Skip to content
استان انتاریو در سال 2024 تخصیص PNP خود را منتشر کرد؛ سه استان در آخرین قرعه کشی نامزدها را نامزد کردند

تاریخ انتشار

استان انتاریو در سال 2024 تعداد 21,500 نامزد برای برنامه نامزد استانی (PNP) خود دریافت کرده است.

این عدد نشان دهنده افزایش 5,000 نامزد نسبت به 16,500 نامزد سال 2023 است.

افزایش تخصیص انتاریو پس از جلسه نوامبر سال گذشته از فدراسیون وزرای مسئول مهاجرت (FMRI) رخ داد که در آن وزرای مهاجرت از هر استان و قلمرو کانادا با وزیر فدرال مهاجرت، مارک میلر، در مورد تأثیر مهاجرت بر قلمرو خود صحبت کردند.

هر استان و قلمرو (با استثنای کبک و نوناوت) سالانه تعدادی نامزد برای PNP خود از مهاجرت پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) دریافت می کند، اگرچه همه استان ها تخصیصات خود را علنی نمی کنند.

افزایش تخصیصات در این سال غیرمنتظره نیست. در جلسه FMRI نوامبر، استان ها و قلمروها برای افزایش کنترل بر نامزدی استانی و تخصیصات بیشتر خواستار شدند. این موضوع در تعداد مقیمین دائمی که کانادا در سال 2024 از طریق PNP خوش آمد گویی خواهد کرد، منعکس شده است. براساس برنامه سطوح مهاجرت فدرال، 110,000 مقیم جدید دائمی از طریق PNP مهاجرت خواهند کرد، که این عدد بیشتر از برنامه ورود سریع فدرال است.

در یک جلسه مشابه در مارس 2023، FMRI یک برنامه سطوح چند ساله برای تخصیصات PNP را تأیید کرد تا استان ها بتوانند بهتر برنامه ریزی برای زیرساخت های محلی که نیازهای جمعیت موجود و مهاجران جدید را پشتیبانی می کند. انتاریو هیچ اعلامیه ای در مورد تخصیصات مفهومی برای دو سال آینده اعلام نکرده است.

نتایج مهاجرت استانی 29 مارس-5 آوریل بریتیش کلمبیا

در 3 آوریل بریتیش کلمبیا 83 نامزد را در چهار قرعه کشی از برنامه نامزد استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) دعوت کرد.

نمایش خبر  چگونه داشتن مهارت زبانی درآمد در کانادا را پیش بینی می کند

بزرگترین قرعه کشی عمومی بود و 30 نامزد را از پنج دسته دعوت کرد. کارگران ماهر، کارگران ماهر (گزینه EEBC) و فارغ التحصیلان بین المللی نیاز به حداقل امتیاز 130 داشتند.

فارغ التحصیلان بین المللی (گزینه EEBC) نیاز به حداقل امتیاز 125 داشتند و نامزدهای سطح ورودی و نیمه ماهر نیاز به حداقل امتیاز 107 داشتند.

استان همچنین سه قرعه کشی هدفمند برای کارگران ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی (از جمله گزینه EEBC) در شغل های خاص برگزار کرد. این شامل 18 نامزد در شغل های مربوط به مراقبت از کودک و 25 نامزد در شغل های بهداشتی با حداقل امتیاز 90 بود.

10 نامزدی که برای شغل های ساخت و ساز دعوت شدند نیاز به حداقل امتیاز 95 داشتند.

آلبرتا

برنامه مهاجرت مزیت آلبرتا (AAIP) 48 دعوتنامه به نامزدهای مسیر مراقبت های بهداشتی اختصاصی با پیشنهاد شغلی آلبرتا صادر کرد.

این یک جریان هماهنگ با ورود سریع است، به این معنی که همه نامزدها یک امتیاز سیستم رتبه بندی جامع (CRS) داشتند. برای این قرعه کشی، نامزدها نیاز به امتیاز CRS 300 یا بالاتر برای در نظر گرفته شدن داشتند.

این هشتمین قرعه کشی برای این دسته تا به حال در این سال بود.

جزیره پرنس ادوارد

در 4 آوریل، PEI 66 دعوتنامه به نامزدهای کار و ورود سریع که در بخش های بهداشت، تولید و آموزش کودکان در دوران کودکی کار می کنند، صادر کرد.

این اولین قرعه کشی ماه برای PNP PEI و ششمین قرعه کشی این سال بود.