ردکردن این
اخبار CIC بیست و پنجمین سالگرد خود را با تأمل در گذشته و نگاه مشتاقانه به آینده، جشن می‌گیرد.

تاریخ انتشار

ما در طول ربع قرن گذشته بسیار رشد کرده‌ایم و متوقف نخواهیم شد.

جهان مدام در حال تحول است و ما هم همینطور. در طول سال‌ها CIC News به یکی از محبوب‌ترین منابع اطلاعاتی اینترنت در مورد مهاجرت به کانادا تبدیل شده و ما آن را ساده نمی‌گیریم.

وقتی می‌بینیم فعالیت‌هایمان در مطالعات پیشگامانه ذکر شده، توسط رسانه‌های دیگر انتخاب شده و بخشی از فرآیند سیاست‌گذاری است، همانگونه که برای مطالعه دولت فدرال در مورد تأثیر کووید ۱۹ بر مهاجرت به کانادا اتفاق افتاد، متواضع‌تر می‌شویم. این موضوع، تلاش های ما برای ارائه اطلاعات ارزشمند به کسانی که علاقمند مهاجرت به کانادا هستند را تأیید کرده و ما را در خدمت مستمر به خوانندگان خود، تشویق می کند.

غیرممکن است که داستان CIC News را بدون ذکر CanadaVisa.com بیان کنید. در سال ۱۹۹۴، وکیل فقید، دیوید کوهن، یکی از اولین ابزارهای ارزیابی آنلاین برای برنامه کارگر ماهر فدرال را در وبسایت کانادا ویزا راه اندازی کرد. قبل از اینترنت، باید به یک مقام دولتی یا یک وکیل مهاجرت مراجعه می کردید تا ببینید آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید یا خیر.

کانادا ویزا تبدیل به مکانی برای بررسی واجد شرایط بودن شما برای مهاجرت به کانادا شد و سپس در صورت نیاز می‌توانید از یک وکیل کمک بگیرید. استراتژی تولید محتوا در کانادا ویزا، ارائه اطلاعات متمرکز در مورد تمام برنامه های مهاجرت اقتصادی به کانادا بود. اگرچه می توانید به صفحات اینترنتی دولتی به طور جداگانه دسترسی داشته باشید، اما کانادا ویزا به کاربران این امکان را داد که اطلاعات مربوط به این برنامه ها را در یک مکان پیدا کنند.

نمایش خبر  وزیر مهاجرت در رابطه با اکسپرس انتری میگوید: قرعه کشی های همه برنامه ها از 6 جولای از سر گرفته می شود

به زودی مشخص شد که باید راهی برای به‌روزرسانی کاربران در مورد اتفاقات جدید در فضای مهاجرت کانادا وجود داشته باشد. بدون یک منبع خبری یکپارچه، پیگیری همه دراو‌های مهاجرتی جدید و تغییرات سیاستی که بر مهاجران تأثیر می گذارد، دشوار است.

با اینکه کانادا ویزا دارای محتوای ثابت است، اخبار CIC خبرنامه‌ای ارائه می‌کند که مردم را از چشم‌انداز دائماً در حال تغییر مهاجرت به کانادا به‌روز نگه می‌دارد.

اولین داستان CIC News در ۳۰ نوامبر ۱۹۹۶ منتشر شد. این به‌روزرسانی پست پردازش ویزای داخلی در وگرویل، آلبرتا بود. پس از آن، ما یک سری مقالات پرسش و پاسخ منتشر کردیم که در آن وکلا به سوالات خوانندگان پاسخ دادند.
امروز، پس از انتشار نزدیک به ۴۰۰۰ مقاله، صدها هزار نفر در سراسر جهان برای خبرنامه ما ثبت نام کرده اند. حداکثر دو میلیون کاربر منحصر به فرد هر ماه از وبسایت ما بازدید می کنند. ما بر این باوریم که موفقیت ما ناشی از هدف ارائه اطلاعاتی است که خوانندگان ما برای آمدن به کانادا و اقامت در اینجا نیاز دارند. ما همچنین منبع اطلاعاتی برای وکلای مهاجرت، سیاستگذاران، دانشگاهیان و تمام علاقمند به حوزه مهاجرت به کانادا هستیم.

ما در مورد برنامه ها و خدمات مهاجرت، اقتصاد کانادا و فضای سیاسی مهاجرت به کانادا گزارش تهیه می‌کنیم. در سرتاسر دوران همه‌گیری در آنجا بوده‌ایم و با اقداماتی که در زمینه کووید ۱۹ در مرز و تأثیراتی که بر سیستم مهاجرت، بازار کار و رشد جمعیت کانادا داشته است، همراهی کرده‌ایم. ما همچنان اینجا خواهیم بود، زیرا وضعیت ویروس کرونا همچنان در حال گسترش است.

نمایش خبر  چگونه می‌توانم یک سند مهاجرتی کانادایی گم‌شده، دزدیده شده یا از بین رفته را جایگزین کنم؟

همچنین، ما در IRCC به‌روزرسانی‌های ماهانه را در مورد تعداد ساکنان دائم جدید نظارت می‌کنیم، و اکسپرس انتری، PNP و سایر دراوهای مهاجرتی را که با آن‌ها آشنا شده‌اید، پوشش خواهیم داد.

ما در ۲۵ سال گذشته مسیری طولانی پیموده ایم و مشتاقانه منتظر آینده خود هستیم. از شما دعوت می‌کنیم تا ۲۵ داستان برتر ما را بخوانید.