Skip to content
آماده شدن برای کاریابی در کانادا: نکات مفید برای آمادگی قبل از ورود به کانادا

تاریخ انتشار

مهاجرت به کشور جدید یک موقعیت هیجان انگیز است. شما ممکن است منتظر فرصت های جدیدی باشید که در پیش رو دارید.

بخش بزرگی از این موضوع امکان پیدا کردن اولین شغل شما در کانادا است. این موضوع قطعا اولویت بالایی برای بسیاری از مهاجران جدید دارد.

اگر به زودی قصد دارید به کانادا بروید، در اینجا شش نکته مفید در مورد چگونگی آمادگی برای بازار کار کانادا وجود دارد. مطمئنا قبل از بسته بندی چمدان ها و رفتن به فرودگاه شروع کنید.

  1. بازار کار کانادا را بررسی کنید درک بازار کار کانادا می تواند به طور قابل توجهی سفر جستجوی شغل شما را بهبود بخشد.

شما ممکن است بخواهید از ابزارهای مفیدی مانند بانک شغل کانادا[1] برای بررسی چشم انداز شغلی، شغل های مورد نیاز، محدوده حقوق و دستمزد، و روندهای اشتغال استفاده کنید. این پلتفرم به عنوان نقطه شروع عالی برای برنامه ریزی جستجوی شغل شما عمل می کند، اطلاعاتی را در مورد صنایع متنوع ارائه می دهد، و به شما در تصمیم گیری آگاهانه در مورد مسیر شغلی خود کمک می کند.

  1. مدارک خود را ارزیابی کنید اگر قصد کار کردن در کانادا را دارید، ایده خوبی است که بررسی کنید آیا مدارک شما از خارج از کانادا معتبر خواهد بود یا خیر. این شامل تحصیلات شما، تجربه کاری، و مدارک حرفه ای است. انجام این کار به شما کمک می کند تا به کارفرمایان نشان دهید که چه کاری را می توانید انجام دهید و مطمئن شوید که مدارک شما با استانداردهای کانادایی مطابقت دارد. توصیه می شود که فرآیند ارزیابی مدارک خود[2] را قبل از ورود به کانادا شروع کنید زیرا ممکن است برای تکمیل فرآیند زمانی طولانی لازم باشد.

چگونه فرآیند ارزیابی مدارک کار خواهد کرد؟ در اینجا 8 مرحله ای وجود دارد که شما پیگیری خواهید کرد:

نمایش خبر  دریافت ترانسفر درون شرکتی به کانادا

بررسی پروفایل شغلی: با درک مدارک مورد نیاز برای شغل مورد نظر خود شروع کنید. پیدا کردن پروفایل شغلی خود: شغل خود را در سیستم طبقه بندی ملی شغل (NOC) پیدا کنید. مقایسه مدارک: مدارک خود را با استانداردهای کانادایی مطابقت دهید. تماس با یک بدنه تنظیم کننده: به بدنه تنظیم کننده مربوط به حرفه خود برای درک متقاضیان خاص تماس بگیرید. جمع آوری اسناد خود: تمام اسناد لازم برای ارزیابی را جمع آوری کنید. مشاوره با یک آژانس ارزیابی: با یک آژانس ارزیابی تایید شده برای ارزیابی رسمی همکاری کنید. ارتقاء مهارت ها یا تحصیلات: در صورت نیاز، آموزش بیشتر را در نظر بگیرید. جستجو برای شغل های مرتبط: فرصت های شغلی را که ممکن است بر اساس ارزیابی واجد شرایط باشید، بررسی کنید.

به یاد داشته باشید که شروع زودهنگام یک ایده خوب است و ممکن است به شما مزیت بدهد!

  1. رزومه و نامه روزنامه خود را آماده کنید ساخت یک رزومه با فرمت و سفارشی شده برای بازار کار کانادا می تواند در ایجاد یک تاثیر مثبت بر روی کارفرمایان کانادایی طولانی باشد. منابعی مانند Settlement.Org[4] نکاتی را در مورد ایجاد رزومه های سفارشی برای بازار کار کانادا ارائه می دهند. این شامل برجسته کردن مهارت ها و تجربیات مرتبط، پیروی از یک فرمت زمانی، و سفارشی کردن نامه روزنامه و رزومه خود برای هر نقش منحصر به فردی است که شما درخواست می کنید.
  2. ثبت نام برای خدمات قبل از ورود رایگان* از خدمات رایگان قبل از ورود استفاده کنید که طراحی شده اند تا به مهاجران جدید مانند شما کمک کنند به راحتی وارد نیروی کار کانادا شوند. خدماتی مانند CanPrep و NextStop
  1. مهارت های زبان خود را تقویت کنید تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسوی احتمال موفقیت در پیدا کردن کار در بازار کار کانادا را افزایش می دهد. شما ممکن است بخواهید مهارت های زبان خود را با گرفتن آزمون های زبان، پیدا کردن و ثبت نام برای کلاس های زبان، و دریافت گواهینامه های زبان قبل از ورود به کانادا ارتقا دهید. مطمئنا وقتی را برای تمرین مهارت های مکالمه انگلیسی یا فرانسوی خود و بررسی فرصت های بهبود زبان اختصاص دهید.
  2. به یک شبکه مهاجرت حرفه ای بپیوندید انجمن های مهاجرت حرفه ای نقش حیاتی در فرآیند جستجوی شغل دارند. در نظر بگیرید که به انجمن های مرتبط با حرفه خود بپیوندید تا به فرصت های شبکه سازی، برنامه های مربیگری، و بینش های ارزشمند دسترسی پیدا کنید. Settlement.Org نکاتی را برای پیدا کردن کار قبل از ورود شما ارائه می دهد، از جمله اهمیت پیوستن به شبکه های مهاجرت حرفه ای.
نمایش خبر  برنامه کاندیدای استانی مانیتوبا از ۴۲۸ کاندید مهاجرتی دعوت می کند

آماده برای بانکداری؟ امروز بیشتر در مورد بسته بانکداری TD New to Canada بیاموزید.

شروع یک شغل جدید در کانادا با مجموعه ای از چالش ها همراه است، اما با آمادگی پیش از موعد، شما می توانید با اعتماد به نفس در بازار کار کانادا حرکت کنید. تحقیق، ارزیابی مدارک، آماده سازی رزومه، دسترسی به خدمات قبل از ورود، بهبود مهارت های زبان، و پیوستن به شبکه های حرفه ای به شما کمک خواهد کرد تا بهتر برای دستیابی به اهداف شغلی خود آماده شوید.

چرا TD را انتخاب کنید؟ 150 سال کمک به کانادایی ها

TD تاریخچه افتخار آمیزی در ارائه راه حل های مالی به کانادایی ها برای بیش از 150 سال دارد. TD همچنین تجربه قرنی را در کمک به مهاجران جدید برای مواجهه با چالش های منحصر به فرد سیستم بانکی کانادا به ارمغان می آورد.

با بیش از هزار شعبه، شهرتی برای برتری در خدمات مالی، و توانایی خدمت به شما در بیش از 80 زبان مختلف، TD یکی از بزرگترین و معتبرترین بانک ها در کانادا شده است، که اکنون به 16 میلیون کانادایی خدمت می کند.

TD پشتیبانی آنلاین و منابع مورد علاقه مهاجران جدید در موضوعاتی مانند مبانی بانکداری، نقل مکان به کانادا، اصول امتیاز اعتباری، و بیشتر را ارائه می دهد. TD ساعات بیشتری برای راحتی شما باز است و هزاران ATM در سراسر کانادا دارد تا به شما کمک کند نیازهای بانکداری روزمره خود را به سرعت و آسانی انجام دهید.

آماده برای بانکداری؟

امروز بیشتر در مورد بسته بانکداری TD New to Canada بیاموزید.

نمایش خبر  علت وجود برنامه مهاجرت استانی چیست؟بررسی دلایل یکی از متداول ترین برنامه های مهاجرتی کانادا

یک قرار ملاقات برای صحبت با یک همکار بانکداری شخصی TD در مورد بسته بانکداری TD New to Canada برنامه ریزی کنید. شما می توانید بلافاصله آنلاین رزرو کنید، یا به وب سایت TD برای یادگیری بیشتر مراجعه کنید.

سلب مسئولیت قانونی: اطلاعات ارائه شده توسط گروه بانک TD و سایر منابع در این مقاله هنگام قرار دادن در این سایت به نظر می رسد دقیق و قابل اعتماد است، اما ما نمی توانیم آن را دقیق یا کامل یا کنونی در همه زمان ها تضمین کنیم. اطلاعات در این مقاله فقط برای اهداف اطلاع رسانی است و قرار نیست مشاوره مالی، قانونی، حسابداری یا مالیاتی ارائه دهد و نباید در این زمینه به آن اتکا کرد. این اطلاعات نباید به عنوان یک درخواست برای خرید تفسیر شود. محصولات و خدمات گروه بانک TD فقط در حوزه هایی که می توانند به طور قانونی برای فروش ارائه شوند، ارائه می شوند. تمام محصولات و خدمات مشمول شرایط قرارداد قابل اجرا هستند. اطلاعات در این مقاله ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420