Skip to content
آنچه که کانادا برای کاهش تأخیر مسافران هوایی انجام می دهد

تاریخ انتشار

دولت کانادا به تشریح تلاش های اخیر برای رسیدگی به تاخیر در فرودگاه های کانادا پرداخته است.

ترکیبی از افزایش تقاضا برای سفر و کاهش کارکنان فرودگاه، بسیاری از مسافران هوایی را با تاخیر، کنسلی، گم شدن چمدان و انبوهی از مشکلات دیگر مواجه کرده است.  در 22 ژوئیه، ترانسپورت کانادا آماری از وضعیت فرودگاه‌های کانادا و نحوه رسیدگی دولت به این مسائل منتشر کرد.

طبق این انتشار، 81 درصد از مسافران طی 15 دقیقه بین 11 تا 21 ژوئیه توسط نیروهای امنیتی غربالگری شدند.

زمان انتظار فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو در هفته 18 تا 21 ژوئیه افزایش یافت، زمانی که 82 درصد از مسافران در عرض 15 دقیقه غربالگری شدند.  هفته قبل، 78 درصد از مسافران در این زمان غربالگری شدند.  کلگری نیز در هفته مرجع شاهد بهبودهایی بود.  با این حال، مونترال کاهش سرعت را تجربه کرد و 68 درصد از مسافران آن در 15 دقیقه غربالگری شدند.

 کمتر از 2 درصد از مسافران در تمام فرودگاه های کانادا بیش از 45 دقیقه منتظر بودند تا در هفته 11 تا 17 ژوئیه مورد بررسی امنیتی قرار گیرند.

ترافیک در فرودگاه ها بالاتر از سطح مشاهده شده قبل از همه گیری در سال 2019 بود. حدود 89000 مسافر در هفته 11 تا 17 ژوئیه به فرودگاه های کانادا وارد شدند که نسبت به هفته مشابه در سال 2019 افزایش 76 درصدی داشته است. پروازها حدود 83 درصد در طول سال افزایش داشته اند.

 تعداد هواپیماهایی که در فرودگاه تورنتو نگهداری می شوند از اوایل ماه مه به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.  بین 11 تا 17 ژوئیه، 58 هواپیما در آسفالت پرواز داشتند در حالی که در هفته 23 تا 29 می اوج 373 فروند بود.

نمایش خبر  IRCC تخصیص مجوزهای تحصیلی برای تمام استان‌ها را منتشر می‌کند

صفحه وب دولت می گوید: این کاهش نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی است که تا به امروز برای رفع تنگناها و ساده کردن جریان مسافر در بزرگترین فرودگاه کانادا، با افزودن افسران بیشتر آژانس خدمات مرزی کانادا و کیوسک ها و گیت های الکترونیکی بیشتر در سالن CBSA در ترمینال 1، انجام شده است.

کانادا و شرکای صنعت هوایی برای کاهش زمان انتظار و کمک به حرکت مسافران با یکدیگر همکاری کرده اند.  برخی از تلاش های آنها عبارتند از:

همکاری با شرکای صنعت هوایی

عمر الغبرا وزیر حمل و نقل با رهبران فرودگاه ها و خطوط هوایی در سراسر کشور دیدار می کند تا به رفع تنگناهای موثر بر سفر کمک کند.

در 21 ژوئیه، وزیر با رهبری فرودگاه بین المللی ادمونتون برای بحث در مورد راه حل های کاهش ازدحام و زمان انتظار ملاقات کرد.  الغبرا همچنین جلسات مشابهی با مقامات فرودگاه های ونکوور، کاملوپس و پرنس جورج در بریتیش کلمبیا داشت.

انتقال آزمایش اجباری تصادفی به خارج از فرودگاه ها

از ۱۹ ژوئیه، آزمایش‌های تصادفی اجباری برای افرادی که واجد شرایط مسافرتی کاملاً واکسینه شده در چهار فرودگاه بین‌المللی اصلی کانادا هستند، از سر گرفته شد: تورنتو پیرسون، ونکوور، کلگری، و مونترال ترودو.  تمام آزمایشات برای مسافران هوایی که وارد کانادا می شوند اکنون در خارج از فرودگاه ها تکمیل می شود.

تمامی مسافران هوایی که باید در هنگام ورود تحت آزمایش قرار گیرند، ظرف 15 دقیقه پس از تکمیل اظهارنامه گمرکی خود، ایمیلی دریافت خواهند کرد.  این ایمیل حاوی اطلاعاتی است که به مسافران کمک می‌کند آزمایش کووید-۱۹ خود را با ارائه‌دهنده‌ای در منطقه خود ترتیب دهند.

نمایش خبر  استان انتاریو در سال 2024 تخصیص PNP خود را منتشر کرد؛ سه استان در آخرین قرعه کشی نامزدها را نامزد کردند

دولت می‌گوید از سرگیری آزمایش‌های تصادفی اجباری در خارج از فرودگاه‌ها به مقامات این امکان را می‌دهد تا به انواع نگرانی‌های جدید یا تغییرات در وضعیت اپیدمیولوژیک پاسخ دهند و در عین حال به کاهش مشکلات ازدحام در فرودگاه‌ها کمک کنند.

افزایش کارکنان برای غربالگری امنیتی و پردازش گمرکی

از آوریل، بیش از 1500 افسر غربالگری فرودگاه در سراسر کانادا استخدام شده اند.  تعداد افسران فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو و فرودگاه بین المللی ونکوور اکنون به سطح هدف تابستانی رسیده است.

آژانس خدمات مرزی کانادا با استخدام مجدد موقت افسران بازنشسته و افسران خدمات مرزی دانشجویی، افسران خدمات مرزی بیشتری را در شلوغ ترین فرودگاه ها در دسترس قرار می دهد.

ساده سازی پردازش گمرک در فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو

سازمان فرودگاه‌های بزرگ تورنتو وCBSAکیوسک‌ها و گیت‌های الکترونیکی بیشتری را در فرودگاه بین‌المللی پیرسون تورنتو اضافه می‌کنند.  علاوه بر این، CBSA به نظارت و آماده سازی برای زمان اوج رسیدن برای به حداکثر رساندن کارایی ادامه می دهد.

بهبود ArriveCAN

مسافرانی که به فرودگاه بین‌المللی پیرسون تورنتو یا فرودگاه بین‌المللی ونکوور می‌رسند، و در اواخر این ماه به فرودگاه بین‌المللی مونترال ترودو می‌رسند، می‌توانند با استفاده از ویژگی اختیاری اعلامیه CBSA در ArriveCAN در زمان خود صرفه‌جویی کنند تا اظهارنامه گمرکی و مهاجرتی خود را قبل از ورود ارسال کنند.

مسافران مکرر همچنین تشویق می شوند از ویژگی “مسافر ذخیره شده” در ArriveCAN استفاده کنند.  این به کاربر اجازه می دهد اسناد سفر و اطلاعات واکسیناسیون را برای استفاده مجدد در سفرهای آینده ذخیره کند.

منبع اطلاعاتی جدید برای مسافرانی که با تاخیر پرواز، کنسلی و گم شدن یا تأخیر چمدان مواجه هستند.

نمایش خبر  آیا استان یا قلمرویی می تواند نامزدی PNP من را لغو کند؟

آژانس حمل و نقل کانادا یک منبع اطلاعاتی جدید برای کمک به مسافرانی که در طول سفر خود با مشکلاتی مواجه می‌شوند، ایجاد کرده است.  این راهنما به بسیاری از سوالات متداول سفر پاسخ می دهد و مسافران را در مورد حقوق آنها تحت مقررات حفاظت از مسافران هوایی در صورت تاخیر یا لغو پرواز یا مفقود شدن چمدان، آسیب دیدن یا تاخیر در پروازها راهنمایی می کند.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420