطمینان از استاندارد دانش، حرفه ای بودن و خدمات در نظر گرفته شده است.  این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که شما، مشتری، بهترین خدمات حقوقی ممکن را از یک نماینده قابل اعتماد دریافت می کنید.  با جستجو در فهرست‌های راهنمای دولتی آنلاین، می‌توانید متوجه شوید که آیا وکیل شما مجاز است یا خیر.

نمایش خبر  بررسی مزایا و هزینه های درخواست از طریق اکسپرس انتری مروری بر تفاوت هزینه ها برای پاسخ دادن به دعوت نامه درخواست.

 وقتی سعی می کنید به تنهایی در مورد روند مهاجرت پیش بروید، همیشه نمی توانید پاسخی برای سؤالات خاص در مورد پرونده شخصی خود پیدا کنید.  وظیفه ما این است که به شما کمک کنیم تا در سیستم حقوقی پیچیده پیمایش کنید و یک اقامت دائم کانادا شوید.  وکلا در دسترس هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند و به شما کمک کنند تا بهترین مسیر برای رسیدن به کانادا را برای شرایط خود پیدا کنید.

 یک وکیل می‌تواند برنامه‌هایی را که ممکن است قبلاً از آن‌ها مطلع نبوده‌اید را شناسایی کند و به شما بگوید که برای کدام برنامه‌ها واجد شرایط هستید.  وکلا همچنین می توانند شما را راهنمایی کنند که چه مراحلی را باید انجام دهید تا بهترین برنامه مهاجرتی را برای خود درخواست کنید.  اگر به دلایلی، تصمیم IRCC به نفع شما نیست، می‌توانیم به شما اطلاع دهیم که چه گزینه‌هایی ممکن است برای تجدیدنظر داشته باشید.

 اگرچه استخدام وکیل هزینه هایی دارد، اما عدم استخدام وکیل نیز هزینه هایی دارد که شامل زمان، انرژی و احتمالاً آینده شما در کانادا می شود.  استخدام یک وکیل مهاجرت به کانادا هزینه‌ای نیست، بلکه سرمایه‌گذاری برای رویای کانادایی شماست.

 حتی اگر اکسپرس اینتری برای شما مناسب نباشد، بیش از 100 روش مختلف برای مهاجرت به کانادا به عنوان یک کارگر ماهر وجود دارد.  شاید بخواهید به کبک مهاجرت کنید، یا از طریق یک برنامه نامزد استانی، یا برنامه مهاجرتی فدرال دیگری مانند برنامه مهاجرت آتلانتیک.

 اجازه دهید به شما کمک کنیم اولین قدم را بردارید، ببینید آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید یا خیر.

نمایش خبر  گروه فناوری ویزای جدیدی می‌خواهد تا به نیروی متخصص اجازه دهد بدون پیشنهاد شغلی وارد کانادا شوند