Skip to content
آلبرتا و منیتوبا شروع به صدور نامه‌های تاییدیه ایالتی کرده اند

تاریخ انتشار

آلبرتا و منیتوبا شروع به صدور نامه‌های تصدیق ایالتی (PALs) به دانشجویان بین‌المللی کرده اند که در دانشگاه‌های استان‌های خود پذیرفته شده‌اند.

هر دو استان شروع به صدور PALs از طریق موسسات آموزشی تعیین‌شده (DLIs) در مرزهایشان کرده‌اند. DLIs تنها مدارس در کانادا هستند که مجاز به پذیرش دانشجویان بین‌المللی می‌باشند.

اطلاعات جزئی در حال حاضر درباره تعداد PALs تخصیص داده شده به هر استان یا چگونگی توزیع آنها در دسترس نیست.

روش‌های دریافت PAL در آلبرتا چگونه است؟
طبق اطلاعات از IRCC، از تاریخ 1 مارچ، آلبرتا شروع به صدور PALs کرده است اگرچه در حال حاضر بسیاری از سیستم مشخص نیست.

طبق سایت دولت استان، موسسات پسا دبیره (DLIs) نامه‌های تصدیق ایالتی را به نمایندگی از دانشجویان بین المللی که به موسسات آنها پذیرش یافته اند درخواست می‌دهند. دولت نیز از دانشجویان خواسته که با رجیسترار مدرسه خود تماس بگیرند برای کسب اطلاعات بیشتر یا هر سوالی که بر سرشان آمده است.

برای امکان درخواست PAL از طریق DLI، دانشجویان بین‌المللی ممکن است برای بیان تعهد فراوانتر به تحصیل با آنها نیاز دارند. به عنوان مثال، در نگاهی دقیقتر به صفحات DLIs خاص در استان (مانند صفحات دانشگاه آلبرتا، یا دانشگاه کلگری) نشان می‌دهد که دانشجویان باید به علاوه پرداخت وام و قبول پذیرش معتبر خود برای واجد شرایط شدن برای داشتن DLI‌ خود اقدام به صدور PAL از دولت آلبرتا بکنند.

بیشتر دانشگاه‌های آلبرتا ایمیلی را به آدرسی ارسال می کنند که دانشجو در برنامه آنها استفاده کرده‌است تا آنها را مطلع کنند PAL آنها برای برنامه نهایی پروا ویزای تحصیلی خود در دسترس است.

نمایش خبر  آلبرتا برای ایجاد مشاغل بیشتر در سینما و تلویزیون کانادا برای کارگران تلویزیون و فیلم، پردازش سریع مجوز کار را ارائه می دهد.

روش‌های دریافت PAL در منیتوبا چگونه است؟
طبق صفحه رسمی IRCC، دولت استان منیتوبا از تاریخ 4 مارچ 2024 شروع به صدور PALs به دانشجویان بین‌المللی کرده است.

مشابه سیستم آلبرتا، نامه‌های تصدیق ایالتی در منیتوبا نیز از طریق DLIs در سراسر استان ارسال خواهند شد. دانشجویان بین‌المللی که از دولت استان منیتوبا به دنبال دریافت یک PAL هستند، ممکن است نیاز داشته باشند که قبل از آنکه مدرسه بتواند به نمایندگی از آنها PAL اخذ نماید، مبلغ وامی را به DLI انتخابی خود پرداخت کنند.

به عنوان مثال، صفحه رسمی دانشگاه منیتوبا نشان می‌دهد که دانشگاه نیاز به مبلغ قابل برگشت ناپذیری از دانشجویان “2000 دلار کانادایی پرداخت شده از طریق کارت اعتباری” دارد قبل از اقدام به دریافت PAL به نمایندگی از دانشجو. این وام باید در 10 روز کاری از زمان تصمیم‌گیری درخواست دانشجو پرداخت شود.

DLIs دیگر در استان ممکن است در زمان درخواست PAL به نمایندگی از دانشجو شرایط مختلفی داشته باشند. بهتر است برای دانشجویان بین‌المللی تازه وارد، در زمان انتقال، این شرایط را به دقت با رجیسترار مدرسه مورد نظر خود بررسی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دریافت PAL، افرادی که نیازمند یک PAL هستند و سایر اطلاعات کلیدی در خصوص اخذ یک مجوز تحصیلی، به صفحه اختصاصی ما در اینجا مراجعه کنید.