ردکردن این
بازگشایی دفتر جدید نتفلیکس در تورنتو

تاریخ انتشار

 

در ۲۷ آوریل نتفلیکس از بازگشایی یک دفتر جدید در تورنتو خبر داد.

مسئولان این شرکت بزرگ این خبر را به شهردار تورنتو، جان توری در این جلسه مجازی اطلاع دادند. این اطلاعیه هفته ها پس از اطلاعیه تد ساراندس است که اعلام کرد کانادا قصد بازگشایی یک دفتر جدید را دارد.

به گفته تد ساراندس در یک رسانه مطبوعاتی در شهر تورنتو « همچنان که تجارت و حضور خود در سرتاسر کانادا را ارتقا می دهیم هیجان‌ زده هستیم که تورنتو اولین محل برای دفتر محلی ما خواهد بود و به دنبال بازگشایی ساختمان‌ های خود برای کار بیشتر با همتایان خلاق خود هستیم تا هنرمندان و سناریو های کانادا ایران نیز به دنیا نشان دهیم. تورنتو در حال حاضر میزبان ۲ مرکز تولید کانادایی است. برخی از تولیدات از مرکز تورنتو شامل موارد زیر هستند: قانونی بودن جوپیتر، دانشگاه چتر و قمار ملکه.

پیش از شروع ویروس کرونا بخش رسانه های دیجیتال تلویزیون و فیلمسازی تورنتو دو میلیون دلار به اقتصاد کشور کمک می کرد و بیش از ۳۰ هزار شغل برای مردم به وجود آورده بود. صنعت تلویزیون و فیلمسازی در بحبوحه تعطیلی های شیوع ویروس کرونا ضوابط سلامت و ایمنی ویروس کرونا را به خوبی اجرا می کرد و انتظار می رود که در سال ۲۰۲۱ و پس از آن یکی از عوامل جبران وضعیت اقتصادی در کشور باشد.

یک بیانیه از سوی توری نشان دهنده امیدواری آنها در بحبوحه مشکلات ناشی از ویروس کرونا است.

به گفته او سال گذشته سال سختی برای تمام شهرها، مشاغل و تمام تابعان بوده است اما خبر امروز بخشی از تصمیمات ما برای کمک به بخش‌های مختلف در طول شروع ویروس کرونا است، تا بتوانیم از رشد مشاغل در شهرهای خود حمایت کنیم و اطمینان حاصل کنیم که قوی تر از گذشته خواهیم بود.

نمایش خبر  کانادا همچنان در مسیر پذیرش ۴۰۱ هزار مهاجر در سال ۲۰۲۱

نیروهای کار تلویزیون و فیلمسازی خارجی واجد شرایط برای سرعت بخشیدن به فرایند های رسیدگی به درخواست

مجوزهای کاری که از طریق دسته نیروی کار تولیدات فیلم و تلویزیون صادر می شوند، از شرط ارزیابی تأثیر بازار کار معاف هستند. که می‌توانند فرآیند را هزینه بر و  طولانی‌ مدت کنند. در برخی از موارد افرادی که به دنبال ورود به کانادا برای کار در صنعت سرگرمی هستند می توانند به عنوان ویزیتور های تجاری واجد شرایط شناخته شوند.

نیروهای کار از صنعت تلویزیون و فیلمسازی که به کانادا می آیند ممکن است برای رسیدگی به مجوز کار واجد شرایط باشند. در پاییز سال ۲۰۲۰ اداره مهاجرت، پناهندگی و تابعیت کانادا یک شرط آسان سازی برای این دسته از نیروهای کار مطرح کرد تا به نیروهای کار حوزه فیلم سازی و تلویزیون اجازه دهد که در دو هفته مجوز کار خود را بگیرند.

شما باید روابط زیر را برای قرار گرفتن در لیست اولویت رسیدگی به پرونده ها داشته باشید:

  • برای کار در صنعت فیلمسازی و تلویزیون یک درخواست مجوز کار اولیه آنلاین را ثبت کنید.
  • از خارج از کانادا و ایالات متحده درخواست دهید مگر آنکه در ایالات متحده باشید و به مجوز اقامت موقت نیاز داشته باشید.
  • پس از ثبت درخواست مجوز کار با ارسال یک درخواست از طریق فرم دیجیتال اداره مهاجرت کانادا خود را به عنوان یک نیروی کار در حوزه فیلمسازی و تلویزیون معرفی کنید.

 

آیا نیروهای کار حوزه فیلمسازی و تلویزیون تحت تاثیر ضوابط سفر کانادا قرار می گیرند؟

کانادا شرط قرنطینه و آزمایش منفی ویروس کرونا را برای تمام مسافران بین المللی که وارد کشور می‌شوند اجباری کرده است. اگر در صنعت فیلمسازی و تلویزیون مشغول به کار هستید، تحت ضوابط سلامت عمومی مشابه ای مانند مسافران دیگر خواهید بود:

  • باید آزمایش منفی ویروس کرونای خود که ۷۲ ساعت قبل ازرسیدن به کشور انجام شده است یا یک آزمایش مثبت انجام شده در طی ۱۴ تا ۹۰ روز پیش از رسیدن را ارائه دهید.
  • اگر به صورت زمینی وارد کشور می شوید باید به محض رسیدن آزمایش ویروس کرونا انجام دهید و پس از دوره ۱۴ روزه قرنطینه خود یک آزمایش دیگر نیز انجام دهید.
  • تنها چهار فرودگاه بین‌المللی مونترال، تورنتو ،کلگری و ونکوور برای مسافران بین المللی باز هستند تمام مسافران هوایی باید برای تمام ورودی های بین المللی در این فرودگاه ها آزمایش ویروس کرونا بدهند. و برای سه روز در هتل های مورد تایید دولت اقامت داشته باشند تا جواب آزمایش آنها آماده شود و تمام هزینه ی آنها بر عهده خود مسافران خواهد بود.
  • پروازهای مستقیم بین هندوستان و پاکستان به طور موقت حالت تعلیق در آمده است
نمایش خبر  دانشجویان بین المللی بیشتری برای درخواست از سوی برنامه کاندیدای استانی انتاریو