Skip to content
آلبرتا و بریتیش کلمبیا هر کدام بیش از 100 دعوت نامه برای درخواست نامزدی استانی صادر می کنند

تاریخ انتشار

آلبرتا 120 کاندید اکسپرس اینتری را دعوت می کند و BC مشاغل فنی را هدف قرار می دهد.

آلبرتا و بریتیش کلمبیا نتایج قرعه کشی برنامه کاندیدهای استانی را این هفته منتشر کردند.

 اکثر استان ها و مناطق کانادا (به استثنای کبک و نوناووت) PNP های خود را دارند.  از طریق این برنامه ها، کاندیدهای علاقه مند ممکن است برای درخواست نامزدی استانی دعوت شوند.

 پس از راه اندازی در سال 1998، PNP تنها پذیرای 400 مهاجر بود، اما به دلیل موفقیت، اکنون پذیرای بیش از 80000 مهاجر در سال است.  افزایش تعداد پذیرش PNP در کانادا به این دلیل است که دولت های فدرال و استانی آن را ابزاری موثر برای ارتقای توسعه اقتصادی کشور می دانند.

 قرعه کشی اکسپرس انتری هر دو هفته یکبار برگزار می شود.  پس از یک مکث طولانی، اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا اکنون بار دیگر قرعه کشی اکسپرس انتری همه برنامه ها را برگزار می کند.  اولین قرعه کشی همه برنامه ها از سال 2020 در 6 ژوئیه برگزار شد و در مجموع 1500 داوطلب اکسپرس انتری با حداقل امتیاز سیستم رتبه بندی جامع 557 دعوت نامه برای درخواست برای اقامت دائم دریافت کردند.  آخرین قرعه کشی اکسپرس انتری در 3 آگوست با 2000 دعوت نامه صادر شده و حداقل CRS 533 برگزار شد.

نتایج قرعه کشی PNP از 29 ژوئیه تا 4 اوت

آلبرتا

برنامه مهاجرتی مزیت آلبرتا در تاریخ 29 ژوئیه 120 دعوت نامه برای درخواست نامزدی استانی از طریق جریان اکسپرس اینتری آلبرتا صادر کرد. کاندیدها به حداقل امتیاز CRS 473 نیاز داشتند که نسبت به آخرین قرعه کشی در 16 ژوئن که حداقل 300 امتیاز CRS در آن بود افزایش یافته بود.

نمایش خبر  دادگاه عالی انتاریو علیه قطع حقوق شهروندی نسل دوم در کانادا حکم صادر می کند

 اگرچه نامزدی استانی به خودی خود با اقامت دائم یکسان نیست، اما می تواند شانس اخذ اقامت دائم را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

 به عنوان مثال، کاندیدهای PNP با نمایه های اکسپرس اینتری که نامزدی دریافت می کنند، 600 امتیاز به امتیاز CRS خود اضافه می کنند.  در این مثال، کسانی که کاندید استانی از آلبرتا دریافت کرده‌اند، اکنون حداقل CRS کلی 1073 خواهند داشت، که این احتمال را می‌دهد که ITA از IRCC دریافت کنند.

 برای واجد شرایط بودن برای نامزدی استانی از طریق جریان اکسپرس انتری آلبرتا، کاندیداها باید از قبل در اکسپرس انتری پوول باشند و بتوانند پیوندهای قوی با آلبرتا مانند یکی از اعضای خانواده که قبلاً در آلبرتا زندگی می کند یا یک پیشنهاد شغلی نشان دهند.  آنها همچنین باید قصد مهاجرت دائمی به آنجا را داشته باشند.

بریتیش کلمبیا

این هفته، بیش از 164 کاندید برای درخواست نامزدی استانی در بریتیش کلمبیا در قرعه کشی که در 3 اوت برگزار شد دعوت شدند. بریتیش کلمبیا معمولاً هر هفته یک قرعه کشی نامزد استانی برگزار می کند.

 این هفته قرعه کشی عمومی انجام نشد.  در عوض، استان کاندیدهایی را از دسته‌های هدفمند دعوت کرد که برای پر کردن شکاف‌های نیروی کار BC طراحی شده بودند.

 در مجموع 133 کاندید از گروه کارگران ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی در یک قرعه کشی هدفمند برای مشاغل فنی دعوت شدند.  داوطلبان به حداقل نمره 90 مهارت و سیستم ثبت مهاجرت نیاز دارند.

 SIRS بسیار شبیه سیستم رتبه بندی جامع اکسپرس اینتری عمل می کند اما فقط برای PNP بریتیش کلمبیا استفاده می شود.

نمایش خبر  اخبار CIC بیست و پنجمین سالگرد خود را با تأمل در گذشته و نگاه مشتاقانه به آینده، جشن می‌گیرد.

 این استان همچنین دورهای دعوت از ‌کاندیدهای شاغل در مشاغل زیر را برگزار کرد.  این قرعه کشی ها مشابه قرعه کشی 26 جولای است:

  • 22 مربی و دستیار دوران کودکی (NOC 4214) با حداقل امتیاز 60.  و
  •  9 کارمند بهداشت و درمان با حداقل امتیاز 60.

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/samakavi/domains/samakav.net/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420